The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا احتمال بارداری با پریود (عادت ماهانه) نامنظم وجود دارد؟

سوال مخاطب:

اگر در طول زمان اقدام برای بارداری عادت ماهانه نامنظم باشد امکان بارداری وجود ندارد؟

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

نامنظمی عادت ماهانه (پریود) اکثرا همراه با عدم تخمک گذاری است که قطعا موجب ناباروری است که در صورت صحت با داروهای محرک تخمک گذاری می توان بارداری را ایجاد کرد گاهی نیز به دلیل عصبی شدن یا مشکلات و گرفتاری های زندگی موجب نامرتبی آن می شود که در این موارد اکثرا تخمک گذاری ایجاد می شود. توصیه می کنم قبل از بارداری اول حتما با پزشک زنان مورد اعتماد خود مشاوره به عمل آورید تا اگر مشکلی وجود دارد قبل از حاملگی حل شود تا در دوران بارداری باعث بروز مشکل نشود.گاهی سيكل‌ها 30 روزه هستند و گاهي از ماهی تا ماه ديگر متفاوت می شوند. اگر خانمی دوره‌ هایش بیش از 30 روز باشد و به صورت متوالی رخ ندهد، اصطلاحا به آن عادت ماهانه نامنظم می گویند.در نوجوانی و هنگام آغاز دوره قاعدگی، نامنظم بودن سيكل ماهانه مساله‌ ای طبیعی است. اما به مرور، بدن سيستم تخمک گذاری را روی روند منظمی پيش میبرد. چاقی، ديابت، بيماري‌های قلبی عروقی، كاهش ميزان هورمون استروژن یا ديگر هورمون ‌ها زنانه، قطع مصرف قرص جلوگیری، نارسایی تخمدان، پوليپ‌ها، مخاط ضخيم، فیبروم، يائسگی زودرس، اختلالات تيروييدی، برخی درمان‌های دارویی، هيپرپرولاكتينمی در صورت وجود آدنوم هيپوفيز و ... ازجمله دلايلی هستند که باعث می‌شوند عادت ماهانه نامنظم داشته باشید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +