The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برای خارج کردن کاندوم گیر کرده در واژن چه باید کرد؟

واژن یک نقطه توقف دارد دهانه رحم بنابراین کاندوم واقعاً نمی‌تواند بالاتر از جایی که آلت تناسلی یا اسباب‌بازی جنسی در آن قرار دارد، برود. آیا باید لاستیک را بیرون بیاورید؟ بله. آیا مواردی وجود دارد که باید به محض اینکه کاندوم را از واژن خود خارج کردید در نظر بگیرید؟ بله. در حال حاضر، با دانستن اینکه کاندوم برای همیشه در واژن نمی ماند و خود کاندوم خطری فوری برای سلامتی ندارد، خیالتان راحت باشد. در ادامه متن برای شما شرح می دهیم که برای خارج کردن کاندوم گیر کرده در واژن چه باید کرد؟

برای خارج کردن کاندوم گیر کرده در واژن چه کنیم؟

اگر هنوز داخل است و فکر می کنید می توانید به آن برسید تلاش کنید. مایکل اینگبر، متخصص اورولوژی و متخصص در لگن زنان در مرکز بهداشت تخصصی زنان می‌گوید: "کانال واژن تنها 10 تا 12 سانتی‌متر طول دارد، بنابراین معمولا می‌توان به کاندوم دسترسی پیدا کرد. شما می توانید، که دو انگشت را وارد واژن کرده و آن کاندوم را بیرون بکشید. 

می توانیم با موچین کاندوم را بیرون بکشیم؟

مهم این است، که رسیدن و کشیدن کاندوم فقط باید با انگشتان تمیز انجام شود! نه موچین، فر مژه، قیچی یا هر چیز دیگری. به کار بردن هر وسیله تیز در داخل واژن، خطر خراشیدن یا آسیب دیدن پوست ظریف واژن را به همراه دارد. بعلاوه، وسایل غیراستریل خطر ورود باکتری هایی را به همراه دارند که می توانند باعث عفونت قارچی، باکتریایی یا مجاری ادراری شوند.

دقیقا برای خارج کردن کاندوم چه کنیم؟

دست‌هایتان را بشویید، ناخن‌هایتان را کوتاه کنید یا سوهان بزنید تا یک لبه صاف وجود داشته باشد، یک یا دو انگشت خود را داخل واژن قرار دهید و از یک حرکت قلاب مانند برای بیرون کشیدن آن استفاده کنید.

کدام وضعیت بدن برای خارج کردن کاندوم بهتر است؟

بستگی دارد! سعی کنید با قرار دادن بدن خود به همان روشی که وقتی یک تامپون یا کاپ قاعدگی را وارد می کنید، به آن برسید. سپس، فشار دهید! تصور کنید در حال زایمان یک کاندوم هستید. چمباتمه زدن یا استفاده از چیزی برای گذاشتن پاها بر روی آن، بلند کردن یک پا و پایین آوردن ممکن است مفید باشد. اگر نمی‌توانید کاندوم را احساس کنید، همیشه می‌توانید زاویه و جهت دیگری را امتحان کنید. اگر جواب نداد، سعی کنید به پشت روی بالش بخوابید و خودتان را بین پاهایتان بلند کنید.

آیا می توان برای خارج کردن کاندوم از روان کننده کمک گرفت؟

می‌توانید یک تکه روغن (یا روغن نارگیل، اگر روان‌کننده ندارید) به نوک انگشتان خود اضافه کنید تا به انگشتان تان کمک کند تا داخل واژن شما بلغزند و به کاندوم برسند.

تمام تلاش خود را برای نفس کشیدن انجام دهید! داشتن کاندوم در داخل بدن می تواند کمی استرس زا باشد. وقتی استرس دارید، عضلات کف لگن شما منقبض می‌شوند، که کانال شما را سفت‌تر می‌کند و ممکن است نفوذ (رسیدن به کاندوم) را ناخوشایند یا غیرممکن کند. بنابراین، اگر نیاز به زمان برای رسیدن به خونسردی دارید، حتما این کار را بکنید!

اگر حمام کردن بخشی از روال معمول آرامش شما است، حتی ممکن است یک حمام آب گرم بگیرید و در حالی که در آب گرم آرام بخش عضلات غوطه ور هستید، کاندوم را خارج کنید.

اگر تکه ای از کاندوم در بدنمان ماند چه کنیم؟

هنگامی که آن را درآوردید، بلافاصله آن را در سطل زباله نیندازید. شما باید مطمئن شوید که همه چیز دست نخورده است. "کاندوم را باز کنید تا مطمئن شوید که هیچ تکه ای از آن جدا نشده است و هنوز تکه های کوچکی در بدن شما وجود ندارد. اگر تکه ای باقی مانده است، او توصیه می کند که به پزشک مراجعه کنید.

