The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم

آماده شدن کودکان برای رفتن به مدرسه یکی دیگر از چالش های هفت سالگی آنها است. این روند برای بسیاری از کودکان استرس آور است در نتیجه گاها آنها گریه کرده و از رفتن به مدرسه اجتناب می کنند. برای حل این مشکل راه هایی وجود دارد که قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم تا استرس کودک کم شد و بهتر با این تغییر وفق پیدا کند.

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم

چنانچه قصد آماده کردن دلبندتان را برای محیط مدرسه دارید، این کارها را انجام دهید. 

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم و کودک را نسبت به مدرسه مشتاق کنید

می‌توانید با از بین بردن ترس‌های ناشناخته کودک،‌ او را به مدرسه رفتن علاقمند کنید. اگر هم‌اکنون کودک به مهد کودک یا پیش دبستانی می‌رود، رفتن به یک «مدرسه بزرگ» ممکن است برای او آسان‌تر باشد. اما در هر صورت، دانستن این که چه چیزی در انتظار اوست، کمک بزرگی به کودک خواهد کرد.

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم که در مورد مدرسه با او صحبت کنید

همیشه نسبت به هر اتفاق جالبی که در مدرسه رخ می‌دهد، مثبت و مشتاق باشید. نام معلم کودک را به کار ببرید تا کودک احساس آشنایی کند و در مورد دوستان جدید او صحبت کنید. در کتابخانه محلی خود می‌توانید کتاب‌های بسیاری در مورد روزهای مدرسه پیدا کنید. اگر کودک علاقه به برچسب دارد و دلش می‌خواهد با عروسک‌‌هایش مدرسه‌بازی کند، برایش فراهم آورید.

اگر به حد کافی از اتفاقاتی که در مدرسه می‌افتد، مطلع نیستید، معلمان مدرسه می‌توانند اتفاقاتی را که در یک روز درسی رخ می‌دهد با شما در میان بگذارند. (البته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این شرایط تغییر کرده است).

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم و از کلاس درس بازدید کنید

هم‌اکنون، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، کودک فرصت حضور در کلاس‌های مدرسه را نخواهد داشت و کلاس‌های درس تغییر کرده است. از مدرسه بپرسید، اگر می‌توانند عکسی از کلاس‌ها در سایت مدرسه قرار ‌دهند تا بتوانید از روی عکس‌ها کلاس، میز و نیمکت‌ها، آشپزخانه، سینک ظرفشویی، سینی و بقیه تجهیزات را به کودک نشان دهید.

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم و با مدرسه آشنا شوید

به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که در مدرسه رویدادهایی اجتماعی برگزار می‌شود در آن‌ها شرکت کنید.

مدارسی که انجمن اولیا و مربیان فعال دارد، معمولا در تابستان نمایشگاه‌هایی برگزار می‌کنند و گاهی پیک‌نیک‌هایی برای دانش‌آموزان تازه وارد ترتیب می‌دهند. بعید به نظر می‌رسد اکنون اتفاق خاصی در مدرسه رخ دهد، اما بسیاری از انجمن‌های اولیا و مربیان برنامه‌های «مجازی» بسیاری دانش‌آموزان و والدین برگزار می‌کنند. بنابراین تحقیق کنید اگر وب‌سایت یا گروه‌هایی در شبکه‌های مجازی وجود دارد در آن‌ها عضو شوید. همچنین می‌توانید از مسیر مدرسه با ماشین عبور کنید یا پیاده‌روی کنید و کودک تشویق شود قبل از شروع مدرسه، درباره آن حرف بزند.

آمادگی برای مدرسه

آماده کردن کودک با برخی مهارت‌های عملی، به او کمک می‌کند تا با شروع مدرسه احساس شادی و اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشد و این بسیار مهم‌تر از عملکرد تحصیلی کودک است.

اگر می‌خواهید کودک را قبل از شروع مدرسه به خواندن و نوشتن ترغیب کنید (و او نیز خواهان یادگیری باشد)، سعی کنید چند مهارت اساسی را به او بیاموزید. کودک را تشویق کنید که به دنیای اطراف خود علاقه نشان دهند تا کاری برای خودشان انجام دهند. زمان زیادی طول نمی‌کشد تا او حروف، اعداد و کلمات را در مدرسه فرا می‌گیرد و فرصت بسیاری برای تعریف و تمجید از او خواهید داشت.

