The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رفتار با نوزاد سه ماهه ،چگونگی رفتار با کودک سه ماهه

امروزه والدین آگاهانه تر عمل می کنند، با برنامه ریزی بچه دار شده و در هر مرحله از رشد به دنبال اطلاعاتی درمورد نحوه مراقبت و نیز رفتار با دلبندشان در آن سن می گردند که درنهایت به رشد متعادل جسمی و روانی نوزادان و کودکان منجر خواهد شد. در ادامه این مقاله نکات بسیار مهمی را درمورد رفتار با نوزاد سه ماهه برای شما شرح می دهیم.

رفتار با نوزاد سه ماهه، احساسات

چیزهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند و نوزاد 3 ماهه شما در حال یادگیری آنهاست و سعی می کند که همه آن ها را ذره ذره فرا گیرد. بینایی او در حال تکمیل و ارتقا است. او در حال حاضر نسبت به اشکال دایره ای و الگوها، از جمله مارپیچ ها و انحناها حساس تر است. چهره ها، به ویژه چهره شما، از دیدنی های مورد علاقه وی است.

رفتار با نوزاد سه ماهه، برقراری ارتباط

هنگامی که صحبت از شنیدن و گفتار می شود، فرزند شما قبلاً یاد گرفته است که صدای شما را با احساس آسایش، آرامش و عشق ارتباط دهد. حالا، او احتمالاً نسبت به لحن شما و تأکیدتان بر برخی کلمات آگاه تر شده است و سعی خواهد کرد از این صداها تقلید کند. در سن 3 ماهگی، نوزاد شما یاد می گیرد که مکالمه ها یک فرآیند دو طرفه است و مفاهیم دیگری از ارتباطات را انتخاب می کنند. به عنوان مثال، دقت کنید که چه واکنشی به شور و شوق شما در مقابل غان و غون و صداهای نامفهومش نشان می دهد یا اینکه چطور از آواز خواندن و کتاب خواندن شما لذت برده و ذوق می کند.

رفتار با نوزاد سه ماهه، شخصیت

تماشای شکل گیری شخصیت فرزند یکی از لذت های والدین است. آیا متوجه شده اید که او بیشتر لبخند می زند و به صدای شما پاسخ می دهد؟ این عالی است! این احتمال وجود دارد که فرزندتان واقعاً از بازی کردن با شما و افراد دیگر لذت ببرد و اکنون او قادر است با چهره و تمام بدن خود لذتش را ابراز کند. او حتی ممکن است شروع به تقلید از برخی از حرکات و حالات چهره شما کند. اگر این اتفاق هنوز نیفتاده است یا نمی دانید از یک نوزاد 3 ماهه چه انتظاری داشته باشید، نگران نباشید: هر فرزندی به روش خود و در جدول زمانی خاص خود رشد می کند.

فرزند كوچك شما در حال حاضر ممكن است با شما "گفتگو" داشته باشد، هر چند که این ها بیشتر از مبادلات صداها، لبخندها و ژست ها تشکیل شده است. این "چت" های کوچکی که شما با فرزندتان دارید، فقط جنبه سرگرم کنندگی ندارند، بلکه به تقویت اعتماد او به شما کمک کرده و اعتماد به نفس او را تقویت می کنند. اگر فرزندان دیگری در خانواده خود دارید، ممکن است متوجه شوید فرزند نوزاد شما به طور فزاینده ای به آن ها علاقه مند است. در این سن، نوزادان معمولاً افراد مورد علاقه خود را دارند و نسبت به افراد کوچک دیگر بسیار کنجکاو می شوند.

رفتار با نوزاد سه ماهه، پاسخ به نیازهای نوزاد

نوزادان نیازهای خود را از طرق مختلفی معلوم می کنند، بنابراین به عنوان والدین لازم است با نشانه های ظریف (و نه چندان ظریف) فرزند خود آشنا شوید تا بدانید که او به چیزی احتیاج دارد. راه هایی که فرزندتان از طریق آن ها با شما ارتباط برقرار می کند، بخش های مهمی از شخصیت و خلق و خوی او هستند. به عنوان مثال با نیازهای ضروری و فوری فرزندتان از طریقی که او گریه می کند و یا به کمک زبان بدنش مطلع می شوید و یاد می گیرید این گریه ها و حالات بدنی را از یکدیگر متمایز کنید. گریه های ناشی از گرسنگی فرزند شما به احتمال زیاد متفاوت از گریه های ناشی از درد او خواهند بود. به همین ترتیب، می فهمید که چه زمانی او بدخلقی می کند و چه موقع تغییر فعالیت یا اسباب بازی مورد علاقه اش، می تواند او را آرام کند.