اگر هنوز داخل است و فکر می کنید نمی توانید به آن برسید، از همسرتان بخواهید که به شما کمک کند. در یک موقعیت میسیونری نشسته قرار بگیرید، سپس او بین پاهای شما دراز بکشد. سپس به او بگویید که از دو انگشت تمیز و روان‌شده برای قلاب زدن و بیرون کشیدن کاندوم استفاده کنند. هنوز آنجاست؟ نگران نباش! قرار نیست برای همیشه آنجا بماند.

تا چه مدت می توانیم برای خارج کردن کاندوم صبر کنیم؟

معمولاً یک یا دو ساعت صبر کردن خوب است، اما انتظار طولانی مدت می تواند خطر عفونت واژن را افزایش دهد. به همین دلیل است که هم او و هم دکتر کیسیا گاتر دارای گواهینامه پزشکی جنین مادر و مدیر خدمات پری ناتال هستند، توصیه می‌کنند با پزشک متخصص زنان تماس بگیرید و وضعیت خود را توضیح دهید. اگر متخصص زنان و زایمان ندارید که به طور مرتب به آن مراجعه می کنید، به یک کلینیک یا مرکز مراقبت های فوری بروید.

متخصص چگونه کاندوم را از واژن خارج می کند؟

معمولاً ما یک اسپکولوم را در واژن قرار می‌دهیم تا آن را باز کند و سپس با استفاده از ابزاری به نام «فورسپس حلقه‌ای» کاندوم را خارج می‌کنیم تا کاندوم را بگیریم و آن را درست بیرون بیاوریم.

بعد از خارج کردن کاندوم گیر کرده در واژن چه باید کرد؟

وقتی کاندوم خارج شد، وقتی هیچ چیز دیگری داخل واژن وجود ندارد، بسته به وضعیت فعلی بیماری مقاربتی شما و همسرتان و خطر بارداری، چند نکته وجود دارد که ممکن است لازم باشد در 24 تا 72 ساعت آینده و بعد از آن در نظر بگیرید. مثلا پیشگیری از بارداری اورژانسی، در صورت نیاز می توانید این مرحله را نادیده بگیرید اگر:

• از کاندوم روی اسباب بازی استفاده کنید

• نوع دیگری از کنترل بارداری مانند ای یو دی، پچ، آمپول یا ایمپلنت داشته باشید یا از آن استفاده کنید

• یک قرص ضد بارداری خوراکی مصرف کنید (یعنی مطمئناً مصرف کنید!).

• قبلاً یائسگی را پشت سر گذاشته اید

• نابارور هستند

• باردار هستید

در غیر این صورت بدانید که خطر بارداری وجود دارد.

اگر کاندوم در واژن گیر کند، خطر بارداری وجود دارد؟

اگر کاندوم درون واژن شما لیز خورد و خارج شد، باید فرض کنید که اسپرم به بیرون نفوذ کرده و داخل واژن شده است. او می‌گوید، حتی اگر شریک زندگی شما به طور کامل انزال نداشته باشد، خطر بارداری وجود دارد. در حالی که احتمال کمی وجود دارد، اما ممکن است قبل از انزال باردار شوید. "غیرممکن نیست."

اگر نمی‌خواهید باردار شوید، و از کاندوم به‌عنوان تنها روش کنترل بارداری خود استفاده می‌کنید، باید یک قرص ضدبارداری اضطراری بدون نسخه را در نظر بگیرید. می توان در عرض 72 ساعت پس از اتفاق بیرون آمدن کاندوم، از یک روش پیشگیری از بارداری اضطراری استفاده کرد. آی یو دی مسی، اگر در عرض 5 روز توسط یک مرکز مراقبت های بهداشتی وارد شود، می تواند در مواقع اضطراری نیز استفاده شود.

متخصصان می گویند: اگر شریک زندگی شما در حال حاضر بیماری مقاربتی باکتریایی دارد که هنوز درمان نشده است، می توانید با دوز پیشگیری کننده از آنتی بیوتیک ها درمان شوید که می تواند از انتقال کلامیدیا، سوزاک یا سیفلیس جلوگیری کند. دوز دقیق آنتی بیوتیک های تجویز شده به سابقه آلرژی شخصی شما بستگی دارد. اگر شریک زندگی شما تبخال دارد، پزشک ممکن است آسیکلوویر پیشگیرانه یا والاسیکلوویر را تجویز کند. این داروها ممکن است از انتقال عفونت تبخال جلوگیری نکنند، اما می توانند از بروز ناگهانی آن جلوگیری کنند.

چگونه خطر تکرار مجدد گیر کردن کاندوم در واژن را کاهش دهیم؟

در واقع چیزهای زیادی در استفاده از کاندوم وجود دارد که می‌تواند باعث لیز خوردن کاندوم شود. این موارد عبارتند از:

• استفاده از روان کننده یا ژل تحریک کننده مبتنی بر روغن، که یکپارچگی کاندوم لاتکس را تخریب می کند

• استفاده از کاندوم خیلی بزرگ یا خیلی کوچک

• استفاده از کاندوم هایی که تاریخ مصرف آنها تمام شده یا در معرض گرما قرار گرفته اند

• فردی که از کاندوم استفاده می کند نعوظ خود را در داخل واژن از دست می دهد

• بیرون کشیدن دیر هنگام آلت تناسلی پس از انزال، هنگامی که نعوظ کاملاً از بین رفت

• نگرفتن پایه کاندوم در حین بیرون کشیدن

• استفاده از روغن زیاد در داخل کاندوم

اگر مشکوک هستید که همسرتان از کاندوم با اندازه اشتباه استفاده می کند، می توانید این جدول اندازه کاندوم را برای او ارسال کنید.

