The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آغاز پیوند رحم برای درمان ناباروری

کلینیک کلیولند آمریکا به تازگی اعلام کرده که طی چند ماه آینده به عنوان نخستین بیمارستان در آمریکا به ارائه رحم پیوندی به 10 خانم متقاضی خواهد پرداخت.

در بیانیه این بیمارستان آمده است که پیوند رحم به بانوانی که در سنین باروری قرار دارند و به دلیل فقدان مادرزادی رحم یا از دست دادن آن قادر به بارداری نیستند، ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، این پیوند با اعضای اهدا کنندگان متوفی انجام خواهد شد و موقتی خواهد بود. هر کدام از این اعضای پیوندی پس از به دنیا آمدن یک یا دو فرزند برداشته می‌شوند.

دانشگاه گوتنبرگ سوئد در سپتامبر 2014 با استفاده از یک رحم پیوندی توانست اولین نوزاد را به دنیا بیاورد. تا به امروز این محققان توانسته‌اند 9 پیوند رحم انجام دهند و از این میان پنج بارداری و چهار تولد زنده، انجام شده است. البته راه بسیار طولانی در این حوزه باقی مانده و نخستین تلاش‌های بین‌المللی برای پیوند رحم در عربستان و ترکیه ناموفق باقی ماندند. پس زده شدن اندام توسط بدن در زمان بارداری یک مشکل اساسی باقی مانده است.

 

مطالعه بیشتر : 

1- انواع داروهای باروری زنان برای درمان ناباروری

2- علت و درمان های ناباروری زوجین

3- علت و درمان ناباروری مردان

4- تاثیر چاقی بر ناباروری در زنان

 

منبع: webmd