رفتار با نوزاد سه ماهه، حمایت از رشد

متخصص اطفال شما روش های مختلفی را برای کمک به رشد فرزندتان با شما به اشتراک خواهد گذاشت. بسیاری از این فعالیت های پیشنهادی باعث تشویق فرزندتان به حرکت شده و به او کمک می کنند تا در مهارت هایی که برای غلت زدن، نشستن و بالا نگه داشتن سر خود نیاز دارد، ماهر شود و برخی دیگر از این فعالیت ها به پیشرفت و توسعه شناختی و حسی کمک می کنند. در اینجا چند استراتژی برای به خاطر سپردن وجود دارد که می توانید آن ها را همراه با برخی از فعالیت های نوزاد 3 ماهه خود امتحان کنید:

• عضلات کمر و گردن را تقویت کنید: با نزدیک شدن، فرزندتان را روی شکمش، بر روی یک تشک مخصوص بازی یا پتو قرار دهید. تا در این حالت کشش های کوتاهی را انجام داده و کنترل بیشتری روی پاها، بازوها و سر خود داشته باشد.

• با نحوه صحیح رفتار با نوزاد سه ماهه، هماهنگی دست و چشم را ارتقا دهید: فرزند خود را تشویق کنید که اشیاء کوچک مانند اسباب بازی ها یا انگشتان دست شما را در چنگ خود بگیرد. او به این مهارت نیاز دارد تا یاد بگیرد دستان خود را با موفقیت به دهانش بیاورد.

• کمک به توسعه بصری: بینایی از راه دور، دید رنگی و مهارت ردیابی او در طی این ماه بهبود و ارتقا می یابد. با معرفی رنگ ها، الگوها و بافت های جذاب به او کمک کنید تا از اسباب بازی ها، کتاب ها، تلفن های همراه رنگارنگ ، تشک بازی و سایر فعالیت ها لذت ببرد.

چگونگی رفتار با کودک سه ماهه، نمونه ای از برنامه روزانه

زندگی با نوزاد 3 ماهه شما می تواند پر از شگفتی و سورپرایز باشد. حتی اگر در این مرحله از یک روال و برنامه معمول پیروی کنید، می توانید به این رهنمودها برای تغذیه، خوابیدن، حمام و بازی کردن نگاه کنید تا کمی سرگرمی به برنامه هر روزتان اضافه کنید:

خوابیدن:

- در حدود دو یا سه چرت کوتاه در طی روز

- بعضی از نوزادان می توانند "در طول شب" بخوابند.

- در حدود 5 تا 6 ساعت

تغذیه:

- در حدود 6 تا 8 بار شیر خوردن

- بدون تغذیه شبانه و یا تعداد دفعات کمتر شیر خوردن در نیمه شب

پوشک کثیف کردن:

- مرطوب و کثیف کردن در حدود 6 پوشک در روز

- انجام عمل دفع مدفوع فقط یک بار در روز یا حتی هر سه روز یک بار

بازی کردن:

- به آرامی دست های خود را بسته و بازوهایش را می کشد.

- وقتی که به پشت قرار دارد، پاهایش را حلقه می کند.

- یک اسبا بازی را نگه داشته و با چشم هایش آن را ردیابی می کند.

- با اصوات و حالات، گفت و گو برقرار می کند

حمام کردن:

- ممکن است در هفته فقط چند بار به حمام احتیاج داشته باشد.

- ماساژ: بعضی از نوزادان به ماساژ علاقه مند هستند. از پزشک اطفال در مورد تکنیک های آرامش بخش ماساژ مشاوره بگیرید.

زندگی شما به عنوان یک پدر یا مادر:

طرز برخورد با محرومیت از خواب

صبح هایی که قبل از بچه دار شدن، می توانستید به راحتی تا زمانی که می خواستید، بخوابید، آن صبح ها را از دست داده اید؟ هر پدر یا مادری که به تازگی بچه دار شده، می تواند به شما بگوید محرومیت از خواب یک نگرانی بسیار واقعی است و در این شرایط دقت در نحوه برخورد با نوزاد سه ماهه شاید کمی سخت شود. مطمئناً شما می خواهید برای فرزند خود در بهترین حالت باشید، اما کمبود خواب این کار را آسان نمی کند. نکته کلیدی این است که با کار تیمی بین شما و شریک زندگی یا سایر مراقبان مانند مادربزرگ یا پدربزرگ، کمی کارها آسان تر می شوند. همچنین اولویت بندی اینکه کدام کارها واقعاً مهم هستند و کدام کارها را می توانید فعلاً کنار بگذارید، نیز کمک کننده خواهد بود.

