The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

طول غیر معمول بینی جنین و Large VSD ، آیا احتمال سندروم داون است؟

سوال مخاطب:

هفته سی ام بارداری هستم و دوقلو باردار هستم. آزمایشات غربالگری مراحل 1و2 را انجام دادم و نکته منفی وجود نداشت. اما در سونوگرافی آنومالی که این هفته انجام دادم تشخیص Large VSD دادند و پزشک سونوگرافیست معتقد است احتمال سندروم داون وجود دارد و طول بینی جنین غیر معمول است. آیا این نظر درست است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

این نظر ممکن است درست نباشد ولی چون شک کردند شما غربالگری را نیز تکرار کنید اگر آن هم مشکوک بود حتما باید آمنیوسنتز انجام دهید که تکلیف را به طور قطعی روشن می کند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +