The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور پخت تخم مرغ و لوبیا

تخم‌مرغ؛ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروری است.سه‌ماهه دوم بارداری به منزله عبور از نقطه عطف بزرگی در بارداری شماست. زیرا جنین تقریبا کاملا رشد کرده و خطر سقط جنین به شدت کاهش یافته و جفت تکامل یافته است. علایمی مانند تهوع و خستگی مفرط در این سه ماهه از بین می رود و حالت تهوع شما با گرسنگی شدید و ویارهای عجیب و غریب به سراغ شما می آید.مقدار خون شما در دوران بارداری حدودا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. بنابراین بدنتان به آهن بیشتری نیاز دارد. برای اطمینان از دریافت کافی آهن، اسفناج، گوشت قرمز بدون چربی، سبزی‌هایی با برگ سبز تیره، نان با غلات کامل، میوه‌های خشک و حبوبات را حتما مصرف کنید. 

 بهترین برنامه غذایی برای مادران باردار بهرمندی از تمامی گروهای غذایی است. برخورداری از یک رژیم متنوع و مغذی مانند لبنیات، گوشت، غلات، حبوبات و سبزی و میوه می تواند نیازهای شما و فرزندتان را در دوران بارداری تامین کند.

 حبوبات (لوبیاها)

این خوراکی‌ها نه تنها ابر منبعی از فولات بلکه منبع کم‌چرب پروتئین و منبع خوبی از فیبر خوراکی نیز است که طی بارداری، تمامی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. بارداران به پروتئین نیاز بیشتری داشته و تحت تاثیر تحرک کم شکم و روده‌ها، ‌اغلب به نشانه‌های یبوست شدید دچار می‌شوند. بنابراین فیبر موجود در این خوراکی‌ها به کاهش یبوست طی بارداری نیز کمک می‌کند.

مصرف تخم‌ مرغ در بارداری

تخم‌مرغ؛ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروری است. حاوی اسید چرب امگا3 DHA است و بهترین و دردسترس ترین منبع "لوتئین" و "زیاکسانتین" است.

 تخم‌مرغ منبعی عالی برای "کولینCholine است، یعنی ماده مغذی ضروری که در پیشگیری از اختلالات سیستم عصبی و بهبود ذهن فرزندتان در آینده بسیار تاثیر گذار است. تخم‌مرغ پس از جگر گاو، دومین منبع مهم و غنی از كولین است كه مصرف آن خصوصا در دوران بارداری و شیردهی ضروریست. كولینِ تخم‌مرغ در داخل زرده آن و بصورت ماده‌ای به نام "لسیتین" وجود دارد.

رشد مناسب مغز جنین با مصرف تخم مرغ در دوران بارداری:

احتمالاً شما نیز بارها نام چربی امگا 3 را شنیده اید و در مورد مزایایی که روغن امگا 3 برای سلامت تان به ارمغان می آورد اطلاعاتی دارید. اما شاید خواستار این باشید که از فوائد ارزشمند این ماده غذایی در دوران بارداری اطلاعات دقیق تری داشته باشید. امروزه امگاها را خوراک اصلی مغز می نامند، ماده ای که به طرز شگفت آوری شما و جنینتان را در این دوران حساس پشتیبانی می کند. پیشنهاد می‌شود که طی بارداری روزانه حداقل 200 میلی‌گرم امگا3 مصرف کنید، چرا که این مواد می توانند باعث تسهیل عملکرد جریان خون جفت و مبادله بهتر مواد مغذی و اکسیژن بین مادر و جنین شوند.

تخم مرغ، به عنوان یک ماده غذایی غنی از پروتئین در دروان بارداری:

تخم مرغ حاوی مقدار زیادی پروتئین می باشد که برای رشد مناسب جنین داخل رحم مادران باردار ضروری است. در واقع، از آن جایی که هر سلول از بدن جنین برای رشد کردن خود نیاز به پروتئین دارد، بنابراین، می توان ادعا کرد که مصرف مقدار مناسبی از تخم مرغ برای زنان باردار بسیار مفید خواهد بود

 

مواد لازم

  • تخم مرغ 2 عدد
  • کره 1/2 قاشق چایخوری
  • لوبیا قرمز پخته شده 1/3 پیمانه
  • پنیر چدار 3 قاشق غذاخوری
  • گشنیز تازه 1 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه

این وعده غذایی منبعی خوب است از پروتئین، کلسیم، اسید فولیک، فیبر، ویتامین A، آهن.

 

طرز تهیه:

 تخم مرغ ها در ظرفی هم زده و کنار بگذارید. کره را در تابه نچسب روی حرارت متوسط قرار داده تا ذوب شود. تخم مرغ ها را اضافه کرده و به خوبی در تابه پخش کنید سپس لوبیا، پنیر چدار و گشنیز را اضافه کنید. با استفاده از یک قاشق چوبی مخلوط تخم مرغ را کمی جابجا کنید یعنی تخم مرغ پخته را به سمت مرکز تابه هدایت کرده تا بخش خام آن در اثر حرارت کاملاً بپزد. این فرآیند را تکرار کنید تا تخم مرغ ها کاملاً بپزند. با نمک و فلفل سیاه مزه دار کنید. زمان پخت در حدود 3 دقیقه است. مخلوط تخم مرغ را از وسط تا کرده و به مدت 30 ثانیه حرارت دهید (تخم مرغ حالت روان نداشته باشد) و بلافاصله سرو و نوش جان کنید.

هر لوبیا دیگر را به دلخواه می توانید جایگزین لوبیا قرمز کنید.

مطالب بیشتر:

منبع: ماهنامه نی نی +