The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مکمل های افزایش دهنده شیر مادر چگونه کار می کنند؟

گالاکتاگوگ محصولی است که ادعا می شود مصرف آن باعث افزایش شیر مادر یا بهبود جریان شیر می شود. مکمل های رایج شیردهی شامل گیاهان، چای ها، داروها و حتی کلوچه ها است. مکمل های افزایش دهنده شیر مادر چگونه کار می کنند و دانستن چه مواردی درهنگام استفاده از آنها مهم است؟

مکمل های افزایش دهنده شیر مادر

اصطلاح " گالاکتاگوگ " (شیرآور) گروهی از محصولات را شامل می شود که ادعا می شود مصرف آنها می تواند به افزایش شیر مادر کمک کند یا جریان شیر شما را بهبود بخشد به همین سبب به آنها مکمل های افزایش دهنده شیر مادر می گوییم. گیاهان، چای های شیرآور، داروها و حتی کلوچه ها در اکثر فروشگاه های مواد غذایی و آنلاین در دسترس است و اغلب مادران به امید افزایش میزان شیر مادر از آنها استفاده می کنند. مانند سایر گیاهان، داروها یا مکمل ها، توصیه می کنیم همیشه به مرکز بهداشتی خود اطلاع دهید که قصد دارید آن را زودتر از موعد مصرف کنید. به این ترتیب، اگر به دلایلی گالاکتاگوگ یا ماده خاصی برای شما توصیه نمی شود، مرکز خدمات بهداشتی درمانی شما می تواند گزینه های دیگری را قبل از شروع مصرف توصیه کند. در وقت، هزینه و عوارض احتمالی سلامتی صرفه جویی می کنید.

چه زمانی باید از مکمل های افزایش دهنده شیر مادر استفاده کنیم؟

قبل از خرید مکمل های افزایش دهنده شیر مادر، ابتدا سعی کنید با یک مشاور شیردهی دارای مجوز یا مرکز بهداشتی خود مشورت کنید تا تعیین کنید که آیا شیر شما کاهش یافته است و علت اصلی این کاهش چیست. ممکن است متوجه شوید که پس از رفع علت اصلی و با جلسات روزانه و مداوم شیردهی و پمپاژ، شیر شما به طور طبیعی و بدون نیاز به مکمل های اضافی شیردهی دوباره افزایش می یابد. اگرچه تحقیقات فعلی در مورد موثر بودن گالاکتاگوگ ها مختلف است، اما در اینجا مکمل های شیردهی رایج وجود دارد که اگر هنوز با چالش های تولید شیر روبرو هستید، فقط توجه داشته باشید که دوزهای این مکمل ها بر اساس تولید کنندگان متفاوت است، زیرا توسط FDA تنظیم نمی شود!

*شنبلیله: از طرف بسیاری از مادران به عنوان محبوب ترین شیرآور گیاهی مورد استفاده در ایالات متحده شناخته می شوند و به اثربخشی آن قسم می خورند. اگرچه تحقیقات واقعی کمی وجود دارد که اثربخشی آن در شیردهی را اثبات کند، شنبلیله از مکمل های شیردهی معروف است و بیشتر از طریق افراد توصیه می شود. گزارش شده است که کپسول های حاوی دانه شنبلیله آسیاب شده اثربخشی آن را افزایش می دهند، اگرچه این مکمل در صورت استفاده با گیاه باداور بهترین عملکرد را دارد. توجه داشته باشید که هنگام مصرف شنبلیله، ممکن است شیر مادر و عرق او، رایحه ای شبیه شربت افرا داشته باشد.احتیاط شنبلیله در دوران بارداری نباید مصرف شود

*یونجه، شیر تیغک، رازیانه، سیاه دانه و ریشه شاتاواری: اگرچه مطالعات کمی در زمینه اثبات اثر این گیاهان به عنوان گیاهان شیرآور انجام شده است، اما همه آنها به طور سنتی برای افزایش شیر مادر استفاده می شده اند.

*چای های شیردهی: چای های زیادی به طور خاص به عنوان شیرآور به بازار عرضه می شود، هر چند که نتایج مختلف هستند. با استفاده از هر کدام از چای هایی که امتحان کرده اید، حتماً بدانید که چه مواد تشکیل دهنده ای هستند و در صورت داشتن هر گونه سوال با مرکز خدمات بهداشتی یا مشاور شیردهی صحبت کنید.

*متوکلوپرامید (رگلان): این دارو ممکن است توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تجویز شود تا به شما در افزایش میزان شیر مادر کمک کند. این دارو با افزایش سطح پرولاکتین کار می کند، اگرچه یکی از عوارض جانبی آن افسردگی است. اگر سابقه افسردگی یا سابقه خانوادگی افسردگی دارید ، با مرکز خدمات بهداشتی خود صحبت کنید تا بفهمید این دارو برای شما مناسب است یا خیر.