مهارت‌های عملی

در مدرسه کارهایی وجود دارد که از کودک می‌خواهند خودش انجام دهد و شما می‌توانید در منزل در انجام آن‌ به کودک کمک کنید. کودک را تشویق کنید این کارها را به طور مستقل انجام دهد:

• لباس پوشیدن و لباس درآوردن

این بازی را با کودک انجام دهید که لباس فرم مدرسه را درآورد و لباس ورزشی به تن کند و دوباره این کار را تکرار کند. به زودی متوجه می‌شوید کودک در کدام قسمت نیاز به تمرین دارد.

در صورتی که کودک به مهدکودک یا آمادگی می‌رود، به احتمال زیاد در پوشیدن لباس فرم خود استاد شده است. روش‌های جالبی برای این کار وجود دارد، برای مثال لباس را روی زمین بگذارید و کودک دستانش را داخل آستین آن کند و بالای سر خود بکشد،‌ یا هر کاری که فکر می‌کنید به کودک کمک می‌کند. هنگامی‌که نوبت به کفش‌ها می‌رسد، کفش‌های چسبی او را بیاورید.

• توالت رفتن، شستن و خشک کردن دست‌ها

مطمئن شوید کودک خودش راحت به دستشویی می‌رود، لباس‌هایش را راحت می‌تواند دربیاورد و بپوشد و اعتمادبه‌نفس کافی دارد تا در کلاس دست خود را بالا ببرد و برای توالت رفتن اجازه بگیرد.

نگران این نباشید که کودک خود را اتفاقی خیس کند. مشکلی نیست. معلم‌ها و مربیان به این مسائل عادت دارند و در صورتی که نیازی باشد به کودک کمک می‌کنند.

به کودک در مورد اهمیت شستن دست‌ها بعد از رفتن به توالت آموزش دهید. روی دست‌های کودک را رنگی کنید (مثلا میکروب است) و از کودکان بخواهید شستن دست‌هایش را تمرین کند.

• غذا خوردن با دیگران و استفاده از قاشق و چنگال

همه کودکان در انگلستان و ولز از پیش‌دبستانی ناهار رایگان دریافت می‌کنند. اگر قرار است کودک ناهار گرم میل کند، بهتر است منوی غذا را داشته باشید و کودک بتواند بدون احساس فشار صف غذا، غذای مورد علاقه خود را قبلا انتخاب کند. اگر غذاها بسته بندی هستند، مطمئن شوید کودک می‌تواند به‌تنهایی بسته بندی غذا و ساندویچ خود را باز کند.

وقت ناهار معمولا نیم ساعت طول می‌کشد. بنابراین کودک را عادت دهید سر جای خود بنشیند و هنگام خوردن سر میز غذا نشست و برخاست نداشته باشد و آن‌طور که مدرسه انتظار دارد، با استفاده از قاشق و چنگال غذا بخورد.

مهارت‌های تحصیلی

ممکن است بخواهید کودک کمی قبل از رفتن به مدرسه، خواندن و نوشتن بیاموزد. در صورتی‌که کودک به این کار تمایل دارد، مشکلی نیست. اما بدانید این اجبار نیست. در هر صورت، مواردی برای بالا بردن سطح عملی کودک وجود دارد و او را مشتاق به یادگیری می‌کند:

• به کودک کمک کنید تا نام خود را تشخیص دهد

این‌که کودک بتواند اسم خود را در حالت نوشته تشخیص دهد، به او کمک زیادی می‌کند. (می‌توانید این کار را با نوشتن اسم او روی برچسب‌های وسایل مدرسه او تمرین کنید). اما اگر کودک نتوانست این کار را بکند، نگران نباشید. معلمان معمولا عکس یا تصویری از اسم کودکان را به آن‌ها نشان می‌دهند و سعی می‌کنند این کار را برای کودک راحت‌تر کنند.

• برای کودک کتاب بخوانید

تحقیقات نشان داده است خواندن کتاب مهم‌ترین راه برای یادگیری سریع‌تر کودکان است. بنابراین هنگام خواب برای کودک کتاب بخوانید.

