The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دستور تهیه آبمیوه مخلوط

 ویتامین ها و مواد مغذی موجود در کرفس در طول بارداری بسیار مفید می باشد. سه ماهه سوم بارداری با توجه به افزایش روند رشد و نمو جنین و نیاز مادر باردار به دریافت انرژی بیشتر، تامین مواد ضروری بدن مثل ویتامین ها، آهن، ویتامین C ، کلسیم، ویتامین D ، کربوهیدرات ها، پروتئین، فیبر و ... اهمیت بیشتری خواهد داشت.

در سه ماهه سوم بارداری، بدن شما به کالری بیشتری نیاز دارد. ( حدود 400 کالری بیش از یک فرد عادی). بنابراین سعی کنید مواد غذایی سالم تر، لبنیات کم چرب، میوه های تازه و خشک، سبزیجات و نان سبوس دار تغذیه کنید. در روز 8 تا 10 لیوان آب بنوشید، از خوردن قهوه خودداری کنید، بجای خوردن سه وعده بزرگ در روز از چند وعده با حجم کوچکتر استفاده کنید و غذا را به آرامی میل کنید و از غذاهای چرب و سرخ کرده پرهیز کنید.و همچنین از یکرژیم غذایی سالم باید پیروی کنید.

مزایای خوردن کرفس در طول بارداری

کرفس منبعی از مواد معدنی مانند کلسیم ، پتاسیم و سدیم است که به تعادل مایعادت بدن در دوران بارداری کمک می کندو از احتباس آب در بدن و کم آبی بدن جلوگیری می کند. کلسیم بالا موجود در کرفس به آرامش اعصاب مادران در دوران بارداری کمک می کند و باعث سلامتی سیستم عصبی می شودهمچنین کلسیم بالا در سبزیجات مخصوصا کرفس به قوی شدن استخوان ها کمک می کند.آنتی اکسیدان موجود در کرفس باعث افزایش ایمنی بدن و محافظت از مادر و جنین می شود و رادیکال های آزاد را خنثی می کنند و از سلول ها و اندام بدن محافظت می کنند و مانع از آسیب رسیدن به آن ها می شوند. کرفس به بهبود سیستم ایمنی بدن مادر و جلوگیری از سرما خوردگی در بارداری توسط ویتامین C فراوانش کمک می کند.

کنترل کردن وزن: مصرف آب کرفس تازه پیش از غذا باعث کاهش وزن و وزن مناسب در طول بارداری می شود. کالری کم و فیبر بالای کرفس از افزایش وزن جلوگیری می کند و باعث تنظیم وزن مناسب می شود.

 کرفس را می توان در سالاد، سوپ و غذاهای سبک و یا آب آن را گرفته و استفاده کرد. ویتامین ها و مواد مغذی موجود در کرفس در طول بارداری بسیار مفید می باشد. 

دیگر خواص مصرف کرفس:

تنظیم فشار خون :کرفس حاوی ترکیب شیمیایی آلی فتالاید Phthalide است که به بازتر شدن رگ های خونی، بهبود گردش خون و کاهش فشار خون کمک می کند.فتالاید موجود در کرفس باعث تحریک ترشح صفرا می شود که باعث به کم شدن کلسترول خون در دوران بارداری می شود.کرفس به افزایش سلامت قلب کمک می کند. فیبر موجود در کرفس باعث کاهش کلسترول خون و افزایش حرکات روده می شود.همچنین کرفس باعث کاهش احتمال ابتلا مشکلات قلبی و سکته مغزی می شود. و باعث کاهش استرس میشود.این سبزی باعث کاهش تجمع اسید اوریک Uric acid در اطراف مفاصل می شود بنابراین باعث کاهش ناراحتی و درد مفاصل می شود.

دستور تهیه آبمیوه مخلوط ((این وعده غذایی منبعی خوب است از ویتامین C، بتا کاروتن، فیبر، آنتی اکسیدان))

مواد لازم

  • هویج 2 عدد
  • سیب متوسط 1/2
  • چغندر متوسط 1/2
  • ساقه کرفس 1 عدد
  • زنجبیل تازه (کوچک) 2 تکه

طرز تهیه:

تمامی مواد لازم را کاملاً شسته و با استفاده از آبمیوه گیری، آبمیوه را آماده کنید و مخلوط را خوب هم زده سپس نوش جان کنید.

مطالب بیشتر:

 

 

منبع: ماهنامه نی نی +