The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی چیه؟

رفلاکس مشکلی است که سبب می شود به دلایل گوناگون نوزاد بخش زیادی از شیری را که خورده بالا بیاورد که همین امر بدون شک سبب اختلال در وزن گیری او خواهد شد. با توجه به اهمیت وزن گیری مناسب نوزادان و شیرخواران، ممکن است متخصص توصیه هایی را برای درمان این عارضه پیشنهاد کند. مثلا اگر نوزاد شما شیرخشک می خورد. ممکن است نوع خاصی از شیر خشک برای او تجویز گردد. اما بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی چیست. در ادامه نکاتی را درمورد بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی با هم مرور خواهیم کرد.

بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی

رفلاکس اسید شرایطی است که در آن محتویات معده و اسید معده به داخل گلو و مری باز می گردد. مری لوله ای است که گلو و معده را به هم وصل می کند. رفلاکس اسید یک مشکل شایع در شیرخواران، به ویژه در شیرخواران سه ماهه یا کوچک تر از آن است. ریفلاکس اسید معمولاً زمانی اتفاق می افتد که اسفنکتر پایین مری ضعیف یا توسعه نیافته باشد. اسفنکتر عضله ای بین معده و مری است. این نوع عضله معمولا یک دریچه یک طرفه است که هنگام قورت دادن چیزی به طور موقت باز می شود. هنگامی که دریچه ی انتهایی مری به درستی بسته نمی شود، محتوای معده می تواند به داخل مری برگردد. ریفلاکس اسید همچنین می تواند ناشی از فتق هیاتال (بیرون زدگی سوراخی که در عضله دیافراگم وجود دارد) یا حساسیت غذایی باشد.

یک شیرخوار طبیعی و سالم که درگیر رفلاکس خفیف و متوسط اسید است، ممکن است بعد از تغذیه تف کرده و آب دهانش بیرون بریزد، اما معمولاً تحریک پذیر نیست. آن ها احتمالاً بعد از سن 12 ماهگی، دیگر رفلاکس اسید را تجربه نخواهند کرد. با این حال، در برخی از شیرخواران، رفلاکس اسید شدید است.علائم رفلاکس شدید به عنوان یک مشکل در شیرخواران، شامل موارد زیر است:

• گریه و بد خلقی

• افزایش وزن اندک یا وزن اضافه نکردن

• امتناع از غذا خوردن

مدفوع خونی یا به رنگ قهوه ای تیره

• استفراغ مکرر یا فشار آوردن به معده برای تهوع (عق زدن)

• استفراغ زرد، سبز، خونی و یا تقریبا قهوه ای

• خس خس سینه یا سرفه

• مشکل در تنفس

آپنه (عدم تنفس)

• برادیکاردی (ضربان قلب آهسته)

علائم رفلاکس شدید اسید در شیرخواران نادر است. با این حال، اگر فرزند شما هر یک از این علائم را نشان داد، باید فوراً به پزشک مراجعه کنید. این علائم ممکن است نشان دهنده یک وضعیت جدی باشند که باید بلافاصله تحت درمان قرار بگیرند.

درمان رفلاکس اسید در شیرخواران به شدت بیماری بستگی دارد. با این حال، در بیشتر موارد، پزشک از شما می خواهد که شیوه تغذیه فرزند خود را تغییر دهید. اگر فرزند شما شیر خشک مصرف می کند، ممکن است گاهی اوقات توصیه کنیم که مقدار شیر خشک مصرفی شیرخوار خود را تنظیم کنید. البته به یاد داشته باشید که هرگز بدون مشورت با پزشک، شیر خشک فرزند خود را تغییر ندهید و یا شیردهی از سینه مادر را متوقف نکنید.