• کودک را به حروف و اعداد عادت دهید

این کار چیزی بیش‌تر از تشخیص حروف الفبا و اعداد تا ۱۰ یا ۲۰ نیست. حروف الفبای رنگارنگ و کتاب‌های شمارش بسیاری در بازار موجود است که می‌توانید برای کودک تهیه کنید. چندتا را امتحان کنید و به زودی مورد دلخواه را خواهید یافت.

مهارت‌های اجتماعی و احساسی

کودک همانند مهارت‌های فیزیکی و تحصیلی، مهارت احساسی و اجتماعی را با سرعت مخصوص‌به‌خود فرا می‌گیرد. تقویت این مهارت‌ها قبل از مدرسه، کودک را به زندگی در مدرسه عادت می‌دهد.

• شریک شدن و رعایت نوبت

اگر کودک خواهر و برادر دارد، یا به مهدکودک یا پیش دبستانی رفته، پیشاپیش این عادت را دارد. اما همیشه خوب است بداند که شریک شدن کاری دو طرفه است.

• گوش دادن و نشستن در سر جای خود

در کلاس درس از کودک انتظار می‌رود سر جای خود بنشیند و به حرف‌های معلم گوش دهد. می‌توانید در منزل با درست کردن پازل، رنگ‌آمیزی یا خواندن کتاب این مهارت را تمرین کنید.

• کودک را به دور ماندن از منزل عادت دهید

کودکان به شیوه‌های مختلف مدرسه را آغاز می‌کنند. ممکن است در هفته‌های اول با نصف روز آغاز کنند، کودکان بزرگ‌تر ممکن است زودتر شروع کنند و آن‌هایی که تابستان به‌دنیا آمده‌اند، چند هفته دیرتر به مدرسه بروند. هر اتفاقی که در مدرسه رخ می‌دهد، مطمئن شوید کودک می‌داند هر هفته شنبه تا چهارشنبه باید به مدرسه برود.

قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم و مدتی کودک را از خود دور کنیم تا با این روند آشنا شود. در صورتی‌که کودک تجربه رفتن به مهدکودک یا آمادگی را نداشته و یا در منزل دوست و آشنا نمانده است، فکر کنید ببینید چگونه می‌توانید او را راضی به دور ماندن از خود کنید. اگر نگران این موضوع هستید، با معلم او حرف بزنید یا از مدرسه بپرسید چگونه می‌تواند خانواده شما را کمک کند.

مطالعه بیشتر:

12 راه برای عادت دادن کودک به مهد کودک چیست؟

آموزش توالت رفتن به کودکان: چه زمانی مناسب است؟

آموزش همکاری به کودکان در سنین مختلف چگونه است؟

سن مهد کودک، سن مناسب برای فرستادن کودک به مهد کودک

?پرسش و پاسخ های قبل از رفتن به مدرسه این کار را باید انجام دهیم

قبل از رفتن به مدرسه کودک را با چه مهارت هایی باید آشنا کنیم؟

لباس پوشیدن و لباس درآوردن. این بازی را با کودک انجام دهید که لباس فرم مدرسه را درآورد و لباس ورزشی به تن کند و دوباره این کار را تکرار کند. به زودی متوجه می‌شوید کودک در کدام قسمت نیاز به تمرین دارد.

کسب چه مهارت هایی قبل از رفتن به مدرسه برای کودک الزامی است؟

توالت رفتن، شستن و خشک کردن دست‌ها و رعایت بهداشت. مطمئن شوید کودک خودش راحت به دستشویی می‌رود، لباس‌هایش را راحت می‌تواند دربیاورد و بپوشد و اعتمادبه‌نفس کافی دارد تا در کلاس دست خود را بالا ببرد و برای توالت رفتن اجازه بگیرد.

آیا خیس کردن شلوار از استرس مدرسه در کودکان طبیعی است؟

بله. نگران این نباشید که کودک خود را اتفاقی خیس کند. مشکلی نیست. معلم‌ها و مربیان به این مسائل عادت دارند و در صورتی که نیازی باشد به کودک کمک می‌کنند.

قبل از مدرسه چه چیزی را باید به بچم یاد بدم؟

به کودک کمک کنید تا نام خود را تشخیص دهد. کودک را به حروف و اعداد عادت دهید. شریک شدن و رعایت نوبت. گوش دادن و نشستن در سر جای خود. کودک را به دور ماندن از منزل عادت دهید

منبع: parentkind