The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ناراحتی از جنسیت جنین و راهکارهای مقابله با ناراحتی از جنسیت

قلب شما برای داشتن یک نوزاد دختر (یا یک پسر) می تپد، اما ژنتیک تصمیم دیگری گرفته است. اشکالی ندارد گاهی شرایطی به وجود می آید که ناامید کننده است. آیا می خواهید بدانید با ناراحتی از جنسیت جنین چه کار باید بکنید؟ کسانی که از این اندوه رنج می برند چه انتظاری باید داشته باشند؟

درست است که تا قبل مشخص شدن جنست جنین (حدود هفته بیستم بارداری) هر کسی از شما این سوال را بپرسد که؛ پسر دوست دارید یا دختر! شما می گویید که فقط یک نوزاد سالم می خواهید، حتی اگر به طور پنهانی آرزوی داشتن یک جنسیت خاص را داشته باشید.

سپس سونوگرافی نتایج را فاش می کند و شما علی رغم ناراحتی و نارضایتی وانمود می کنید که هیجان زده هستید.

ناراحتی از جنسیت جنین

ناراحتی از جنسیت جنین احساسی است که خانم کاترین آسبری نویسنده کتاب «رویای تغییر یافته» به خوبی با آن آشناست. او امیدوار بود که فرزند دومش دختر باشد اما او صاحب یک پسر دیگر شد. قبل از اینکه برای بار سوم باردار شود، تاکتیک هایی را که در اینترنت برای به دنیا آوردن دختر پیدا کرده بود، امتحان کرد. او برای تغییر در میزان ph ماست می خورد و از همسرش می خواست تا دوش آب گرم بگیرد، تا بر روی اسپرم هایش تاثیر بگذارد. وقتی او فهمید که پسر دیگری به دنیا خواهد آورد، گریه کرد و گریه کرد.  او می گوید: « آنگاه من احساس گناه کردم.»

 تعداد زیادی از مادران باردار مانند خانم آسبری در طول سونوگرافی گریه می کنند، اما راه هایی بسیاری برای مقابله با احساس مبهم ناراحتی از جنسیت جنین وجود دارد.

 راهکار های مقابله با ناراحتی از جنسیت جنین

ناراحت شدن از جنسیت جنین برای پدر و مادری ممکن است، به جای احساس گناه راهکارهای زیر را امتحان کنید:

هر احساسی را بپذیرید:

دکتر استفان کونتزل، روانپزشک متخصص در زمینه بارداری و زایمان در مرکز پزشکی مونت سینای در نیویورک  می گوید: اولین قدم به سوی جلو، شناخت ناامیدی و صادق بودن با خود است. او می گوید:« گفتن این که من یک پسر می خواهم و نه یک دختر، زشت به نظر می رسد، زیرا شما باید کودک تان را بدون توجه به جنسیت او دوست داشته باشید.» علاوه بر این، نباید از اینکه غم و اندوه خود را نشان می دهید شرمنده باشید. خانم جویی ونیس، پرستار روانپزشکی می گوید:

بسیاری از مادران باردار سعی می کنند پیش از بیرون آمدن از اتاق سونوگرافی، اشک های شان را پاک کنند، آرایش شان را اصلاح کرده و لبخندی بر روی صورت خود داشته باشند.» اما اگر نهایتآ احساسات خود را نشان  ندهید، پاک کردن افکار منفی دشوار خواهد شد. خانم جویی وویس می گوید: « احساسات، بد، خوب، درست و غلط نیستند، آنها فقط احساسات هستند.» بنابراین آنها را با صدای بلند به خود و همسرتان بقبولانید. اگر شما قادر به صحبت کردن در مورد این موضوع با همسرتان نیستید، از یک متخصص یا یک دوست قدیمی مورد اعتماد کمک بگیرید.

