The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برای موفقیت در شیردهی چه کنیم؟نکاتی برای موفقیت در شیردهی

بعد از اتمام بارداری و انجام زایمان وارد مرحله جدیدی به نام شیردهی خواهید شد که این مرحله نیز چالش های خاص خود را دارد. اگر از قبل بدانید که کلید های موفقیت در شیردهی کدام موارد است، به راحتی می توانید از این مرحله عبور کرده و شیردهی خوب و لذت بخشی را با نوزاد خود تجربه کنید.

نکاتی برای موفقیت در شیردهی

از لحظه‌ای که نوزادتان به دنیا می‌آید، چندین کار برای افزایش شانس شما در شیردهی وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید به نوزاد خود شیر بدهید و نیز می خواهید این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارید، خوب است که در دوران بارداری نکات لازم را دانسته و درمورد راه حل هر یک از مشکلات احتمالی اطلاعات کافی داشته باشید.

موفقیت در شیردهی، پس از زایمان کنار یکدیگر بمانید

نگه داشتن فرزندتان در کنار خود پس از تولد، باعث افزایش احساس نزدیکی و ایجاد یک واکنش شدید هورمونی می شود که نتیجه ی مطلوبی در شیردهی دارد. در بسیاری از موارد حتی ممکن است کودکتان را بلافاصله پس از سزارین در کنار شما قرار دهند.

موفقیت در شیردهی، موقعیت و دلبستگی خود را به درستی بدست آورید.

موفقیت در شیردهی، صبور باشید

شیردهی از سینه مادر مهارتی است که هم شما و هم کودکتان آن را یاد می گیرید که این کار برای برخی از مادران و نوزادان نسبت به سایرین سخت تر است. لازمه ی این کار مانند هر چیز جدید دیگری، زمان و صبر است. تمدد اعصاب هم برای شما و هم برای نوزادتان مهم است. اگر متوجه شدید زمانی که در حال تلاش برای شیر دادن از پستان هستید، عصبانی یا ناامید می‌شوید، صبر کنید و دوباره پس از مدت کوتاهی امتحان کنید. اگر کودک شما ناآرام است در صورت امکان، از کسی بخواهید تا زمانی که مجددا آماده تلاش کردن شوید، حواس او را پرت کند. شما همچنین می توانید برای این وعده شیرتان را بدوشید و برای نوبت بعدی از پستان شیر بدهید.

موفقیت در شیردهی، در صورت لزوم یا با توجه به نیاز تغذیه کنید

مادامی که شما شیر را در سینه خود تأمین می کنید، کودک شما بین هفت تا دوازده بار در طول 24 ساعت تغذیه می کند. این موضوع با گذشت زمان حل خواهد شد. تغذیه مکرر و مؤثر به بدن شما در ساختن شیر کافی برای کودکتان کمک می کند.

موفقیت در شیردهی، نوزاد را در اتاق خود نگه دارید

اینکه نوزادتان را در اتاق، بیمارستان و خانه در کنار خود نگه دارید فواید بسیار زیادی دارد؛ از جمله این که خطر مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می‌دهد. همچنین باعث تقویت شیردهی می شود. قرار دادن نوزاد در همان اتاقی که هستید، به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که چه زمانی کودک گرسنه و خسته است و یا به آغوش گرفته شدن احتیاج دارد. این کار فهمیدن این که چه زمانی فرزندتان برای تغذیه آماده است را برای شما آسان تر می کند. فراهم کردن یک محیط خواب ایمن در شبانه روز برای نوزاد ضروری است.

موفقیت در شیردهی، از دادن شیشه شیر، پستانک ها پرهیز کنید

از آنجا که هنوز نوزاد شما در حال یاد گرفتن شیر خوردن است، اگر به آن ها شیشه شیر یا پستانک داده شود، ممکن است دچار سردرگمی شوند. اگر نوزادتان به غیر از شیر مادر، مایعات خاص دیگری بخورد، شیر مادر کمتر خواهد شد و سینه شما شیر کمتری را خواهد ساخت. مکیدن مکرر و بدون محدودیت پستان، برای کودک شما کفایت کننده است و اطمینان حاصل خواهد کرد که با ادامه ی تولید شیر نیازهای کودکتان تامین می گردد.

موفقیت در شیردهی، شیر مادر فقط برای شش ماه اول

زمانی که نوزادان منحصرا ً با شیر تغذیه می‌شوند، تا حداقل شش ماهگی به هیچ غذا و نوشیدنی دیگری احتیاج ندارند. اگر نوزادتان تعداد شش تا یا بیشتر پوشک سنگین و مرطوب داشته باشد و روده اش حداقل یک مرتبه در روز کار کند، می توانید اطمینان داشته باشید که کودک شما در هفته های اول شیر کافی دریافت می نماید. همچنین اگر کودک شما اغلب بعد از تغذیه آرام می شود، نشانه خوبی است.

 مطالعه بیشتر:

1- نکات لازم در شیردهی پستانی (با سینه) موفق

2- شیردهی موفق ، چگونه شیردهی موفقی داشته باشیم؟

3- روش و زمان مناسب شیردهی به نوزاد پس از زایمان

4- تاثیر روش های مختلف زایمان بر روند شیردهی نوزاد

?پرسش و پاسخ های موفقیت در شیردهی

کلید موفقیت در شیردهی چیست؟

شیردهی از سینه مادر مهارتی است که هم شما و هم کودکتان آن را یاد می گیرید که این کار برای برخی از مادران و نوزادان نسبت به سایرین سخت تر است. لازمه ی این کار مانند هر چیز جدید دیگری، زمان و صبر است. تمدد اعصاب هم برای شما و هم برای نوزادتان مهم است. اگر متوجه شدید زمانی که در حال تلاش برای شیر دادن از پستان هستید، عصبانی یا نا امید می‌شوید، صبر کنید و دوباره پس از مدت کوتاهی امتحان کنید.

آیا نگه داشتن نوزاد در اتاق والدین اثری در شیردهی دارد؟

بله. اینکه نوزادتان را در اتاق، بیمارستان و خانه در کنار خود نگه دارید فواید بسیار زیادی دارد؛ از جمله این که خطر مرگ ناگهانی نوزاد را کاهش می‌دهد. همچنین باعث تقویت شیردهی می شود. قرار دادن نوزاد در همان اتاقی که هستید، به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که چه زمانی کودک گرسنه و خسته است و یا به آغوش گرفته شدن احتیاج دارد.

چه کنیم تا شیردهی موفقی داشته باشیم؟

نگه داشتن فرزندتان در کنار خود پس از تولد، باعث افزایش احساس نزدیکی و ایجاد یک واکنش شدید هورمونی می شود که نتیجه ی مطلوبی در شیردهی دارد. در بسیاری از موارد حتی ممکن است کودکتان را بلافاصله پس از سزارین در کنار شما قرار دهند.

چرا نباید بلافاصله بعد از زایمان به نوزاد پستانک بدهیم؟

از آنجا که هنوز نوزاد شما در حال یاد گرفتن شیر خوردن است، اگر به آن ها شیشه شیر یا پستانک داده شود، ممکن است دچار سردرگمی شوند.

منبع: thewomens