The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.
آشنایی با جدید ترین روش بارور کردن تخمک

تفاوت بارداری با روش IVM (بلوغ تخمک در آزمایشگاه) با روش IVF

آیا مدت‌هاست که تلاش ‌های تان به نتیجه نرسیده است؟ از IVM جدیدترین جایگزینIVF   مطلع هستید. روشی که از آن برای بلوغ تخمک در آزمایشگاه و خارج از بدن استفاده می شود.

روش بلوغ تخمک در آزمایشگاه (IVM) با بارورسازی در آزمایشگاه (IVF) چه تفاوتی دارد؟

در روش IVF، مادر برای مدتی بین نه تا پانزده روز، دو تا سه مرتبه در روز تزریقاتی را دریافت می ‌کند که تخمک‌ های بالغ و زیست ‌پذیری را تولید کند. پزشکان تخمک ‌ها را خارج و آنها را در آزمایشگاه بارور می ‌سازند و دوباره آنها را در رحم جایگزین می ‌کنند. آن گاه مادر تزریقات مضاعفی دریافت می ‌کند. در روش IVM، وقتی کیسه‌ های تخمک و تخمک‌ها نا بالغ است، آنان را بازیابی می‌ کنیم. آنان بسیار کوچک هستند. آنها را در ظرف‌ های شیشه‌ ای مخصوص و در شرایط مخصوص کشت و بالغ می‌ کنیم که این فرآیند حدود چهل و هشت ساعت طول می‌ کشد و سپس آنان را بارور می‌ سازیم. مادر در یک دوره کوتاه سه روزه تزریقات هورمونی می ‌گیرد و متعاقب آن برای آماده‌ سازی لایه‌ های رحمی و جایگزینی از مکمل‌های هورمونی استفاده می‌ کند. از این مقطع به بعد، مراحل روند مانند IVF است، اما بدون تزریقات مضاعف. احتمال هر گونه خطری در هر دو روش مشابه است: در اطراف جای تزریق خطر کمی (یک در پنجاه هزار مورد) برای عفونت وجود دارد. در آسیا، اروپا و کانادا، روش IVM بسیار معمول‌ تر است. به‌ طورکلی، میزان موفقیت در این روندها عبارت است از 75 درصد در IVM برای بانوان زیر 35 سال و 77 درصد در IVF.

 

مزیت های روش IVM (بلوغ تخمک در آزمایشگاه) نسبت به روش IVF

چشم گیرترین فایده، صرفه‌ جویی در مخارج است. همچنین تاخیری در انتقال رویان از آزمایشگاه به بیمار وجود نخواهد داشت، یعنی به فریز کردن تخمک‌ها نیازی نیست، اما در IVF گاهی ضروری است. IVM را می ‌توان ماه به ماه امتحان کرد، زیرا بین چرخه‌ ها، استراحت (وقفه) الزامی نیست. در روش IVF، برای پاک شدن هر پسماند‌ هورمونی از کیست‌ های رحمی باید مدت زمانی را به عنوان وقفه در نظر بگیرید.

روش IVM اساسا برای بانوانی با شمارش زیاد تخمک طراحی شده است که تخمک ‌گذاری نمی‌ کنند، مثل آنانی که دچار سندرم رحم پلی‌ کیستیک هستند. تخمک‌ های این بانوان به خودی‌ خود رشد نمی‌ کند. اگر دچار بیماری‌های حساسیت به استروژن مثل سرطان پستان یا اختلال لخته‌ خونی هستید (یا برای این مشکل در خطرید)، این روند مطلوب است، زیرا تزریقات هورمونی زیادی دریافت نخواهید کرد.

 

مطالعه بیشتر: 

1- بارداری با روش IVM (بلوغ تخمک در آزمایشگاه) جایگزینی برای روش IVF

2- روش های لقاح مصنوعی برای باردار شدن

3- لقاح مصنوعی با روش IUI ( آی یو آی )

4- بارداری با استفاده از تخمک اهدایی

منبع: webmd