The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

اپیلاسیون با موم در بارداری چه فواید و عوارضی دارد؟

 به کندن موهای زائد (از ریشه) توسط موم ذوب شده و داغ اپیلاسیون با موم می گویند. اپیلاسیون با موم ناحیه شرمگاهی و یا هر نقطه دیگری از بدن، به کندن موهای زائد آن قسمت و اطراف آن با موم ذوب شده و داغ گفته می شود.اپیلاسیون با موم در بارداری آسیبی به سلامت بارداری نمی رساند. اما قبل از انجام این کار، باید چند نکته و مساله مهم را در نظر بگیرید.

 برای انجام اپیلاسیون با موم در بارداری ناحیه مورد نظر را به موم ذوب شده و داغ آغشته کرده سپس موم و موهای زائد قسمت شرمگاهی را با هم بکشید و از پوست جدا کنید. برخی از خانم ها برای رعایت بهداشت فردی و عده ایی از خانم ها که لباس های خاصی مانند مایو شنا می پوشند از روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد ناحیه شرمگاهی استفاده می کنند. همچنین اپیلاسیون ناحیه شرمگاهی را بنا به دلایل فرهنگی یا جدید بودن آن انجام می دهند. به دلیل اینکه دیده شدن موهای زائد خوشایند نبوده و به طور کلی منجر به خجالت کشیدن فرد می شود، اپیلاسیون در چند دهه اخیر رایج و پر طرفدار شده است. 

اپیلاسیون با موم در بارداری؛ چند نکته که باید به آن ها توجه کنید.

به دلیل اینکه پوست در دوران بارداری بیش از هر زمان دیگری حساس می شود برای جلوگیری از بروز هرگونه واکنش آلرژیک، آرایشگر باید قبل از انجام اپیلاسیون، آن را روی قسمتی از پوست آزمایش کند، با انجام این کار می‌توان میزان تحمل شما برای انجام عمل اپیلاسیون را نیز امتحان کرد. از آرایشگر خود بخواهید از نوارهای نو و لوسیون نرم کننده و ضدعفونی کننده برای بهبود و تسکین هرگونه زخم یا آسیب استفاده کند. در صورت بروز آسیب، زخم یا ورم بیش از حد از انجام اپیلاسیون ناحیه شرمگاهی صرف نظر کنید.

انجام اپیلاسیون ناحیه شرمگاهی در ماه های پایانی بارداری می تواند باعث ورم قسمت واژینالی شود بنابراین بهتر است، تمیز کردن و از بین بردن موهای زائد قسمت شرمگاهی را زودتر و در ماه های ابتدایی انجام دهید. در صورت از بین نرفتن علائم پس از چند ساعت، با پزشک متخصص زنان و زایمان خود تماس بگیرید. اگر قبلا اپیلاسیون ناحیه شرمگاهی را به طور منظم انجام می دادید اکنون اپیلاسیون انتخاب مناسبی برای از بین بردن موهای زائد این قسمت است. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید انجام اپیلاسیون در آرایشگاه معتبر و بهاشتی است با این کار از ابتلا به هرگونه عفونت خودداری می کنید زیرا این کار با خصوصی ترین قسمت بدن شما در ارتباط است.

 فواید اپیلاسیون با موم در بارداری چیست؟

باید این واقعیت را بپذیرید که در ماه های پایانی دوران بارداری نمی توانید قسمت پایین تنه خود را ببینید، بنابراین به جای اینکه با تیغ یا کرم موبر بدون دیدن این قسمت موهای زائد آن را از بین ببرید، بهتر است این کار را به متخصص آن بسپارید که این یکی از مزایای اپیلاسیون است. به دلیل ترشح هورمون های بارداری رشد موها در این دوران افزایش می یابد و شما احساس ناخوشایندی از افزایش رویش موها دارید بنابراین ممکن است تمایل زیادی به از بین بردن موهای زاید از طریق اپیلاسیون داشته باشید.

برای جلوگیری از تیغ زدن موهای زائد ناحیه شرمگاهی توسط کارکنان بیمارستان می توانید این قسمت را قبل از رفتن به بیمارستان با اپیلاسیون تمیز کنید که در حقیقت روشی مطمئن و بی خطر است.

