The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تنفر از غذا در بارداری و علت تنفر از غذا در بارداری چیست؟

احتمالا شنیده اید که مادران باردار در این دوران از تعداد زیادی از غذاها بیزار می شوند. در دوران بارداری ممکن است نسبت به غذاهای خاص بیزاری داشته باشید، بدین معنا که بو و طعم آن را دوست ندارید. در ادامه این مقاله می خواهید به شما بگوییم که آیا تنفر از غذا در بارداری طبیعی است؟ آیا می توان برای تنفر از غذا در بارداری کاری کرد و درحقیقت علت تنفر از غذا در بارداری چیست؟

علت تنفر از غذا در بارداری چیست؟

در حقیقت مشخص نیست که چرا زنان در دوران بارداری هوس یا انزجار غذایی را تجربه می کنند. با این حال، محققان معتقدند تغییرات هورمونی دوران بارداری در ویار و نیز تنفر از غذا در بارداری نقش دارند.

اگر چیز خاصی هوس کرده اید، خوب است گاهی اوقات تن به این ولع ها بدهیم مخصوصاً اگر غذاهایی را می خواهید که بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند. با این حال، باید سعی کنید مصرف غذای بی ارزش مانند فست فودها و غذاهای فرآوری شده را محدود کنید.

آیا تنفر از غذا در بارداری خطرناک است؟

از طرف دیگر انزجار یا تنفر از غذا در بارداری فقط در صورتی می تواند مشکل ساز باشد که شامل غذاهایی باشد که برای رشد و نمو جنین مهم هستند.اگر در مورد مواد غذایی ضروری در بارداری دچار تنفر شده اید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشک شما می تواند غذاهای دیگر یا مکمل هایی را برای جبران کمبود این مواد مغذی در رژیم غذایی شما پیشنهاد کند تا زمانی که این حس در شما فروکش کند.

ویار پیکا

پیکا نوعی اختلال است که باعث ولع خوردن مواردی می شود که فاقد هرگونه ارزش غذایی هستند. زنان باردار مبتلا به پیکا ممکن است بخواهند خاک رس، خاکستر سیگار، مواد غذایی خام و ... را بخورند.

وقتی خانمی در دوران بارداری دچار ویار پیکا می شود، این امر ممکن است نشان دهنده کمبود ویتامین یا ماده معدنی خاصی در بدن او باشد. اگر هوس اقلام غیرخوراکی دارید یا خوردن مواد غیرغذایی را شروع کرده اید مهم است که به پزشک خود اطلاع دهید. خوردن چنین موادی می تواند برای شما و جنین خطرناک باشد.

اگر می خواهید همه چیز را درمورد ویار پیکا در بارداری بدانید این جا کلیک کنید.

با مشکل تنفر از غذا در بارداری چه کنیم؟

در بیشتر موارد بوی غذا حال مادران باردار را برهم می زند. برای حل این مشکل غذاها را بگذارید تا سرد شوند و سپس آنها را میل کنید. غذای سرد بوی کمتری دارد. غذاهایی که نسبت به آنها تنفر دارید را پیدا کرده و با کمک مشورت با متخصص مواردی را جایگزین کنید.

افزایش وزن سالم در دوران بارداری

در بسیاری از موارد تنفر از غذا در بارداری مانع از وزنگیری مادر می شود. اگر نگران افزایش وزنتان هستید، زیاد استرس نداشته باشید. مقداری کمی کاهش وزن در اوایل دوران بارداری طبیعی است. اما باید زیر نظر متخصص بعد از مدتی وزن اضافه کنید. مقداری از افزایش وزن برای رشد جنین ضروری است و مقداری از آن نیز برای شیردهی پس از تولد نوزاد ذخیره می شود.

وزن زنان در طول بارداری به طور متوسط 12 کیلو افزایش می یابد. اگر قبل از بارداری کمبود وزن داشتید، اضافه وزن بیشتر داشتن در این دوران طبیعی است.می توانید با پزشک خود در مورد میزان مناسب برای افزایش وزن در دوران بارداری خودتان صحبت کنید.

