The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رنگ ترشحات واژن چگونه باید باشد و هر رنگ نشانه چیست؟

بیایید واقع بین باشیم هر بار که ترشحات روی لباس زیرمان را با رنگی متفاوت از حد معمول دیده ایم، پرسیده ایم ، "آیا این طبیعی است؟" ، "آیا پریودم نزدیک است؟" و "این هفته چه خوردم؟" و حتی "رابطه جنسی شب گذشته چگونه بود؟" اما به راستی رنگ ترشحات واژن چگونه باید باشد؟ هر رنگ نشانه چیست؟ خبر دلگرم کننده این است که بسیاری از رنگ ها طبیعی هستند. در ادامه این متن همه چیز را در مورد رنگ ترشحات واژن برای شما شرح می دهیم. خوب ، دیگر تعجب نکن ما یک راهنما در مورد رنگ ترشحات واژن برای شما آماده کرده ایم که نه تنها از نظر پزشکی دقیق بلکه سرگرم کننده است.

رنگ ترشحات واژن

ترشحات واژن رنگ های متفاوتی می تواند داشته باشد. ازجمله:

قرمز تا قهوه ای

ترشحات خونی قرمز یا قهوه ای در دوران قاعدگی طبیعی است. رنگ ترشحات واژن ممکن است از قرمز گیلاسی در ابتدای دوره خونریزی تا قهوه ای زنگ زده متفاوت باشد. اما اگر در طول ماه که پریود نیستید رنگ ترشحات واژن قرمز را مشاهده کنید، می تواند نشانه ای از یک مسئله سلامتی باشد، مانند عفونت.

دلایل ترشح قرمز یا قهوه ای

چرخه قاعدگی یا لکه بینی نامنظم: بعضی از بانوان در بین پریودها و لکه بینی نامنظم دارند. برخی دیگر به دلیل روش های کنترل بارداری هورمونی یا تغییرات هورمونی، دچار لکه بینی می شوند.

رنگ ترشحات واژن، خامه ای و سفید شیری

انواع سایه های سفید، از رنگ پوسته تخم مرغ گرفته تا کرم، می توانند طبیعی باشند. تا زمانی که ترشحات شما با بافت یا بوی خاصی همراه نباشد، جای نگرانی نیست.

دلایل ترشحات سفید واژن چیست؟

تولید مواد لغزنده کننده واژن: ترشحات سفید به همان دلایل مشابه ترشحات شفاف رخ می دهد. این نوع ترشح به دلیل تولید مواد لغزنده کننده طبیعی است و باعث حفظ سلامت بافت واژن و جلوگیری از اصطکاک در هنگام رابطه جنسی می شود.

رنگ ترشحات واژن، زرد کمرنگ تا سبز

ترشحات زرد کم رنگ طبیعی است خصوصا زمانی که پس از ماندن بر روی لباس زیر زرد می شود و بویی ندارد. اما ترشحات زرد پررنگ و سبز طبیعی است.

دلایل ترشحات زرد - سبز

به رژیم خود و یا مکمل هایی که می خورید توجه کنید، ترشحات زرد و سبز معمولاً نشانه عفونت است، اما آنچه می خورید هم می تواند بر رنگ ترشحات واژن تأثیر بگذارد. برخی افراد گزارش می کنند که این تغییر رنگ هر زمان که ویتامین های جدید مصرف می کنند یا غذاهای خاصی را امتحان می کنند اتفاق می افتد.

رنگ ترشحات واژن، صورتی عمیق مایل به قرمز

ترشحات صورتی از صورتی روشن گرفته تا مایل به قرمز، اغلب فقط نشانه ای از شروع چرخه شما است. اما در زمان های دیگر، می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی سلامتی باشد.

دلایل ترشح صورتی

مقاربت جنسی: برخی از خانمها ممکن است به طور دوره ای پس از مقاربت خونریزی خفیفی را تجربه کنند که منجر به ترشح صورتی شود.

ترشحات شفاف

ترشحات شفاف، که می تواند به رنگ سفید نیز مایل باشد، معمولاً طبیعی است. ترشحات شما ممکن است شبیه سفیده تخم مرغ باشد. در حقیقت ترشحات شفاف بدون رنگ و بو نشان دهنده سلامت واژن است.

دلایل ترشحات شفاف واژن چیست؟

تخمک گذاری: آیا حدود روز 14 چرخه شماست؟ احتمالاً تخمک گذاری می کنید و مخاط دهانه رحم تولید می شود.

