The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان حساسیت فصلی عطسه و آبریزش بینی در کودکان چگونه است؟

بهار فصل شروع آلرژی هاست. از جمله عوارض آلرژی می توان به آبریزش بینی، عطسه، سرفه و ... اشاره کرد. گاه مادران نمی توانند متوجه شوند آیا کودک سرما خورده یا فقط یک آلرژی ساده است. در این متن ضمن ذکر تفاوت بین آلرژی فصلی و سرماخوردگی، به شما خواهیم گفت که درمان حساسیت فصلی عطسه و آبریزش بینی چیست.

آیا ممکن است کودکان به آلرژی‌‌‌‌‌های فصلی دچار شوند؟

بهار فصل شروع آلرژی‌‌‌‌‌های فصلی است و ممکن است این سئوال به ذهن‌تان خطور کند که آیا ممکن است کودکان نیز به این نوع از آلرژی دچار شوند یا خیر؟

به گفته متخصان اطفال کودکان بالای یک سال ممکن است دچار آلرژی فصلی شوند. از جمله علایم این موضوع‌‌‌‌ می‌توان به خارش چشم‌ها، آبریزش بینی و خس خس سینه اشاره کرد. در آلرژی نباید به رنگ آبریزش توجه کرد. گاه رنگ آبریزش بی رنگ و شفاف است و گاهی سبز و خامه‌ای و چشمانی قرمز. فکر نکنید اگر آبریزش‌ها بی رنگ بود فرزندتان آلرژی دارد و اگر رنگی بود بیمار شده است..

تفاوت سرماخوردگی با آلرژی در چیست؟

مهمترین تفاوت بین آلرژی و سرماخوردگی تب است. تب نشان می دهد که بدن در حال مبارزه با نوعی از ویروس و یا باکتری است. به همین سبب اگر فرزندتان علاوه بر آبریزش بینی تب هم دارد، احتمالا علت آن آلژی نیست. دیگر تفاوت رنگ مخاط خارج شده از بینی است. اگر آبریزش بینی فرزندتان به رنگ سبز یا زرد یا اصطلاحا چرکی است، یعنی کودکتان بیمار شده زیرا آبریزش بینی ناشی از آلرژی معمولا رقیق، بی رنگ و شفاف است.

درمان حساسیت فصلی عطسه و آبریزش بینی

اگر کودک مبتلا به این نشانه‌هاست چه باید بکنیم؟ اگر فرزند شما بیش از یک سال دارد‌‌‌‌ می‌توانید به او دیفن هیدرامین بدهید. به عنوان درمان خانگی حساسیت فصلی عطسه و آبریزش بینی، اگر دچار گرفتگی بینی شده حمام برایش خوب است. بخار و رطوبت‌‌‌‌ می‌تواند سبب باز شدن منافذ تنفسی‌اش شود. اگر فرزند بزرگتری در خانه دارید که مبتلا به آلرژی است و‌‌‌‌ می‌خواهید از بروز آلرژی در فرزند کوچکتر خانواده پیشگیری کنید با متخصص اطفال در این رابطه صحبتی داشته باشید. اگر علایم آلرژی در فرزندتان بروز کرد و طولانی شد حتما با متخصص آلرژی تماس بگیرید. اما در کل خیلی نگران آلرژی‌‌‌‌‌های فصلی نباشید. زیرا به طور کل آمار مربوط به این نوع آلرژی‌ها ثابت است و در حالی که روز به روز بر تعداد کودکان مبتلا به آلرژی‌‌‌‌‌های غذایی افزوده‌‌‌‌ می‌شود، آمار مربوط به آلرژی‌‌‌‌‌های فصلی 15 تا 20 درصد کودکان 0-2 سال را هدف گرفته است و گزارشی در رابطه با افزایش آمار وجود ندارد.

منبع: thebump

 

 

بیشتر بدانید:

1- آلرژی یا حساسیت نوزاد و درمان آن

2- کاهش آلرژی در نوزادان با مکیدن پستانک

3- شناخت علائم و روش های درمان سرماخوردگی و تب نوزاد

4- انواع سرفه کودکان و راه های درمان آنها چیست؟