بر روی نگرانی های خود کار کنید:

از خود بپرسید که چرا این احساس را دارید. آیا از داشتن یک پسر ناراحت هستید زیرا در میان برادران تان بزرگ شده اید و تصویر یک اتاق شلوغ و پر از بازی های پسرانه و فوتبال را تجسم می کنید؟ آیا تصور می کردید با دختر کوچک‌ خود به خرید بروید و با هم کارهای دستی و هنری انجام دهید؟ به خاطر داشته باشید که ممکن است دختری به دنیا بیاورید که خیلی سرسخت و پرجنب و جوش باشد و یا شاید شما یک پسر خلاق و دوست داشتنی را به دنیا بیاورید که شیفته هنر باشد و علاقه ای به فوتبال نداشته باشد. علاوه براین، همچنین حتی اگر شما جنسیت مورد علاقه خود را به دنیا بیاورید، ممکن است او دارای علایق و شخصیت مورد نظر شما نباشد.

شاید ناامیدی شما از شک و تردیدهایی ناشی می شود، مثلا فکر می کنید می توانید والدین بهتری برای جنسیت مورد نظرتان باشید. خانم ونیس می گوید بسیاری از آن احساس ها مربوط به ترس است. چیزهایی مانند:« من نمی دانم چگونه فوتبال بازی کنم، پس چگونه می توانم پسرم را آموزش دهم؟» شما لازم نیست که بدانید و نیازی نیست که دوست داشته باشید که با عروسک بازی کنید تا بتوانید یک دختر را بزرگ کنید. شما آنچه را که نیاز دارید در طول مسیر یاد می گیرید.»

دکتر کونتزل می گوید،اگر واقعأ نگران هستید، با دوستان یا اقوامی که کودک شان هم‌جنس نوزاد شماست در ارتباط باشید، به این ترتیب می توانید تجربیات مفیدی که پیش روی شماست را کشف کنید. برای مثال، اگر فرزند شما پسر است، تلاش کنید تا اوقاتی را با پسر دوست خود بگذرانید تا با شخصیت یک پسر بچه آشنا شوید. و یا از خواهرتان سوالات بسیاری درباره چگونگی بزرگ کردن فرزند پسر یا دخترش بپرسید و ببینید که آیا بزرگ کردن پسر با دختر متفاوت است.

به توانایی خود در عشق ورزیدن اعتماد کنید:

سرانجام، درک کنید که هرگونه احساس نارضایتی و گناهی که داشته اید برای همیشه دوام نخواهد داشت. در دوران بارداری تمام آنچه در مورد جنین خود می دانید جنسیت اوست. به محض ورود هدیه کوچک تان، شما کل وجود او را در اختیار خواهید داشت که شامل شخصیت و خصوصیات زودگذر و خاص اوست.

دکتر دایانا رز گلیزر متخصص روانپزشکی در دانشگاه کالیفرنیا می گوید: «ناامیدی جنسیتی یا ناراحتی از جنسیت جنین به طور معمول فقط تا روز تولد فرزند شما ادامه می یابد، یعنی تا زمانی که در نهایت با یکدیگر ملاقات خواهید کرد.» در واقع هورمون بسیار قوی اکسی توکسین که‌ مغز شما در طول زایمان ترشح می کند، به شما کمک می کند که عاشق نوزادتان شوید. این قضیه برای خانم اسبری اتفاق افتاد. او‌می گوید: « هر کدام از فرزندان من برایم نعمت هستند و هر کدام از آنها برای ما یک چیز خارق العاده با خود دارند.»

 

بیشتر بدانید:

1- جنسیت جنین در چند هفتگی تشکیل میشودوچگونه جنسیت تکمیل میشود؟

2- درد لگن در بارداری و جنسیت جنین با یکدیگر ارتباط دارند؟

3- شکل شکم در جنین پسر،آیا جنسیت جنین در شکل شکم مادر موثر است؟

4- تعیین جنسیت از روی عدد بتاو ارتباط عددبتا و جنسیت جنین چیست؟