The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی چگونه است؟

اگر نگران وضعیت پستانهای خود بعد از دوران شیردهی هستید، این نگرانی تنها مختص شما نیست. افتادگی پستانها تنها به دلیل شیر دادن اتفاق نمی افتد بلکه عواملی چون پیری، ژنتیک، تغییرات وزن و بارداری می توانند موثر باشند. شیردهی به معنی پر شدن پستان ها از شیر و ایجاد حالت کشسان است. نگران نباشید، برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی راه های زیادی وجود دارد. اگرچه پستان ها واقعاً با عضله بالا گرفته نمی شوند، می توانید با انجام تمرینات قفسه پستان، ظاهر بهتری به آنها ببخشید. کار بر روی یک شیوه زندگی سالم در جلوگیری از خسارت های بعدی کمک می کند.

جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی

داشتن اندامی زیبا و جذاب بعد از بارداری و شیردهی، خواسته دل هر بانویی است. برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی راهکارهای زیر را امتحان کنید:

آیا شیردهی سبب افتادگی سینه ها می شود؟

بدون نگرانی به فرزندتان شیر بدهید. شیردهی به خودی خود باعث افتادگی پستان نمی شود. در دوران بارداری، پستان ها باید برای نگهداری شیر آماده شوند لذا کمی سنگین تر می شوند. علاوه بر این شیر مادر بافت پستان را متراکم تر می کند. این عوامل در کنار هم رباط ها کوپر یعنی همان بافت همبند سینه که باعث فرم دهی پستان می شود و پوست پستان را کشیده می کند. در بسیاری موارد، پستان پس از شیردهی به حالت عادی باز می گردد. وضعیت هر کسی با توجه به ژنتیک، سن و وزن بارداری مشخص خواهد شد.

• در حقیقت، برخی مطالعات نشان می دهند كه تغذیه با شیر مادر به بهبود وضع ظاهری پستان ها بعد از بارداری كمك می كند و این احتمالاً به دلیل هورمون هایی است که در این دوره ترشح می شوند.

• فراموش نکنید که بارداری های متعدد احتمال افتادگی پستان را افزایش می دهند. از آنجا که بارداری نقش مهمی در افتادگی پستان ها دارد، هر بارداری تاثیر بیشتری بر حالت ظاهری پستان خواهد داشت. شاید خیلی برایتان خوشایند نباشد اما تنها به دلیل افتادگی پستان از بارداری صرف نظر نکنید، پیری نیز همین شرایط را برایتان ایجاد خواهد کرد.

جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی، از مرطوب کننده استفاده کنید:

در عین حال که مرطوب کننده به رفع افتادگی کمکی نمی کند، اما می تواند ظاهر کلی پستان را بهبود بخشد. با رفع چین و چروک، پوست سالم تر به نظر می رسد و شکل کلی پستان بهتر می شود. حداقل یک بار در روز قبل از خواب از مرطوب کننده استفاده کنید.

• از آنجا که ناحیه پستان جز نواحی حساس بدن محسوب می شود، از نرم کننده مخصوص پوست های حساس استفاده کنید. برای سفت نگه داشتن پستانها، از سینه بندهای نگهدارنده، استفاده کنید. اگرچه کرست های مناسب مانع از افتادگی پستان نمی شوند، اما پستان را نگه می دارند. مثلا اگر می خواهید سینه های سفتی داشته باشید، زیر لباس، سینه بند بپوشید.

• بهترین راه برای پیدا کردن یک سینه بند مناسب، اندازه گیری آن با سایز بدن است. برای تهیه لباس زیر به فروشگاهی بروید که در اندازه گیری تخصص دارد و می تواند اندازه مناسب را به شما معرفی کند.

• اگر نگران درد هستید، سینه بندهایی را انتخاب کنید که حالت نگهدارنده دارند ولی فشار وارد نمی کنند.

• شما می توانید سینه بندهای مخصوص شیردهی تهیه و در تمامی ساعات شبانه روز به تن کنید. به این ترتیب حفاظت بیشتری از پستان به عمل می آید و افتادگی کمتر می شود.

درمان افتادگی سینه بعد از شیردهی با حرکات ورزشی

درمان سفت شدن سینه بعد از شیردهی این است که یکبار در روز شنای سوئدی انجام دهید. برای انجام شنای سوئدی، بر روی شکم دراز بکشید. کف دست را صاف روی و درست زیر شانه قرار دهید. پنجه پای خود را روی زمین بگذارید و پائین تنه را به بالا بکشید. به کم دستها، بدن را از زمین بالا بکشید و بدن را صاف نگه دارید. خود را به آرامی به زمین برسانید.

• در ابتدا 10-15 حرکت انجام دهید و به مرور بر تعداد آن بیفزائید.

• اگر با نوع استاندارد ورزش مشکل دارید، نمونه های ساده تر را امتحان کنید. به عنوان مثال رو به دیوار و 1 قدم به عقب بردارید. دستان خود را صاف روی دیوار قرار دهید، بدن را صاف نگه دارید و به دیوار فشار بیاورید.

• می توانید دراز بکشید و به جای پنجه پا، زانوها را روی زمین قرار داده و ورزش را انجام دهید. حرکت قفسه سینه به پشت را انجام دهید. با زانوی خم شده روی زمین، دراز بکشید. پاها نیز باید روی زمین صاف باشد. یک توپ طبی را روی سینه طوری نگه دارید که دست زیر توپ باشد. شبیه به حالتی که در بسکتبال توپ را به کسی پاس می دهید، مستقیم آن را به هوا پرتاب کنید و بگیرید.