رفلاکس اسید خفیف

اگر شیرخوار شما نشانه هایی خفیف و مکرر از رفلاکس اسید دارد، ممکن است پزشک توصیه کند یک یا دو قاشق غذاخوری غلات برنج را به شیر خشک او اضافه کنید. شیر خشک غلیظ شده باعث می شود محتوای معده سنگین تر و سخت تر شود، به این معنی که احتمال بازگشت آن ها کم تر خواهد شد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگرچه این امر به کاهش میزان استفراغ کمک می کند، اما بازگشت اسید را به طور کامل متوقف نمی کند. همچنین، افزودن غلات برنج به شیر خشک قبل از چهار ماهگی، می تواند خطر آلرژی نسبت به مواد غذایی یا عوارض دیگری مانند دریافت غذای بیش از حد تحمل و پذیرش معده و یا خفگی را افزایش دهد. پس غلات را به شیر خشک شیرخوار خود اضافه نکنید مگر اینکه پزشک به شما بگوید این کار را انجام دهید.

رفلاکس شدید اسید

اگر فرزند شما دارای رفلاکس شدید اسید است، ممکن است پزشک توصیه کند که نوع شیر خشک او را تغییر دهید. بیشتر شیر خشک های مخصوص شیرخواران از شیر گاو تهیه شده اند و با مکمل آهن غنی شده اند. برخی از شیرخواران به پروتئین موجود در شیر گاو حساسیت دارند، که می تواند باعث برگشت اسید معده آن ها به مری و حلق شود. این امر باعث می شود که شما مجبور شوید یک شیر خشک دیگر برای فرزند خود پیدا کنید.

بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی، شیر خشک هایی که پروتئینشان را استخراج کرده اند

شیر خشک های پروتئین هیدرولیز شده، شیر خشک هایی هستند که توسط روش هایی، پروتئین هایی که شیرخواران به آن ها حساسیت دارند را از آن ها استخراج کرده اند. این شیر خشک ها از شیر گاو با ترکیباتی تهیه می شوند که برای هضم بهتر به راحتی تجزیه می شوند. این شیر خشک ها مؤثرترین نوع شیرخشک در کاهش رفلاکس اسید معده هستند، بنابراین اغلب برای شیرخواران مبتلا به آلرژی غذایی توصیه می شوند. اگر فرزند شما مشکوک به حساسیت غذایی است، پزشک ممکن است از شما بخواهد که تا حدود دو هفته این نوع از شیر خشک را امتحان کنید. این شیر خشک ها اکثرا گران تر از شیر خشک های معمولی هستند.

بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی، شیرخشک بر پایه سویا

شیر خشک بر پایه سویا حاوی شیر گاو نیست. آن ها معمولاً فقط برای شیرخواران مبتلا به عدم تحمل لاکتوز یا گالاکتوزمی توصیه می شوند. عدم تحمل لاکتوز به معنای عدم توانایی در تجزیه ی نوعی قند به نام لاکتوز است که در شیر وجود دارد. گالاکتوزمی نوعی اختلال است که تجزیه یک قند ساده به نام گالاکتوز را برای بدن بسیار سخت می کند. هر دو قند نام برده یعنی لاکتوز و گالاکتوز در شیر گاو یافت می شود. شیر خشک های بر پایه سویا برای نوزادان نارس توصیه نمی شوند، زیرا می توانند بر رشد استخوان های آن ها تأثیر بگذارند. همچنین نگرانی هایی در مورد میزان آلومینیوم موجود در شیر خشک های بر پایه سویا و اثرات احتمالی هورمونی یا ایمنی آن ها بر روی شیرخواران وجود دارد. شیر خشک های بر پایه سویا نیز معمولاً گران تر از شیر خشک های شیر گاو هستند.

بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی، شیر خشک های تخصصی

شیر خشک های تخصصی برای شیرخواران مبتلا به بیماری یا شرایط پزشکی خاص مانند تولد زودرس تولید و توصیه می شوند. اگر فرزندتان دارای شرایط خاصی از سلامتی است، می توانید از یک متخصص اطفال بپرسید که در چه زمانی و در چه صورت باید این شیر خشک را به او بدهید.

توصیه های دیگری برای شما

بعد از انتخاب بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی، بهتر است که بدون توجه به علت رفلاکس اسید معده، توصیه های زیر را هنگام تغذیه شیرخوار خود به خاطر بسپارید و انجام دهید:

• آروغ فرزند شیرخوار خود را بیشتر اوقات بگیرید (معمولاً بعد از دادن 30 الی 60 سی سی شیر خشک).

