The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پارلودل و موارد منع مصرف قرص پارلودل چیست؟

پارلودل دارویی است که برای درمان مشکلات مربوط به عدم تعادل هورمونی استفاده می شود. استفاده از این دارو در مادران باردار و نیز مادرانی که به فرزندشان شیر می دهند ممنوع است برای کسب اطلاعات کامل درمورد داروی پارلودل این مطلب را مطالعه کنید.

پارلودل چیست؟

پارلودل یک بروموکریپتین است که برای معالجه برخی از مشکلات ناشی از عدم تعادل هورمون، که در آن پرولاکتین بیش از حد در خون وجود دارد (هایپر پرولاکتینمی)، استفاده می‌شود. علائم این بیماری شامل عدم رشد جنسی در نوجوانان است. ممکن است بانوان نیز دارای علائم هایپر پرولاکتینمی باشند که شامل توقف قاعدگی، کاهش میل جنسی، گُر گرفتگی، ناباروری، تولید شیر یا نشت غیرطبیعی شیر از پستان است. آقایان نیز بزرگی ‌سینه، کاهش میل جنسی، کاهش موهای صورت یا بدن و از دست دادن عضلات بدن را تجربه می‌کنند. این دارو همچنین در درمان اختلالات فوق در مواقعی که ناشی از تومورهای مغزی باشد که می‌تواند موجب ایجاد پرولاکتین شود، استفاده می‌شود. این دارو گاهی (همراه با جراحی یا پرتو درمانی) برای درمان بیماری هایی مانند آکرومگالی مصرف می‌شود. آکرومگالی، وضعیتی است که به دلیل ترشح بیش از حد هورمون رشد در اثر تومور غده هیپوفیز، ایجاد می‌شود. پارلودل همچنین برای درمان علائم بیماری پارکینسون، مانند سفتی، لرزش، اسپاسم عضلانی و کنترل ضعیف عضلات استفاده می‌شود.د.

در چه مواردی نمی توان از بروموکریپتین پارلودل استفاده کرد؟

این مقاله اطلاعاتی درمورد این دارو ارائه می‌دهد. اگر فشار خون بالای کنترل نشده دارید، اگر فشار خون ناشی از بارداری (اکلامپسی یا پره اکلامپسی) دارید، یا اگر اخیراً نوزادی به دنیا آورده‌اید و سابقه بیماری عروق کرونر یا بیماری شدید قلبی دارید، نباید از این دارو استفاده کنید. در صورت باردار شدن ممکن است نیاز به قطع مصرف دارو داشته باشید. دستورالعمل پزشک خود را دنبال کنید.

در حین مصرف این دارو نباید به نوزاد شیر بدهید. بعلاوه درمورد بروموکریپتین در بارداری لازم به ذکر است، اگر در حین مصرف آن باردار شدید، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید.

موارد منع مصرف پارلودل

اگر شما دارای شرایط زیر هستید، باید از مصرف پارلودل خودداری کنید:

  • فشار خون کنترل نشده
  • فشار خون بالا ناشی از بارداری (شامل اکلامپسی و پره اکلامپسی)
  • اگر شما برای درمان میگرن و سردرد از داروی ارگوت استفاده می‌کنید.
  • اگر به تازگی نوزادی به دنیا آورده‌اید و سابقه بیماری عروق کرونر و بیماری شدید قلبی دارید.

این دارو ممکن است حاوی لاکتوز باشد. قبل از مصرف پارلودل، در صورت ابتلا به عدم تحمل گالاکتوز، کمبود شدید لاکتوز یا سوء جذب گلوکز- گالاکتوز به پزشک خود اطلاع دهید.

برای حصول اطمینان از مصرف ایمن این دارو، در صورت وجود هر یک از شرایط دیگر پزشک خود را در جریان بگذارید:

  • فشار خون بالا یا پایین، بیماری قلبی یا سابقه حمله قلبی
  • بیماری کبد یا کلیه
  • تومورغده هیپوفیز
  • زخم معده یا سابقه خونریزی معده یا روده
  • سابقه بیماری روانی یا روان پریشی

بر اساس اظهار بخش بارداری FDA آمریکا انتظار نمی‌رود که این دارو به یک نوزاد متولد نشده آسیب برساند. با این وجود، تومورهیپوفیز در مادر می‌تواند در دوران بارداری گسترش یابد. فشار خون بالا همچنین می‌تواند در دوران بارداری رخ دهد. مصرف این دارو در مادر باردار با فشار خون بالا، می‌تواند خطرناک باشد. اگر در طول مصرف این دارو باردار شدید و یا قصد دارید باردار شوید، به پزشک خود اطلاع دهید.

برخی از بانوان برای تنظیم قاعدگی و بالا بردن شانس بارداری خود از این دارو استفاده می‌کنند. به محض باردار شدن، پزشک تان را در جریان بگذارید. احتمالاً شما باید مصرف دارو را متوقف کنید. طبق دستورالعمل پزشک خود رفتار کنید. اگر از پارلودل برای کمک به باردار شدن استفاده نمی‌کنید، از روش غیرهورمونی برای کنترل بارداری، مانند کاندوم، دیافراگم و اسپرم کش در طول درمان استفاده کنید. همچنین ممکن است پزشک شما بخواهد که در طول درمان هر چهار هفته یک آزمایش بارداری انجام دهید. پارلودل هورمون مورد نیاز برای تولید شیر مادر را کاهش می‌دهد. هنگام مصرف این دارو به کودک تان شیر ندهید.

به خاطر داشته باشید که این دارو و سایر داروها را از دسترس کودکان دور نگه دارید، هرگز داروهای تان را در اختیار دیگران قرار ندهید وآنها را فقط در مورد شرایط خاص خودتان مصرف کنید. همواره با پزشک خود مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات بیان شده در این مقاله به وضعیت شخصی شما نیز مرتبط است.

 https://www.drugs.com/mtm/parlodel.html