The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برای پایین اوردن تب در بارداری چه کنیم ؟

باتوجه به این که دمای طبیعی بدن انسان 36 تا 37 درجه سانتیگراد است، درصورتی که در طی دوران بارداری دمای بدن شما با بالاتر از 38/3 رسید، ابتلا به تب در بارداری مطرح شده و لازم است که حتما برای درمان آن به متخصص مراجعه کنید. اما اگر تب شما خفیف بوده و مثلا دمای بدنتان بین 37 تا 38 درجه بود در ادامه راهکارهایی برایتان ذکر کردیم تا بدانید برای پایین اوردن تب در بارداری چه کنیم؟

 برای پایین اوردن تب در بارداری چه کنیم؟ درمان‌های ساده‌ی طبیعی برای کاهش تب در دوران بارداری

  1. نصف فنجان سرکه را به یک وان آب ولرم اضافه نموده و 5 تا 10 دقیقه در آن دراز بکشید.
  2. آرتیشو یا کنگر فرنگی را بجوشانید و بگذارید آنقدر بپزد که کاملا نرم شود. قسمت انتهایی برگ‌های آن‌ را میل کنید.
  3. یک قاشق چای‌خوری برگ ریحان را به یک فنجان آب گرم اضافه نموده و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه خیس بخورد. سپس سه یا چهار بار در روز از این آب بنوشید. با این روش، تب های بسیار شدید نیز بعد از یک روز فروکش می‌کنند. گیاهان دیگری که به تعریق و کاهش تب کمک می‌کنند نیز عبارتند از نعنا، گل آقطی و زردچوبه.
  4. حوله‌ی کوچکی را در یک کاسه آب گرم و کمی سرکه بخیسانید. سپس آب آن را بگیرید و برای کاهش دمای بدن، بر روی پیشانی قرار دهید.
  5. یک قاشق چای‌خوری دانه‌ی خردل را به یک فنجان آب‌ گرم اضافه کنید. اجازه دهید به مدت 5 دقیقه خیس بخورد، سپس از این آب بنوشید.
  6. برش‌های سیب‌زمینی را در سرکه خیس کنید و بر روش پیشانی قرار دهید. روی آن‌ها را نیز با یک حوله بپوشانید. این کار در عرض 20 دقیقه تب را کاهش می‌دهد.
  7. برش‌های لیمو را در کف پا قرار داده و روی آن‌ یک جوراب نخی مرطوب و سپس یک جوراب پشمی بپوشید. این کار را به جای لیمو، با حوله‌ی آغشته به سفیده‌ی تخم مرغ نیز می‌توان انجام داد.
  8. دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با دو حبه سیر بزرگ خرد شده مخلوط نموده و بر روی شعله قرار دهید. پس از خنک شدن، این ترکیب را در کف پاها قرار داده و آن را با پلاستیک بپوشانید. روغن زیتون و سیر باعث کاهش تب می‌شوند.
  9. کشمش را در آب خیس کنید. سپس آن‌ها را در آب له نموده و آب نصف لیمو را در آن بچکانید. این ترکیب را دو بار در روز بنوشید.

حال که می دانید برای پایین اوردن تب در بارداری چه کنیم، از روش های ذکر شده در بالا کمک بگیرید اما به یاد داشته باشید که درصورت ابتلا به تب شدید در حاملگی برای جلوگیری از آسیب به جنین، مراجعه به متخصص و مصرف داروهای مورد نیاز ضرورت دارد.

 

بیشتر بدانید:

1- آیا ابتلا به آنفولانزا در بارداری خطرناک است؟

2- بیماری توکسوپلاسموز در بارداری چیست و چه علائم و درمانی دارد؟

3- 13 درمان خانگی موثر برای سرماخوردگی در دوران بارداری

4- تفاوت سرماخوردگی با آنفولانزا در چیست و راه درمان آن چیست؟