The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت ساندویچ تخم مرغ (سرشار از امگا 3)

تخم‌ مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروری است .سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ، کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یک رژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

 

مصرف تخم‌مرغ در بارداری 

تخم‌مرغ؛ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروری است. حاوی اسید چرب امگا 3 DHA است و بهترین و دردسترس ترین منبع "لوتئین" و "زیاکسانتین" است.

تخم‌مرغ منبعی عالی برای "کولین" Choline است، یعنی ماده مغذی ضروری که در پیشگیری از اختلالات سیستم عصبی و بهبود ذهن فرزندتان در آینده بسیار تاثیر گذار است. تخم‌مرغ پس از جگر گاو، دومین منبع مهم و غنی از كولین است كه مصرف آن خصوصا در دوران بارداری و شیردهی ضروریست.كولینِ تخم‌مرغ در داخل زرده آن و بصورت ماده‌ای به نام "لسیتین" وجود دارد. 2 عدد تخم‌ مرغ با تامین حداقل 250 میلی‌گرم كولین، حدود 50 درصدِ نیاز روزانه یك خانم باردار و شیرده را تامین می‌كند.

برخی از تولید کنندگان تخم مرغ، جوجه‌های خود را با غذاهای سرشار از امگا 3 تغذیه می‌کنند که در نتیجه امگا3 در تخم‌مرغ‌ها نیز یافت می‌شود. بنابراین برای اشخاصی که از خوردن ماهی لذت نمی‌برند، چنین تخم‌مرغ‌هایی جایگزینی عالی برای دریافت امگا 3 است.

كولین نقش بسیار مهمی در تكامل مغز جنین دارد. همچنین مطالعه بر روی حیوانات ثابت كرده است كولین مناطقی از مغز را كه مسول برقراری حافظه هستند را تحت تاثیر قرار داده و توانایی یادگیری در دوران زندگی را تقویت می‌كند.

دریافت كولین توسط جنین از مادر نه تنها باعث رشد و تكامل مناسب مغزی او می‌شود، بلكه باعث می‌شود كه سطح ماده "هموسیستئین" در خون مادر در حد متعادل حفظ شود.

 

دستور پخت ساندویچ تخم مرغ ((منبعی خوب  از ویتامین B و کلسیم، پروتئین، آهن، ‌اسید فولیک و فیبر))

مواد لازم

  • تخم مرغ 2 عدد، آب پز و خرد شده
  • کرفس 2 قاشق غذاخوری، خرد شده (به دلخواه)
  • مایونز کم چرب 1 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه برای مزه دار کردن
  • نان تست 2 برش

طرز تهیه:

تخم مرغ، کرفس، مایونز، نمک و فلفل سیاه را به آرامی در ظرفی مناسب با هم مخلوط کنید. مقداری از مخلوط را روی نان تست به خوبی پخش کرده و برش دیگر نان را روی آن قرار داده و نوش جان کنید. باقیمانده مخلوط را می‌توانید در یخچال نگهدارید یا یک ساندویچ دیگر آماده کنید. 

مطالب بیشتر:

 

منبع: ماهنامه نی نی +