در دوران بارداری به دلیل گردش خون بیشتر، پوست فوق العاده حساس می شود. این افزایش گردش خون باعث حساسیت بسیار زیاد پوست نسبت به آسیب و کشش ناشی از اپیلاسیون می شود که ممکن است به پوست آسیب بیشتری برساند. همچنین به دلیل فعالیت و ترشح بیشتر هورمون ها سرعت رشد موها نیز افزایش می یابد به این معنا که شما باید برای از بین بردن موهای زائد دفعات بیشتری به آرایشگاه مراجعه کنید.

عوارض اپیلاسیون با موم در بارداری چیست و چه زمانی باید از انجام اپیلاسیون با موم در بارداری خودداری کرد؟

همانطور که می دانید نباید موم داغ یا هر محصول دیگری را روی رگ های واریسی، زخم یا قسمتی از پوست که دچار آفتاب سوختگی شده یا پوستی که قبلا آسیب دیده بمالید. می توانید قبل از انجام اپیلاسیون با پزشک خود مشورت کنید تا در صورت وجود و تشخیص مشکل خاصی از انجام اپیلاسیون در دوران بارداری خودداری کنید. براساس تحقیقات انجام شده ارتباط مشخصی بین موم داغ یا محصولات دیگر اپیلاسیون و به خطر افتادن سلامت بارداری وجود ندارد. اما مواد تشکیل دهنده این محصولات هنوز به طور کامل مورد بررسی و تحقیق قرار نگرفته است. گاهی اوقات هنگام انجام اپیلاسیون ترشحات طبیعی از قسمت واژینالی خود دارید که ممکن است باعث خجالت شما شود.

 آیا موهای زائد در بیمارستان تمیز می شود؟

اگر اولین تجربه مادر شدن خود را پشت سر می گذارید به این موضوع زیاد فکر می کنید، که هنگام زایمان چند نفر غریبه قسمت پر موی شرمگاهی شما را نگاه می کنند و باید خود را برای آن آماده کنید.  باور این مسئله برای شما سخت است اما بهتر است بدانید تا زمانی که در بیمارستان هستید و برای زایمان آماده می شوید همچنین حین زایمان، این که چند نفر به قسمت شرمگاهی شما نگاه می کنند موضوعی نخواهد بود که فکر شما را درگیر کند.

 مطمئن باشید هنگام زایمان تیم پزشکی مشغول کمک به شما برای پیشرفت و انجام زایمان است. ما فقط می توانیم بگوییم هنگام زایمان فکر کردن به این موضوع آخرین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند. پس از زایمان و تولد نوزاد همه چشم ها همچنین چشمان شما (اگر باز باشند) به نوزاد تازه به دنیا آمده است و کسی به قسمت شرمگاه شما نگاه نمی کند.

همچنین نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که تقریبا همه بیمارستان ها هنگامی که برای زایمان طبیعی یا سزارین آماده می شوید خدمات رایگان برای تمیز کردن قسمت شرمگاهی در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین اگر فقط نگران پرمو بودن قسمت شرمگاهی خود هنگام زایمان هستید و به همین دلیل قصد اپیلاسیون این قسمت را دارید باید توجه داشته باشید که اگر این کار را خودتان انجام دهید یا انجام ندهید، پرسنل بیمارستان کوتاه ترین موهای این قسمت را نیز از بین می برند.

در مجموع می توانید اپیلاسیون با موم در بارداری را انجام دهید و این کار برای بارداری بی خطر است. انجام اپیلاسیون قسمت شرمگاهی یک انتخاب شخصی است. فقط در نظر داشته باشید که انجام اپیلاسیون ممکن است باعث پاره شدن برخی از عروق خونی قابل رویت شود اما آسیبی به  بارداری و سلامت آن نمی رساند. ممکن است اپیلاسیون پوست حساس باعث احساس ناراحتی بیشتر شود اما خطری سلامت شما و بارداری را تهدید نمی کند بنابراین می توانید بدون احساس نگرانی این کار را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید:

1- با موهای زائد در دوران بارداری چه کنیم؟

2- روش های از بین بردن موهای زائد بدن در دوران بارداری

3- آیا الکترولیز موهای زائد در بارداری مجاز است؟

4- آیا لیزر موهای زائد قبل از بارداری ضرر دارد؟