وقتی دچار تنفر از غذا در بارداری می شوید، مهم است که زیاد نگران تعداد و مقیاس نباشید. به جای تمرکز روی وزن خود، روی خوردن انواع غذاهای مقوی و پیدا کردن جایگزین های سالم تمرکز کنید. تغذیه سالم فوق العاده مهم است و رژیم گرفتن برای کاهش وزن یا جلوگیری از افزایش وزن می تواند برای شما و جنین مضر باشد.

اطمینان حاصل کنید که در دوران بارداری خود یک رژیم غذایی متعادل و مغذی دارید، با این کار شما و جنین در حال رشد می توانید تا حد ممکن سالم بمانید. غذاهای کامل و مغذی را وارد رژیم روزانه خود کنید و مصرف غذاهای فاقد ارزش غذایی مانند فست فودها و غذاهای کنسروی را محدود کنید.اینها را بخورید:

• پروتئین همراه با هر وعده غذایی و میان وعده

• غلات کامل

• پنج یا بیشتر وعده میوه و سبزی در روز

• محصولات لبنی یا غذاهای پر کلسیم

• غذاهایی با چربی های ضروری

• ویتامین های قبل از تولد

از این موارد اجتناب کنید:

الکل

کافئین بیش از حد

• گوشت خام و پرچربی

• ماهی با جیوه بالا

• گوشت های فرآوری نشده نپخته

• لبنیات غیرپاستوریزه

به دکتری که تحت نظر او هستید اجازه دهید تا در عین درنظر گرفتن مشکل تنفر از غذا در بارداری، شما را در ایجاد یک برنامه غذایی خاص، لذت بخش و دست یافتنی بر اساس سن، وزن، عوامل خطر و سابقه پزشکی راهنمایی کنند.

مطالعه بیشتر:

روش های برای کنترل ویار بارداری

حالت تهوع بعد از خوردن غذا در بارداری طبیعی است؟

تغذیه دوران بارداری چه تاثیری بر بارداری و رشد جنین دارد؟

ويار چيست و به چه دلیل یا علت ویار بارداری به وجود می آید؟

?پرسش و پاسخ های تنفر از غذا در بارداری

آیا تنفر از غذا در بارداری خطرناک است؟

از طرف دیگر انزجار یا تنفر از غذا در بارداری فقط در صورتی می تواند مشکل ساز باشد که شامل غذاهایی باشد که برای رشد و نمو جنین مهم هستند. اگر درمورد مواد غذایی ضروری در بارداری دچار تنفر شده اید، با پزشک خود صحبت کنید. پزشک شما می تواند غذاهای دیگر یا مکمل هایی را برای جبران کمبود این مواد مغذی در رژیم غذایی شما پیشنهاد کند تا زمانی که این حس در شما فروکش کند.

علت تنفر از غذا در بارداری چیست؟

درحقیقت مشخص نیست که چرا زنان در دوران بارداری هوس یا انزجار غذایی را تجربه می کنند. با این حال، محققان معتقدند تغییرات هورمونی دوران بارداری در ویار و نیز تنفر از غذا در بارداری نقش دارند.

ویار پیکا چیست؟

ویار پیکا نوعی اختلال است که باعث ولع خوردن مواردی می شود که فاقد هرگونه ارزش غذایی هستند. زنان باردار مبتلا به پیکا ممکن است بخواهند خاک رس، خاکستر سیگار، مواد غذایی خام و ... را بخورند.

با مشکل تنفر از غذا در بارداری چه کنیم؟

در بیشتر موارد بوی غذا حال مادران باردار را برهم می زند. برای حل این مشکل غذاها را بگذارید تا سرد شوند و سپس آنها را میل کنید. غذای سرد بوی کمتری دارد. غذاهایی که نسبت به آنها تنفر دارید را پیدا کرده و با کمک مشورت با متخصص مواردی را جایگزین کنید.

منبع: healthline