The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا هندوانه در بارداری می تواند تهوع بارداری را درمان کند؟

تغذیه یک بخش اساسی در یک بارداری موفق است؛ مادران باردار باید برای سلامتی خود و جنین داخل رحمشان همیشه مراقب چیزهایی که مصرف می‌کنند باشند. میوه‌ها از جمله موادی هستند که مصرف آنها در دوران بارداری به مادران باردار توصیه می‌شوند، در این میان میوه‌هایی هستند که فواید منحصر به فردی برای مادران باردار دارند. هندوانه نه تنها برای مادران باردار بی ضرر است، بلکه بسیار مفید هم هست.

فواید خوردن هندوانه در بارداری چیست؟

خوردن هندوانه می‌تواند در دوران بارداری مصرف شود. هندوانه، به مقدار متعادل نه تنها مطمئن است، بلکه برای مادر باردار و جنین او بسیار مفید است. تعدادی از فواید هندوانه در بارداری شامل موارد زیر می شود:

۱- هندوانه در بارداری سوزش معده را رفع می‌کند.

۲- هندوانه ورم دست‌ها و پاها را کاهش می‌دهد.

۳- هندوانه در بارداری تهوع صبحگاهی را برطرف می‌کند.

۴- هندوانه از کم آبی بدن پیشگیری می‌کند.

۵- هندوانه گرفتگی عضلات را کاهش می‌دهد.

۶- هندوانه از لک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

۷- هندوانه سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

۸- هندوانه یبوست را درمان می‌کند.

۹- هندوانه عرق سوز را تسکین می‌دهد.

۱۰- هندوانه عفونت مجاری ادراری را درمان می‌کند.

۱۱- هندوانه بینایی را بهبود می‌بخشد.

۱۲- هندوانه به تشکیل استخوان بندی جنین کمک می‌کند.

 

درمان تهوع بارداری با هندوانه در بارداری

هندوانه، علاوه بر یک میوه آبدار و خوشمزه، یک درمان برای تهوع صبحگاهی است که به شما کمک می کند با کم آبی بدن مبارزه کنید و همچنین سلامتی جنین را نیز بهبود می بخشد.

اگر باردار هستید، فواید آن برای شما بیشتر است. هندوانه سوزش معده را تسکین داده و ورم بدن را کاهش می دهد؛ دارای آب فراوان ( ۹۲ درصد) است و قند آن می تواند تهوع صبحگاهی و کم آبی بدن را کاهش دهد؛ و مواد معدنی آن از گرفتگی عضلات در سه ماهه سوم بارداری پیشگیری می کند. هندوانه نسبت به گوجه فرنگی دارای لیکوپن بیشتری است، که یک آنتی اکسیدان مفید برای حفاظت در مقابل سرطان و بیماری های قلبی عروقی است. سیستم ایمنی بدن را نسبت به عفونت ها تقویت کرده و  PFS پوست را به طور طبیعی بالا می برد.

بر طبق نظر دکتر “ استیون پرات” نویسنده کتاب  "RX SSUPERFOOD "، خبر خوب برای مادران باردار اینکه: بر اساس یک مطالعه در ژورنال بین المللی زنان و زایمان، لیکوپن موجود درهندوانه ریسک ابتلا به پره اکلامپسی را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد. به افراد تحت آزمایش ۴ میلی گرم لیکوپن داده شد؛ یک وعده هندوانه سه برابر این مقدار لیکوپن دارد. علاوه بر اینها، دانشمندان کشف کرده اند که هندوانه دارای مقادیر بالایی ویتامین های A، C و B6 است و همینطور پتاسیم و منیزیم. این مواد مغذی برای رشد و تکامل بینایی، مغز، اعصاب و سیستم ایمنی جنین بسیار حایز اهمیت هستند. پتاسیم تعادل آب خون و بافت های بدن را در دوران بارداری تنظیم می کند. و شما همه این مزایا را با تنها ۵۹ کالری در هر فنجان هندوانه دریافت می کنید.

با این همه فواید سلامتی، هندوانه یکی از بهترین میوه های آبدار، طراوت بخش، خوشمزه و مغذی تابستانی است.

بسیاری از مادران باردار اذعان دارند که هندوانه تنها چیزی است که در سه ماهه اول بارداری و زمان تهوع صبحگاهی می توانند مصرف کنند.

 

روش های متنوع برای خوردن هندوانه

برای تهیه آب هندوانه، ۸ فنجان هندوانه خرد شده بدون تخمه را در مخلوط کن بریزید و آن را روشن کنید تا نرم و میکس شود. سپس آن را از یک صافی رد کنید ولی آن را فشار ندهید تا تمام قسمتهای درشت آن جدا و مایعی صاف به دست آید. سپس بلافاصله آن را میل کنید یا در یخچال بگذارید. قبل از مصرف آن را به هم بزنید. در صورت تمایل یک قاشق آب لیموی تازه یا آب پرتقال به آن بیفزایید تا طعم آن مطلوب تر شود.

برای تهیه بستنی یخی هندوانه، ۴ فنجان هندوانه بدون تخمه یخ زده را در مخلوط کن ریخته و میکس می کنیم، سپس ۱قاشق آب لیموی تازه به آن اضافه کرده و این مایع را در قالب های مخصوص بستنی یخی می ریزیم. قبل از ریختن در قالب آن را از صافی رد می کنیم تا صاف و یک دست شود. روی هر قالب را با کاغذ آلومینیومی می پوشانیم و به وسیله یک کارد یک برش کوچک در وسط کاغذ آلومینیومی ایجاد کرده و چوب بستنی را از برش وارد قالب می کنیم. قالب ها را در فریزر قرار می دهیم تا بسته و سفت شوند، سپس آنها را از قالب خارج کرده و برای مصرف آماده هستند. برای تنوع خوردن هندوانه در بارداری، می توانیم این مایع را قبل از فریز کردن با لیموناد، ماست شیرین کم چرب، یا آب سایر میوه ها مخلوط کنیم.

 

مطالعه بیشتر:

1- عوارض جانبی خوردن هندوانه در بارداری

2- 12 فایده خوردن هندوانه در بارداری

3- هندوانه چه خواص و ویتامین های دارد؟

4- خوردن کاهو در دوران بارداری چه فوایدی دارد؟