The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان برای شروع ورزش بعد از سزارین چه موقعی است؟

احتمالا از این که تناسب اندام شما بعد از زایمان از بین رفته، شکم شما بزرگ و افتاده شده و دیگر در آینه همان فرد خوش اندام سابق را نمی بینید، بسیار ناراحت و متاثر هستید. شروع ورزش بعد از سزارین یکی از بهترین راهکارهای دستیابی به تناسب اندام پیشین و نیز رهایی از + است. اگر چنین تصمیمی دارید احتمالا می پرسید که بهترین زمان شروع ورزش بعد از سزارین چه موقعی است؟ چند مدت بعد از سزارین میتوان ورزش کرد؟ و ... برای اطلاع از پاسخ این پرسش ها این متن را مطالعه کنید.

هیچ زمان ایده آلی برای شروع ورزش پس از زایمان سزارین وجود ندارد و همه چیز به دوره بهبودی شما بستگی دارد، زیرا هر زایمانی متفاوت است. همچنین میزان ورزش شما در دوران بارداری در شروع ورزش دوباره شما بسیار تعیین کننده است. از آنجایی که زایمان سزارین نسبت به زایمان طبیعی نیاز به دوره طولانی تری برای بهبودی دارد، معمولا اگر مشکلات جسمی خاصی وجود نداشته باشند دو هفته پس از سزارین می توان با پیاده روی سبک ورزش کردن را شروع کنید. در این هنگام باید به زبان بدن خود گوش کنید و هرگونه علائم از جمله خونریزی، درد یا پارگی برش سزارین و یا حتی خستگی زیاد را جدی بگیرید. بهتر است برای داشتن یک برنامه ورزشی مناسب با پزشک یا مربی خود صحبت کنید.

چه مدت بعد از سزارین میتوان ورزش کرد؟

اغلب پزشکان معتقدند زمان ورزش بعد از سزارین 4 هفته بعد از زایمان است درواقع برای شروع ورزش تا معاینه هفته 6 پس از سزارین باید صبر کرد. اما اگر زایمان سالمی داشته اید و در دوران بارداری نیز ورزش می کردید، می توانید از چند روز پس از زایمان پیاده روی ساده انجام دهید.

اگر زایمان سزارین انجام داده اید برای شروع ورزش بعد از سزارین تا بهبودی کامل جراحی و معاینه پزشک صبر کنید. بهبود برش سزارین چندین هفته زمان لازم دارد و پس از آن نیز به تمایل شما به ورزش و وضعیت عمومی شما بستگی دارد. حتی اگر در دوران بارداری نیز بسیار فعال بوده اید، بهتر است پیش از شروع ورزش روزانه با پزشک خود مشورت کنید. توصیه می شود از یک پیاده روی سبک و راحت شروع کنید زیرا از لخته شدن خون در رگ ها و سایر مشکلات پیشگیری می کند و در بهبودی شما نیز موثر است.

همیشه بخاطر داشته باشید که عضلات و مفاصل شما تا 3 الی 5 ماه پس از زایمان همچنان سست هستند، بنابراین هنگام ورزش بسیار مراقب باشید تا تعادل خود را از دست ندهید و بروی زمین نیافتید.

ورزش منظم برای شما مفید است اما:

 با این حال توصیه نمی شود در ماه های ابتدایی پس از زایمان ورزش سنگین انجام دهید. شما به زمان نیاز دارید تا بتوانید به عنوان یک مادر با نقش تازه خود کنار بیایید و بدنتان نیز برای بهبودی به زمان نیاز دارد بنابراین توصیه می شود برای شروع ورزش بعد از سزارین عجله نکنید و این کار را در زمان مناسب خود آغاز کنید..

 

مطالعه بیشتر:

1- توصیه های برای بازگشت به اندام قبل از بارداری و تناسب اندام

2- تناسب اندام پس از زایمان با انجام حرکات باله

3- روش تناسب اندام پس از زایمان

4- ورزش های بعد از زایمان