یک راه برای به حداقل رساندن کمبود خواب شما با به اشتراک گذاشتن برنامه و روتین خواب نوزاد است. به طور کلی، به اشتراک گذاری این برنامه به این معنی است که مسئولیت قرار دادن فرزندتان بر روی تخت‌خواب صرفا بر عهده شما نمی‌افتد و هر از گاهی به شما یک فرصت مناسب را استراحت و بازیابی انرژی می‌دهد.این تنظیم برنامه برای فرزند شما نیز خوب است، زیرا او می آموزد هر شب تحت شرایط کمی متفاوت بخوابد و برای به خواب رفتن وابسته به تعامل شما با او نمی شود.

روش های دیگر برای جلوگیری از کمبود خواب شامل موارد زیر هستند:

• کار شیر دادن با شیشه شیر را بین خودتان و همسرتان و یا فرد مراقبت کننده ی دیگر، تقسیم کنید.

• غذاهای مغذی بخورید و میزان کافی از مایعات را برای جلوگیری از کم آبی بدن مصرف کنید.

• هنگامی که فرزندتان می خوابد، شما هم بخوابید.

• بعضی از از ورزش های سبک را انجام دهید، حتی اگر شده فقط با فرزند خود پیاده روی کنید و یا خودتان یک تمرین کوتاه انجام دهید.

چک لیست برای این ماه

• از پزشک متخصص اطفال خود در مورد اینکه آیا در ماه های آینده نیاز به واکسن زدن هست یا نه، بپرسید. درباره برنامه ایمن سازی وی بیشتر بدانید.

• با کسب اطلاعات لازم درمورد رفتار با نوزاد سه ماهه و بیشتر، در مورد آنچه که در ماه آینده پیش خواهد آمد، بیشتر بدانید و آمادگی داشته باشید.

مطالعه بیشتر:

1- تغییرات نوزاد از بدو تولد تا سه ماهگی

2- تغییرات نوزاد در سه تا شش ماهگی

3- مراقبت از نوزاد تازه متولد شده تا سه ماهه

4- قابل توجه والدین؛ فواید گفت و گو با نوزاد!

?پرسش و پاسخ های رفتار با نوزاد سه ماهه

نقش پدربزرگ و مادر بزرگ ها در برخورد صحیح با نوزاد چیست؟

اگر فرزندان بزرگتری در خانواده حضور داشته باشند، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها می توانند در اینکه سایر فرزندان احساس ویژه بودن پیدا کنند، نقش مهمی داشته باشند. مادربزرگ ها و پدربزرگ ها می توانند با خواهر و برادرهای فرزند جدیدتان کارهایی را انجام دهند، داستان بخوانند و با آن ها بازی کنند، و حتی یک بار فرزندتان را برای خواب نگه دارند.

چه اسباب بازی هایی برای یک نوزاد 3 ماهه مناسب هستند؟

تصاویر یا کتاب هایی با الگوها، بافت ها و رنگ های جذاب و جالب برای رشد بصری شیرخوران عالی است. جغجغه و بازی های پر جنب و جوش هم سرگرمی و تحریک را ایجاد کرده و هم به بهبود و ارتقای توانا ییهماهنگی بین دست و چشم، چنگ زدن و گرفتن اشیا و ردیابی بصری کمک می کنند.

چگونه به رشد نوزاد سه ماهه کمک کنیم؟

متخصص اطفال شما روش های مختلفی را برای کمک به رشد فرزندتان با شما به اشتراک خواهد گذاشت. بسیاری از این فعالیت های پیشنهادی باعث تشویق فرزندتان به حرکت شده و به او کمک می کنند تا در مهارت هایی که برای غلت زدن، نشستن و بالا نگه داشتن سر خود نیاز دارد، ماهر شود. و برخی دیگر از این فعالیت ها به پیشرفت و توسعه شناختی و حسی کمک می کنند.

آیا باید با نوزاد سه ماهه حرف بزنیم؟

بله. فرزند كوچك شما در حال حاضر ممكن است با شما گفتگو داشته باشد، هر چند که این ها بیشتر از مبادلات صداها، لبخندها و ژست ها تشکیل شده است. این چت های کوچکی که شما با فرزندتان دارید، فقط جنبه سرگرم کنندگی ندارند، بلکه به تقویت اعتماد او به شما کمک کرده و اعتماد به نفس او را تقویت می کنند.

منبع: pampers