The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چند سی سی شیرخشک به نوزاد در ماههای مختلف باید بدهیم؟

برای مادرانی که نوزادان شیر خشکی دارند، خصوصا افرادی که اولین تجربه مادر شدن خود را پشت سر می گذارند، تصمیم گیری درمورد مقدار مناسب شیر برای نوزاد در سنین مختلف یک چالش محسوب می شود. در ادامه این مقاله درمورد اینکه باید چند سی سی شیرخشک به نوزاد در سنین مختلف بدهید با شما گفت و گو خواهیم کرد.

چند سی سی شیر خشک برای نوزاد درست کنیم؟

هر کودکی با کودک دیگر متفاوت است. اینکه چه زمان و به چه مقدار به نوزاد شیرخشک بدهید، بستگی به نیاز او دارد. در زیر مواردی درباره تغذیه با شیر خشک در روزها، هفته‌ها و ماه‌های اول تولد نوزاد را می‌خوانید.

چند سی سی شیر برای نوزاد زیر یک ماه. روزهای اول:

اگر در مورد رشد نوزاد و مقدار شیری که باید به نوزاد بدهید سوال دارید، می‌توانید با پزشک یا پرستار مشورت کنید.

• شکم نوزاد تازه متولد شده کوچک است و برای سیر شدن نیازی به مقدار زیاد شیرخشک ندارد.

• اگر نوزاد شیر مادر نمی‌خورد و فقط از شیرخشک تغذیه می‌شود،‌ می‌توانید در روزهای اول از مقدار ۳۰ تا ۶۰ میلی‌لیتر هر ۲ تا ۳ ساعت یک‌بار شروع کنید. اگر کودک علائم گرسنگی داشت به او شیر بیشتری بدهید.

• اغلب نوزادانی که با شیرخشک تغذیه می‌شوند، در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز بین ۸ تا ۱۲ مرتبه شیر می‌خورند. از پزشک یا پرستار سوال کنید چه مقدار شیرخشک مناسب نوزاد است.

• هرچه کودک بزرگ‌تر می‌شود، معده او نیز رشد می‌کند. کودک قادر خواهد بود مقدار بیشتری شیر بنوشد و فواصل بین شیردهی طولانی‌تر خواهد شد.

چند سی سی شیر برای نوزاد یک ماهه. هفته‌ها و ماه‌های اول:

در هفته‌ها و ماه‌های اول فاصله بین شیر خوردن طولانی‌تر می‌شود. (حدود هر ۳ تا ۴ ساعت یک‌بار). این به آن معناست که ممکن است نیاز باشد نوزاد را از خواب بیدار کنید و به او شیر بدهید. سعی کنید با نوازش کردن یا تعویض پوشک او را بیدار کنید و به او شیر بدهید. در این زمان ممکن است نوزاد در هر وعده 90 تا 120 سی سی شیر بخورد.

• برخی اوقات زمان شیردهی کوتاه و گاهی زمان آن طولانی خواهد بود. مشکلی نیست. کودک هر مقداری که نیاز دارد شیر می‌خورد و هنگام احساس سیری دست از شیر خوردن می‌کشد.

چند سی سی شیر خشک برای نوزاد هشت ماهه. ۶ تا ۱۲ ماهگی

• هنگامی‌که کودک از خود علائم گرسنگی بروز داد به او شیر بدهید. اغلب کودکان ۶ تا ۱۲ ماه در طول ۲۴ ساعت به ۵ تا ۶ وعده شیرخشک و غذای جامد احتیاج دارند.

• از زمانی‌که کودک خوردن غذای جامد را آغاز می‌کند، احتمالا مقدار شیرخشکی که در طول روز مصرف می‌کند، کاهش می‌یابد.

چند سی سی شیرخشک به نوزاد بدهیم؟ ۱۲ تا ۲۴ ماهگی

• هنگامی‌که کودک نوپا ۱۲ ماهه می‌شود، می‌توانید به جای شیرخشک به او شیر غنی‌شده گاو بدهید. می‌توانید به تدریج این کار را انجام دهید. یک وعده شیرخشک را با شیر گاو جایگزین کنید تا کودک با این تغییر خو بگیرد. در این سن مقدار شیری که به نوزادتان باید بدهید را با میل او و نیز روند رشد و وزن گیری تنظیم کنید. اگر اضافه وزن دارد شیر زیادی به او ندهید و اگر وزنش کم است، تا جایی که میل دارد او را تغذیه کنید. اگر نوزادتان رشد و وزن گیری خوبی ندارد، درمورد این که چند سی سی شیرخشک به نوزاد بدهید و آیا نیاز به مکمل دیگری هست یا نه، حتما با متخصص اطفال مشورت کنید.

بیشتر بدانید: 

1- همه چیز درباره شیر خشک!

2- مزایا و معایب شیر خشک برای شیرخوار چیست؟

3- تغذیه با شیر خشک ، درچه مواردی ضرورت پیدا می کند؟

4- بهترین شیر خشک برای نوزاد و نکات مهم در تهیه بهترین شیر خشک

?پرسش و پاسخ های چند سی سی شیرخشک به نوزاد بدهیم

در روزهای اول چقدر به نوزاد شیر بدهیم؟

اگر نوزاد شیر مادر نمی‌خورد و فقط از شیرخشک تغذیه می‌شود،‌ می‌توانید در روزهای اول از مقدار ۳۰ تا ۶۰ میلی‌لیتر هر ۲ تا ۳ ساعت یک‌بار شروع کنید. اگر کودک علائم گرسنگی داشت به او شیر بیشتری بدهید.

در روزهای اول نوزاد چند بار باید شیر بخورد؟

اغلب نوزادانی که با شیرخشک تغذیه می‌شوند، در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز بین ۸ تا ۱۲ مرتبه شیر می‌خورند. از پزشک یا پرستار سوال کنید چه مقدار شیرخشک مناسب نوزاد است.

نوزاد سه ماهه چند سی سی شیر باید بخورد؟

باید وجود ندارد. نوزاد به مقدار گرسنگی اش شیر می خورد و در این زمان ممکن است نوزاد در هر وعده 90 تا 120 سی سی شیر بخورد.

بعد از شروع غذای کمکی چند سی سی شیر به نوزاد بدهیم؟

• هنگامی‌که کودک از خود علائم گرسنگی بروز داد به او شیر بدهید. اغلب کودکان ۶ تا ۱۲ ماه در طول ۲۴ ساعت به ۵ تا ۶ وعده شیرخشک و غذای جامد احتیاج دارند. از زمانی‌که کودک خوردن غذای جامد را آغاز می‌کند، احتمالا مقدار شیرخشکی که در طول روز مصرف می‌کند، کاهش می‌یابد.

منبع: cdc