چگونه در این سناریو از شریک زندگی خود حمایت کنید؟

اینگبر می گوید: گیر کردن کاندوم در واژن و تلاش برای خارج کردن کاندوم می تواند از نظر روانی برای فرد آسیب زا باشد، بنابراین به جای شرمساری یا سرزنش شریک زندگی خود، از او حمایت کنید. این می تواند شامل تمایل به موارد زیر باشد:

• در صورت درخواست، کمک به خارج کردن کاندوم

• اطلاعات مربوط به وضعیت بیماری مقاربتی خود را با او در میان بگذارید، از جمله اینکه آخرین بار چه زمانی مورد آزمایش قرار گرفته اید، آیا از آن زمان رابطه جنسی داشته اید و اقدامات محافظتی که انجام داده اید

• در مورد عوامل خطر بالقوه برای انتقال بیماری یا بارداری با شریک زندگی خود صحبت کنید

• در صورت درخواست آنها را تا دکتر یا اورژانس همراهی کنید

• اگر از شما خواسته شود یا شریک زندگی شما توانایی پرداخت را نداشته باشد، برای پیشگیری از بارداری اضطراری هزینه را بپردازید یا تقسیم کنید

• بررسی کنید که آیا کاری وجود دارد که شخصاً می توانید برای جلوگیری از این اتفاق در آینده انجام دهید

• مطمئن شوید که از کاندوم اندازه مناسب استفاده کرده اید

نتیجه نهایی

فقط چون گاهی اوقات کاندوم ها لیز می خورند، به این معنی نیست که باید استفاده از آن را متوقف کنید. کاندوم ها معمولاً زمانی لیز خورده و کنده می شوند که به درستی استفاده نشده باشند. در حالی که لیز خوردن کاندوم و تلاش برای خارج کردن کاندوم می تواند ترسناک و استرس زا باشد، بدانید که اگر به درستی از آن استفاده کنید، یک روش بسیار موثر برای پیشگیری از بارداری و پیشگیری از بیماری های مقاربتی است. اگر این حادثه علاقه شما را به سایر روش های پیشگیری از بارداری برانگیخته است، با مرکز مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.

مطالعه بیشتر:

بعد از پاره شدن کاندوم چه کنیم؟

بهترین زمان برای خارج کردن آی یو دی

ترشحات سیاه واژن و علت ترشحات سیاه واژن چیست؟

حساسیت به کاندوم و حساسیت به لاتکس آن به چه علت است؟

?پرسش و پاسخ های خارج کردن کاندوم گیر کرده در واژن

می توانیم با موچین کاندوم را بیرون بکشیم؟

خیر! رسیدن و کشیدن کاندوم فقط باید با انگشتان تمیز انجام شود! نه موچین، فر مژه، قیچی یا هر چیز دیگری. به کار بردن هر وسیله تیز در داخل واژن، خطر خراشیدن یا آسیب دیدن پوست ظریف واژن را به همراه دارد. بعلاوه، وسایل غیر استریل خطر ورود باکتری هایی را به همراه دارند که می توانند باعث عفونت قارچی، باکتریایی یا مجاری ادراری شوند.

دقیقا برای خارج کردن کاندوم چه کنیم؟

دست‌هایتان را بشویید، ناخن‌هایتان را کوتاه کنید یا سوهان بزنید تا یک لبه صاف وجود داشته باشد، یک یا دو انگشت خود را داخل واژن قرار دهید و از یک حرکت قلاب مانند برای بیرون کشیدن آن استفاده کنید.

کدام وضعیت بدن برای خارج کردن کاندوم بهتر است؟

تصور کنید در حال زایمان یک کاندوم هستید. چمباتمه زدن یا استفاده از چیزی برای گذاشتن پاها بر روی آن، بلند کردن یک پا و پایین آوردن ممکن است مفید باشد. اگر نمی‌توانید کاندوم را احساس کنید، همیشه می‌توانید زاویه و جهت دیگری را امتحان کنید. اگر جواب نداد، سعی کنید به پشت روی بالش بخوابید و خودتان را بین پاهایتان بلند کنید.

اگر تکه ای از کاندوم در بدنمان ماند چه کنیم؟

هنگامی که آن را درآوردید، بلافاصله آن را در سطل زباله نیندازید. شما باید مطمئن شوید که همه چیز دست نخورده است. کاندوم را باز کنید تا مطمئن شوید که هیچ تکه ای از آن جدا نشده است و هنوز تکه های کوچکی در بدن شما وجود ندارد. اگر تکه ای باقی مانده است، او توصیه می کند که به پزشک مراجعه کنید.

منبع: healthline