بارداری: بارداری همچنین می تواند باعث تغییر در هورمون ها شود و میزان ترشحات شما را افزایش دهد.

برانگیختگی جنسی: در هنگام تحریک جنسی رگ های خونی واژن گشاد می شوند و مایعات از آنها عبور می کند و باعث افزایش ترشحات شفاف و آبکی می شود که کاملاً طبیعی است.

ترشحات خاکستری واژن

وقتی رنگ ترشحات از سفید به رنگ خاکستری درآمد، مانند ابرهای طوفانی، به پزشک مراجعه کنید. ترشحات خاکستری واژن می تواند نشانه واژینوز باکتریایی (BV) باشد که عفونت بسیار شایع در زنان است. پزشک شما به احتمال زیاد پماد ضد باکتری یا آنتی بیوتیک خوراکی برای شما تجویز می کند.

بنابراین چه زمانی باید برای ترشحات واژن به پزشک مراجعه کنم؟

اگر نگران رنگ ترشح واژن، میزان یا علائم دیگر هستید، سایر علائم را در نظر بگیرید. نشانه هایی مانند خارش، درد و سوزش هنگام ادرار را چک کنید.در هر زمان که ترشحات شما با این علائم یا نشانه ها همراه باشد با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید:

• خارش

• درد

• احساس سوزش ادرار

بوی بد ترشحات

• بافت کف مانند در ترشحات

• بافت پنیری ترشحات

• خونریزی واژینال بین پریودها

• رنگ خاکستری

ترشحات سالم واژن را تمیز نگه می دارد، از عفونت ها جلوگیری می کند و واژن را مرطوب و لغزنده نگه می دارد. قوام ترشحات واژن متناسب با نیازهای بدن شما تغییر می کند. به عنوان مثال، ترشحات در حین رابطه جنسی افزایش می یابد تا از آسیب ناشی از اصطکاک جلوگیری کند و در حین تخمک گذاری ضخیم می شود تا به اسپرم در رسیدن به تخمک کمک کند.

همچنین لازم به یادآوری است که طیف وسیعی از رنگ ها و مقادیر ترشحات واژن طبیعی تلقی می شود و از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

به یاد داشته باشید که رنگ ترشحات واژن بازتابی از سلامتی شما است. مراقب ترشحات غیرمنتظره ای باشید که می تواند نشانه ای از عفونت یا بیماری باشد. اگر ترشحات شما به میزان قابل توجهی در رنگ، قوام، مقدار یا بو تغییر کند با متخصص مشورت کنید به ویژه اگر ترشحات همراه با خارش یا درد لگن باشد، وقت آن است که به دکتر خود مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر:

ترشحات سبز واژن نشانه چیست و چه دلایلی دارد؟

انواع ترشحات واژن در دوران بارداری را بهتر بشناسید

آیا تغییر رنگ ترشحات واژن در بارداری خطرناک است و علت آن؟

ترشحات بارداری چه رنگی است و نشانه‌های اولیه بارداری چیست؟

?پرسش و پاسخ های رنگ ترشحات واژن

ترشحات صورتی واژن به چه معناست؟

از صورتی روشن گرفته تا مایل به قرمز، اغلب فقط نشانه ای از شروع چرخه شما است. اما در زمان های دیگر، می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی سلامتی باشد.

آیا ترشحات شفاف واژن طبیعی است؟

ترشحات شفاف، که می تواند به رنگ سفید نیز مایل باشد ، معمولاً طبیعی است. ترشحات شما ممکن است شبیه سفیده تخم مرغ باشد. درحقیقت ترشحات شفاف بدون رنگ و بو نشان دهنده سلامت واژن است.

ترشحات خاکستری واژن به چه معناست؟

وقتی رنگ ترشحات از سفید به رنگ خاکستری درآمد، مانند ابرهای طوفانی، به پزشک مراجعه کنید. ترشحات خاکستری واژن می تواند نشانه واژینوز باکتریایی (BV) باشد که عفونت بسیار شایع در زنان است. پزشک شما به احتمال زیاد پماد ضد باکتری یا آنتی بیوتیک خوراکی برای شما تجویز می کند.

بنابراین چه زمانی باید برای ترشحات واژن به پزشک مراجعه کنم؟

در هر زمان که ترشحات شما با این علائم یا نشانه ها همراه باشد با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید: • خارش • درد • احساس سوزش ادرار • بوی بد ترشحات • بافت کف مانند در ترشحات • بافت پنیری ترشحات • خونریزی واژینال بین پریودها • رنگ خاکستری

منبع: healthline