The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.
نوشیدنی سیب و هلو

نوشیدنی سرشار از فيبر و آنتی اکسيدان با سیب و هلو

* این وعده غذایی سرشار از ويتامين C ،A، فيبر و آنتی اکسيدان است.

در سه ماهه اول بارداری بدن مادر دستخوش تغییرات بسیاری می شود تا پاسخگوی رشد سریع جنین درون رحم خود باشد، بنابراین دریافت مواد مغذی مورد نیاز بدن مادر و جنین در حال رشد از اهمیت بیشتری برخوردار است. اما متاسفانه در این مرحله از بارداری اکثر مادران باردار اشتهای چندانی به خوردن غذا ندارند و از طرفی حالت تهوع، استفراغ و ویار که از مشکلات شایع سه ماهه اول بارداری هستند تمایل مادر باردار را به خوردن بسیاری از مواد مغذی ، سالم و ضروری این دوران را کاهش می دهد.

بهترین برنامه غذایی برای مادران باردار بهرمندی از تمامی گروهای غذایی است. برخورداری از یک رژیم متنوع و مغذی  مانند لبنیات، گوشت، غلات، حبوبات و سبزی و میوه می تواند نیازهای شما و فرزندتان را در دوران بارداری تامین کند.

 

خواص سیب در بارداری

مصرف سیب به طور مرتب در دوران بارداری خواص زیادی دارد. سیب غنی از آنتی اکسیدان، فلاون و غنی از فیبر می باشد. ویتامین ث موجود در سیب اثرات منفی رادیکال های آزاد را از بین می برد. سیب احتمال پیشروی سرطان را کاهش داده به خصوص سرطان سینه . همچنین مقاومت بدن در برابر عفونت را افزایش می دهد. ویتامین های ب موجود در سیب از سلول های قرمز خونی محافظت می کند. مقدار فیبر بالای موجود در سیب به مبارزه با کلسترول بد می پردازد. همچنین سیب از بیماری های قلبی، دیابت و فشار بالا جلوگیری می کند. سیب همچنین سلامتی عصبی را افزایش داده و از سکته جلوگیری می کند.

مصرف هلو در دوران بارداری

هلو سرشار از آهن، پروتئین، قند، پکتین و روی است و مصرف آن به میزان متعادل در دوران بارداری هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

سیب و هلو دارای فیبر بالایی هستند

خواص فیبر در بارداری

دریافت مقدار کافی فیبر از رژیم غذایی به بدن شما کمک زیادی می‌نماید و باعث می‌شود تا جذب مواد مغذی به روشی سیستماتیک و ثابت صورت گیرد. همچنین در تولید موادی که با آسیبهای رادیکالهای آزاد (رادیکال های آزاد به طور طبیعی به صورت مولکول اکسیژن یافت می‌شوند و بافت‌های بدن انسان و حیوان را تخریب کرده و نقش کلیدی در فرایند پیر شدن سلول‌ها دارند) مقابله می‌کنند موثر است. فیبر سیستم گوارش را سالم نگه می‌دارد و از بروز یبوست جلوگیری می‌کند. این امر برای باروری بسیار مهم است، بدن خانم‌‌ ها باید از مواد شیمیایی، مواد سمی، فلزهای سمی و سنگین پاک شود زیرا این مواد بر سیستم تولید‌مثل اثر منفی می‌گذارند. تحقیقات بیانگر این است که رژیم غذایی سرشار از فیبر در کاهش سطح فلزات سمی مانند سرب تاثیر می‌گذارد.

برای خانم‌ها لازم و ضروری است تا استروژن پیر یا قدیمی (هورمون زنانه) از بدن آنها دفع شود تا سیستم تولید مثل آنها در وضعیت متعادل و خوب قرار گیرد. فیبر موجود در غلات کامل، میوه‌ها و سبزی‌ها به بدن در انجام این کار کمک می‌کند

 

مواد لازم

  •   آب سيب 1/4 پيمانه
  • آب هلو 1/4 پيمانه
  • آب ليمو تازه 2 قاشق غذاخوری
  • عسل يا شربت ساده برای مزه دار کردن
  • آب گازدار
  • سيب 1 برش برای سرو (دلخواه)

 

طرز تهیه:

آب سيب، هلو و ليمو را در ليوان مناسب بريزيد. عسل را در مقدار بسيار کمی آب جوش حل کرده و به مخلوط آب ميوه ها اضافه کنيد (يا از شربت ساده استفاده کنيد). مقدار کمی آب گازدار اضافه کرده و مخلوط را هم بزنيد. در پايان يک برش کوچک سيب را در لبه ليوان قرار داده و نوشيدنی را سرو کنيد.

 

روش تهيه شربت ساده

نصف پيمانه شکر و نصف  پيمانه آب را در ظرفی مناسب با هم مخلوط کرده و روی حرارت متوسط قرار دهيد. مخلوط را هم بزنيد تا شکر کاملا حل شود، سپس حرارت را زياد کرده تا مخلوط به جوش آيد. بعد از گذشت 3 دقيقه ظرف را از روی حرارت برداشته و اجازه دهيد تا خنک شود. شربت را به مدت 2 ساعت داخل يخچال قرار دهيد تا کاملا سرد شود. شربت ساده برای شيرين کردن نوشيدنی های مختلف قابل استفاده است.

 

 

منبع: ماهنامه نی نی +