• از زیاد غذا دادن به فرزندتان پرهیز کنید.

• از حجم شیر در هر نوبت شیردهی کم کرده و به جای آن در دفعات بیشتری به فرزندتان شیر دهید.

• به مدت 20 تا 30 دقیقه بعد از شیر دادن، فرزند خود را در حالت ایستاده نگه دارید (او را نخوابانید).

• با فرزند خود بعد از تغذیه شوخی و بازی نکنید. این کار می تواند باعث شود تا محتوای معده از جمله اسید معده به سمت بالا بازگردد.

• بعد از غذا دادن به شیرخوار، حداقل 30 دقیقه صبر کنید و بعد او را بخوابانید.

• در هنگام تغذیه با شیشه شیر، سعی کنید اندازه های مختلف پستانک سر بطری یا حتی انواع مختلف شیشه شیر را امتحان کنید.

اگرچه رفلاکس اسید می تواند برخی از ناراحتی ها و مشکلات را برای فرزند شما ایجاد کند، اما در نظر داشته باشید که این موضوع یک مشکل قابل درمان است. شما می توانید با تغییر شیر خشک و ایجاد الگوی مناسب برای نحوه تغذیه شیرخوار، رفلاکس اسید معده ی فرزند خود را مدیریت کنید. با این حال، اگر فرزند شیرخوار شما دچار رفلاکس شدید اسید معده است یا این مشکل با انتخاب بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی بهبود نمی یابد، در مورد مصرف دارو یا سایر گزینه های درمانی با پزشک اطفال مشورت کنید.

مطالعه بیشتر:

1- آرام کردن نوزاد مبتلا به رفلاکس گوارشی

2- علت رفلاکس در نوزادان چیست و چگونه درمان می شود؟

3- پیشگیری از رفلاکس معده (برگرداندن یا بالا آوردن شیر) در نوزادان

4- تفاوت کولیک و ریفلاکس نوزاد چیست و هرکدام چه علائمی دارد؟

?پرسش و پاسخ های بهترین شیرخشک برای وزن گیری نوزاد رفلاکسی

علائم رفلاکس شدید در نوزادان چیست؟

گریه و بد خلقی. افزایش وزن اندک یا وزن اضافه نکردن. امتناع از غذا خوردن. مدفوع خونی یا به رنگ قهوه ای تیره. استفراغ مکرر یا فشار آوردن به معده برای تهوع (عق زدن). استفراغ زرد، سبز، خونی و یا تقریبا قهوه ای. خس خس سینه یا سرفه. مشکل در تنفس. آپنه (عدم تنفس)

درمان ریفلاکس شدید نوزاد چیست؟

درمان رفلاکس اسید در شیرخواران به شدت بیماری بستگی دارد. با این حال، در بیشتر موارد، پزشک از شما می خواهد که شیوه تغذیه فرزند خود را تغییر دهید. اگر فرزند شما شیر خشک مصرف می کند، ممکن است گاهی اوقات توصیه کنیم که مقدار شیر خشک مصرفی شیرخوار خود را تنظیم کنید. البته به یاد داشته باشید که هرگز بدون مشورت با پزشک، شیر خشک فرزند خود را تغییر ندهید و یا شیردهی از سینه مادر را متوقف نکنید.

آیا شیرخشک های بر پایه سویا برای نوزادان ریفلاکسی مناسب است؟

شیر خشک بر پایه سویا حاوی شیر گاو نیست. آن ها معمولاً فقط برای شیرخواران مبتلا به عدم تحمل لاکتوز یا گالاکتوزمی توصیه می شوند. عدم تحمل لاکتوز به معنای عدم توانایی در تجزیه ی نوعی قند به نام لاکتوز است که در شیر وجود دارد.

شیر خشک های تخصصی برای چه نوزادانی مناسب است؟

شیر خشک های تخصصی برای شیرخواران مبتلا به بیماری یا شرایط پزشکی خاص مانند تولد زودرس تولید و توصیه می شوند. اگر فرزندتان دارای شرایط خاصی از سلامتی است، می توانید از یک متخصص اطفال بپرسید که در چه زمانی و در چه صورت باید این شیر خشک را به او بدهید.

منبع: healthline