• این حرکت را 20 بار انجام دهید و به مرور زمان به 4 ست برسانید.

برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی، پرس سینه با دمبل کار کنید. از پشت دراز بکشید و در حالیکه هر دو آرنج روی زمین قرار دارد و شما در هر دو دست دمبل دارید، دمبل ها را به بالا بگیرید. زانوها را خم کرده و بلند کنید تا پاها در هوا و ساق پا در موازات زمین باشد. دمبل ها را بلند کنید تا بازوها در مقابلتان قرار بگیرد. آنها را پائین بیاورید تا آرنج ها تقریبا به زمین برسند. سپس دوباره بازوها را بلند کنید.

• تمام مدت زمانی که این تمرین را انجام می دهید، پاهای خود را در هوا نگه دارید و اگر در ابتدا خیلی مشکل است آنها را صاف قرار دهید و روی عضلات سینه کار کنید.

• می توانید به جای دمبل، از کنسروها یا بطری آب استفاده کنید.

• در ابتدا این حرکت را 15 بار انجام دهید و سپس آن را به چندین ست برسانید.

برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی، در حالت ایستاده، دمبل ها را به شکل "Y" بالا ببرید. با یک دمبل در هر دست شروع کنید. به جای دمبل می توان از قوطی کنسرو یا بطری آب استفاده کرد. برای شروع دستان خود را در جلوی ران قرار دهید، و سپس آنها را تا شانه های خود بالا ببرید تا کاملا کشیدگی را احساس کنید سپس با بدن و دست شکل "Y" را درست کنید. دوباره دستهای را به کنار ران بازگردانید.

• هنگام بلند شدن، ترقوه را به سمت پائین و عقب بکشید.

• این حرکت را 20 بار انجام دهید، با 1 ست شروع کنید و در نهایت به 4 ست برسانید.

نشر خم با دمبل برای سطح شیب دار: پاهای خودرا به اندازه عرض شانه باز و نیم تنه را به موازات زمین قرار دهید و بایستید. در هر دست یک دمبل بگیرید و کف دست ها را از خود دور کنید. بازوهای خود را بلند کنید تا به ارتفاع شانه برسید و سپس به حالت اول باز گردانید.

• این حرکت را 20 بار تکرار کنید و آن را به 4 ست برسانید.

جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی با تغییر سبک زندگی

استعمال دخانیات ممنوع: اگر دلیل دیگری برای ترک دخانیات بعد از شیردهی ندارید، این بهترین دلیل است. از سوی دیگر پیری یکی از عوامل افتادگی سینه هاست و سیگار کشیدن شما را سریعتر پیر می کند. اگر نگران افتادگی پستان هستید، دخانیات را کنار بگذارید.

• اگر برای ترک دخانیات به کمک نیاز دارید، در مورد روشهای جایگزین مانند آدامس و آب نبات با پزشک مشورت کنید. علاوه بر این ممکن است پزشک برای کمک به ترک داروی ترک سیگار به نام چنتیکس تجویز کند.

• در ایالات متحده می توانید برای ترک دخانیات با این شماره QUIT-NOW -1800-1 تماس بگیرید.

• برای ایجاد انگیزه، به فکر فرزندتان باشید و اینکه نمی خواهید او را در معرض دود غیرمستقیم سیگار و سایر دخانیات قرار دهید. دود غیرمستقیم دخانیات نیز با عوارضی مانند آسم، عفونتهای تنفسی، عفونت گوش و سندرم مرگ ناگهانی نوزادان همرا است. علاوه بر این، استعمال دخانیات در دوران بارداری، سالانه با مرگ و میر بیش از 1000 نوزاد مرتبط است.

برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی و نیز حفظ سلامت پستان، غذاهای سالم بخورید. پستانها نیز درست مانند تمامی قسمت های بدن، از یک رژیم غذایی سالم بهره مند می شوند. برای اطمینان از تامین مواد مغذی باید پروتئین، میوه و سبزیجات به اندازه کافی بخورید.

• پروتئین به حفظ ماهیچه ها و رباط ها کمک می کند. از سن 30-20 سالگی فرد باید حدود 160 گرم و بعد از 30 سالگی برابر140 گرم پروتئین مصرف کند. پزشک در دوران شیردهی کمی بیشتر از این مقدار را توصیه می کند.

• پروتئین های بدون چربی مانند ماهی، مرغ و لوبیا را امتحان کنید. برای نیمی از مصرف روزانه پروتئین، می توانید به اندازه یک کف دست مرغ بخورید.

• میوه ها و سبزیجات آنتی اکسیدان ها و ویتامین های ارزشمندی را تأمین می کنند که هر دو به حفظ سلامت پستان کمک می کند.

برای جلوگیری از افتادگی سینه ها بعد از شیردهی و حفظ وزن سالم، در بیشتر روزهای هفته 30 دقیقه ورزش کنید. اضافه وزن و سپس کاهش وزن منجر به افتادگی پستان می شود. سعی کنید با ورزش حداقل 150 دقیقه در هفته وزن خود را در محدوده سالم حفظ کنید.

بیشتر بدانید:

1- آیا شیردهی با پروتز سینه امکان پذیر است؟

2- با ورم پستان بعد از شیر گرفتن کودک چه کنیم؟

3- سینه کوچک در شیردهی آیا مشکلی ایجاد می کند؟

4- علت تاول نوك پستان در شيردهي چیست و چگونه قابل درمان است؟

منبع: wikihow