*دومپریدون (موتیلیوم): در حالی که این داروی تجویز شده اغلب با موفقیت در کانادا و سایر کشورها استفاده می شود، FDA در حال حاضر اجازه استفاده از آن در ایالات متحده برای افزایش شیر مادر را نمی دهد.

*کوکی های شیردهی: دستور العمل های این مکمل های شیردهی بسیار پرطرفدار هستند و به طور مکرر در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند، با موفقیت های مختلف بعضی از مادران قسم می خورند که خوردن کلوچه های شیردهی باعث افزایش شیر مادر شده است، در حالی که دیگران هیچ تغییر قابل توجهی گزارش نمی کنند. اگرچه دستور العمل ها ممکن است اندکی متفاوت باشد، اما ترکیبات رایج آن شامل جو دو سر، کنجاله، بذر کتان و مخمر آبجو می باشد که همگی غذاهای مناسب و خوبی برای مادران شیرده هستند. در حالی که هیچ مطالعه ای نشان نمی دهد که کوکی های شیردهی موثر باشند، می توانید این دستور را امتحان کنید و اگر به شما کمک کرد به ما اطلاع دهید!

به یاد داشته باشید، بیشتر مادران برای شروع، تولید و نگهداری منابع شیر خود به تقویت کننده های شیردهی نیاز ندارند. حتماً به طور مكرر شیردهی کرده و یا شیرتان را پمپاژ كنید. معمولاً حدود 12-8 بار در هر دوره 24 ساعته و به طور موثر، زیرا دوشیدن شیر کافی ضروری است. برای اطمینان از اینکه کودک شما به طور مناسب وزن می گیرد، مرتباً بررسی کنید و ارتباط مکرر با مرکز بهداشتی و متخصص اطفال فرزندتان را حفظ کنید، بنابراین هرگونه سوال در اسرع وقت رسیدگی می شود. اگرچه کاهش شیر مادر  و گشتن به دنبال مکمل های افزایش دهنده شیر مادر، می تواند دلسرد کننده باشد، اما این یک چالش رایج در میان مادران تغذیه کننده با شیر مادر است. دانستن زودهنگام آنچه در طول دوره شیردهی ممکن است پیش بینی کنید و همچنان به تولید این طلای مایع، برای کودک کوچک خود، قوی، مطمئن و متعهد باشید می تواند به شما کمک کند تا از این مشکلات گاه و بیگاه در طول راه عبور کنید!

مطالعه بیشتر:

راهکارهایی برای افزایش شیر مادر

سریعترین راه برای افزایش شیر مادر کدام است؟

مکمل های دوران شیردهی و ویتامینهای ضروری

خوراکی های افزایش دهنده شیر مادر کدام است؟

?پرسش و پاسخ های مکمل های افزایش دهنده شیر مادر

آیا از دومپریدون می توانیم برای افزایش شیر مادر استفاد کنیم؟

در حالی که داروی دومپریدون (موتیلیوم) تجویز شده اغلب با موفقیت در کانادا و سایر کشورها استفاده می شود، FDA در حال حاضر اجازه استفاده از آن در ایالات متحده برای افزایش شیر مادر را نمی دهد.

آیا متوکلوپرامید (رگلان) کمکی به افزایش شیر مادر می کند؟

این دارو ممکن است توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تجویز شود تا به شما در افزایش میزان شیر مادر کمک کند. این دارو با افزایش سطح پرولاکتین کار می کند، اگرچه یکی از عوارض جانبی آن افسردگی است. اگر سابقه افسردگی یا سابقه خانوادگی افسردگی دارید ، با مرکز خدمات بهداشتی خود صحبت کنید تا بفهمید این دارو برای شما مناسب است یا خیر.

برای افزایش شیر می توانیم چای شیردهی بخوریم؟

چای های زیادی به طور خاص به عنوان شیرآور به بازار عرضه می شود، هرچند که نتایج مختلف هستند. با استفاده از هرکدام از چای هایی که امتحان کرده اید، حتماً بدانید که چه مواد تشکیل دهنده ای هستند و در صورت داشتن هر گونه سوال با مرکز خدمات بهداشتی یا مشاور شیردهی صحبت کنید.

چه گیاهانی شیر مادر را افزایش می دهند؟

یونجه، شیر تیغک، رازیانه، سیاه دانه و ریشه شاتاواری. اگرچه مطالعات کمی در زمینه اثبات اثر این گیاهان به عنوان گیاهان شیرآور انجام شده است، اما همه آنها به طور سنتی برای افزایش شیر مادر استفاده می شده اند..

منبع: medela