The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

حالت تهوع بارداری چه زمانی شروع می شود

بسیاری از مادران هیچ یک از نشانه های بارداری از جمله حالت تهوع را حتی بعد از مثبت شدن جواب آزمایش حاملگی در خود مشاهده نمی کنند و می پرسند که حالت تهوع بارداری چه زمانی شروع می شود ؟ در این مقاله ضمن بیان شیوع این عارضه و فواید آن، به شما خواهیم گفت که حالت تهوع از چه زمانی شروع می شود و چه باید کنید.

آیا می‌دانستید نام دیگر تهوع صبحگاهی «تهوع و استفراق دوران بارداری» است و ۸۵ درصد مادران باردار را به خود مبتلا می‌کند؟ نام این عارضه به تنهایی بیان‌گر سختی آن برای مادران خصوصا در ماه های اول بارداری است. خوشبختانه بیشتر بانوان تا پایان سه‌ماهه اول از این شرایط خارج می‌شوند. اما برای عده‌ای هم ادامه‌دار است.

در این مقاله جزئیاتی درباره این که حالت تهوع در بارداری کی شروع میشه، رابطه بین حالت تهوع بارداری و هوش جنین و ... خواهید خواند اما اول ببینیم تهوع صبحگاهی برای شما خوب است یا بد.

 آیا تهوع و استفراغ دوران بارداری نشانه خوبی است؟

بنابر تحقیقی که در پزشکی داخلی JAMA منتشر شده، این نشانه‌ها احتمال خطر از دست رفتن بارداری را ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش می‌دهد.

نویسنده ارشد این تحقیق استفانی ان هنکل می‌گوید: «تحقیق ما نشانه‌هایی از هفته‌های اول بارداری، بلافاصله پس از بسته شدن نطفه را ارزیابی و تایید کرده است که بین تهوع و استفراغ و کاهش ریسک سقط جنین ارتباط محافظتی وجود دارد.»

تهوع بارداری و هوش جنین

شاید دانستن رابطه تهوع بارداری و هوش جنین برایتان جالب باشد. یک تحقیق کانادایی ادعا می‌کند، مادرانی که دچار حالت تهوع در بارداری می‌شوند احتمالا نوزادان باهوشی بدنیا می‌آورند. احتمالا بعد از خواندن این جمله احساس بهتری خواهید داشت که تهوع صبحگاهی برای شما مقداری هم فایده دارد.

نداشتن تهوع در بارداری خطرناک است؟

 بگذارید به شما بگوییم که بارداری بدون تهوع صبحگاهی هم کاملا طبیعی است. معنایش فقط این است که خوش‌شانس هستید که از این فاز گریخته‌اید. گرچه گفته می شود که حالت تهوع در بارداری خطر سقط جنین را کاهش می دهد اما منظورمان این نیست که نداشتن حالت تهوع در بارداری خطرناک است.

 حالت تهوع در بارداری چه زمانی شروع می شود ؟

زمان شروع تهوع بارداری به طور دقیق قابل پیش بینی نیست اما احتمالا در هفته‌های بین چهارم و ششم احساس حالت تهوع می‌کنید، یعنی سه‌ماهه اول. حدود دو ماهگی، اوج حالت تهوع بارداری می‌تواند باشد و احتمالا بین هفته‌های دوازدهم و هجدهم کاهش می یابد. در برخی موارد، ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد و یا تا آخر بارداری ادامه داشته باشد. لازم به ذکر است تهوع و استفراغ بارداری همیشه هم خوب نیست. اگر شدت یابد می‌تواند منجر به استفراغ شدید بارداری و حتی نیاز به بستری شود.

گرچه اکنون می دانید که در بیشتر مادران حالت تهوع بارداری چه زمانی شروع می شود ، اما به جای انتظار برای تهوع و استفراغ های پیاپی و تمرکز کردن بر روی نقاط منفی بارداری، به شما توصیه می کنیم از این روزها لذت ببرید شاید اصلا دچار تهوع نشدید!!

 

بیشتر بدانید:

1- تا چه زمانی حالت تهوع در بارداری ادامه دارد؟

2- آیا نداشتن ویار یا حالت تهوع در هفته 8 بارداری طبیعیست؟

3- علت تهوع صبحگاهی در بارداری چیست و چه روش های درمانی دارد؟

4- دلیل نداشتن تهوع در اوایل بارداری چیست؟ آیا خطرناک است؟