The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا نداشتن ویار در بارداری طبیعی است یا غیرطبیعی؟

بسیاری از مادران در دوران بارداری خود هیچگونه ویاری را تجربه نمی کنند و می پرسند که آیا نداشتن ویار در بارداری طبیعی است؟ در این مطلب قصد داریم به پرسش های شما درخصوص نداشتن ویار در دوران بارداری پاسخ دهیم.

آیا نداشتن ویار در بارداری طبیعی است؟

بله، این درست است که مادران باردار معمولا میل به غذای خاص یا حتی غیرمتعارف داشته باشد و یا از برخی بو و طعم ها دچار احساس تهوع شوند که اصطلاحا به آن ویار می گویند، اما ویار نداشتن هم امری طبیعی و عادی محسوب می شود.

بسیاری از مادران ویار را به عنوان یکی از نشانه های الزامی بارداری تلقی کرده و علت نداشتن ویار در بارداری را عدم رشد جنین و یا وجود یک اختلال در روند بارداری می دانند. اما باید به شما بگوییم این تصور کاملا غلط است! نه تنها نداشتن ویار به معنی بروز مشکل در دوران بارداری نیست، بلکه شاید بتوان گفت اگر در دوران بارداری ویار ندارید، احتمالا جزء مادران خوش شانس هستید. در واقع عدم رغبت به غذاهای چرب یا شیرین می تواند شما را به سمت غذاهای سالم هدایت کند، بدین ترتیب بدن تمامی مواد مغذی لازم برای سلامت مادر  و رشد جنین را دریافت می کند. 

در واقع منبع و دلیل واقعی ویار در دوران بارداری مشخص نیست در نتیجه به طور دقیق علت نداشتن ویار در بارداری هم آشکار نشده است، بسیاری از کارشناسان معتقدند تغییرات هورمونی که در دوران بارداری رخ می دهد می تواند تاثیر به سزایی بر حس بویایی و چشایی مادر بگذارد. به این ترتیب گرایش به غذاهای غیرمتعارف ایجاد و یا حتی شخص از غذاهای مورد علاقه اش، بیزار می شود. به این ترتیب مادرانی که کمتر تحت تاثیر این تغییرات هورمونی قرار گرفته و کمتر به آنها واکنش نشان می دهند، احتمالا کمتر دچار ویارهای بارداری شده و یا اصلا آن را تجربه نمی کنند.

برخی دیگر از صاحب نظران نیز منشا ویار را در کمبود ویتامین یا مواد معدنی خاص در دوران بارداری می دانند.  شاید شنیده باشید که قدیمی ها می گفتند ویار ذغال از کمبود آهن است. البته این نظر نیز جای تردید دارد زیرا اگر رابطه ای وجود داشت بسیاری از ما میل به شکلات و چیپس پیدا نمی کردیم. 

منبع: babycentre.co.uk

 

بیشتر بخوانید:

1- ويار چيست و به چه دلیل یا علت ویار بارداری به وجود می آید؟

2- انواع ویار در بارداری

3- روش های برای کنترل ویار بارداری

4- شناخت 4 علت احتمالی برای تمایل به خوردن یخ در بارداری