The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

شیردهی در مادران شاغل ،چگونه بین شیردهی و کارکردن تعادل برقرار کنید؟

به عنوان یک مادر شاغل به چگونگی شیردهی فکر می‌کنید؟ در اینجا نحوه دوشیدن، نگهداری و دادن شیر مادر برای شما مادران شاغل ذکر شده است. خواه شما به عنوان یک کارمند پاره وقت در منزل، یا تمام وقت در اداره کار می کنید، بازگشت به محل کار به معنای پایان شیردهی نیست. مطمئن نیستید که چگونه بین شیردهی و کارکردن تعادل برقرار کنید؟ این توصیه‌ها برای شیردهی در مادران شاغل می‌توانند مفید باشند.

شیردهی و مادران شاغل و بازگشت محل کار

بازگشت به محل کار در حالی که نوزادتان را تغذیه می‌کنید با برخی برنامه ‌ریزی‌ها کاملاً قابل انجام است. چند مرحله مفید زیر می‌تواند این کار را آسان‌تر کند:

• یک برنامه طراحی کنید: با کارفرمای خود در مورد نیاز به دوشیدن شیر خود صحبت کنید. از قبل برنامه ‌ریزی کنید که در محل کار در چه مکانی شیر خود را بدوشید. مطمئن شوید که یک مکان آرام و خلوت که دارای پریز برق باشد را انتخاب کنید. برای ذخیره کردن شیر دوشیده شده خود در طول روز نیاز به یخچال یا کلمن یا بسته‌های یخ خواهید داشت.

• نحوه فريز كردن شير مادر: این یک ایده بسیار خوب است که قبل از بازگشت به محل کار شیر دوشیده شده خود را فریز کنید. بنابراین سعی کنید چند هفته قبل از بازگشت به محل کار شیر خود را دوشیده و در فریزر ذخیره کنید.

• مهارت های جدید را به تدریج کسب کنید: شما احتمالاً برای ورود به روال دوشیدن شیر و عادت دادن نوزاد به شیر خوردن از بطری نیاز به زمان دارید. به ما اعتماد کنید: شما مجبور نیستید در اولین روز بازگشت به محل کار شروع به دوشیدن شیر خود کنید.

• با پزشک یا مرکز بهداشتی خود صحبت کنید: در مورد تغذیه روزانه نوزاد و اینکه چگونه و چه زمانی نوزاد کوچک شما باید شیر بخورد با پزشک صحبت کنید. اگر مرکز بهداشتی شما به محل کارتان نزدیک باشد می‌توانید یک بار نوزادتان را برای شیردهی در وعده نهار به آنجا ببرید.

حقوق شما به عنوان یک مادر شاغل و شیرده

قانون استاندارد کار ایجاب می‌کند که کارفرمای شما امکانات مورد نیاز برای مادران شیرده را فراهم کند. این قانون مستلزم آن است که همه مادران شیرده "محلی برای شیر دادن داشته باشند که از انظار به دور بوده و عاری از مزاحمت و رفت و آمد همکاران و عموم باشد، که بتوان شیر مادر را در آن محل دوشید."همچنین لازم است که کارفرمایان برای مادران شاغل "زمان منطقی استراحت" برای دوشیدن شیر تا ۱۲ ماه پس از تولد نوزاد را در نظر بگیرند. بنابراین در مطرح کردن نیازهای خود با کارفرمایان نباید بترسید. اگرچه همه کارفرمایان ممکن است در ابتدا همه الزامات یک مادر شیرده را درک نکنند، اما باید طبق قانون عمل کنند.

شیردهی در مادران شاغل، ترکیب شیردهی از سینه و بطری

بازگشت به محل کار به معنای قربانی کردن نزدیکی به نوزادتان نیست، بسیاری از مادران شیردهی از سینه را دوست دارند. در واقع ترکیب شیردهی از سینه و بطری می‌تواند بهترین انتخاب باشد. شما هنوز هم می‌توانید صبح، عصر و آخر هفته‌ها نوزادتان را با شیر خودتان تغذیه کنید، در حالیکه اعضای خانواده و همسرتان نیز در هنگامی که شما در محل کارتان هستید در تغذیه با بطری می‌توانند به شما کمک کنند (بعلاوه شما نیز یک زمان برای استراحت به دست آورده‌اید).

نگران دادن بطری به نوزاد شیرخوارتان هستید؟ بهتر است نگران نباشید. اکثر نوزادان بلافاصله بطری را می‌گیرند و بدون سردرگمی از سر پستان و شیشه شیر می‌خورند. سعی کنید از همسر و یا یک همراه برای شروع تغذیه با بطری کمک بگیرید تا احتمال کمتری از امتناع و روی گرداندن از حالت جدید تغذیه وجود داشته باشد. همچنین ممکن است لازم باشد چندین نوع بطری مختلف را امتحان کنید تا نوزاد به آن عادت کند.

شیردهی در مادران شاغل، دوشیدن شیر در محل کار

وقتی یاد گرفتید که شیر مادر را در محل کار بدوشید و مکانی نیز برای نگهداری آن پیدا کنید، آماده این کار هستید. احتمالاً می‌خواهید یک پمپ دارای باطری یا برقی بخرید (بسیاری از پمپ‌ها هر دو شکل را دارا هستند). پمپ دوشیدن شیر برقی می‌تواند تهدید آمیز به نظر برسد، اما آسیبی به شما نمی‌رساند. برقی‌ها سر و صدادار هستند اما سینه‌ها را به صورت موثر تحریک کرده و جریان شیر را سریع‌تر می‌کنند. وقتی که شما برای دوشیدن شیر در محل کار آماده هستید، به عکس نوزاد خود نگاه کنید و لمس کردن او را تصور کنید و از همه مهمتر، آرامش داشته باشید. این کار به تحریک جریان شیر کمک می‌کند.

شیردهی در مادران شاغل، متعادل کردن کار و شیردهی

ایجاد یک برنامه برای دوشیدن شیر در محل کار و شیردهی در خانه می‌تواند بسیار مفید باشد. با برنامه‌ ریزی، ایجاد تعادل بین همه چیز بسیار آسان‌تر خواهد بود. دوشیدن شیر خود را برای زمانی که اگر در خانه بودید نوزاد نیاز به شیر خوردن داشت، برنامه ریزی کنید تا از احتقان و نشت شیر جلوگیری کنید. ممکن است از پدهای سینه برای جلوگیری از نشتی شیر در مواقع بین دوشیدن شیر استفاده کنید. اگر هر روز تقریباً در همان زمان خاص شیر دوشی را انجام می‌دهید، همکارانتان می‌دانند که شما کجا هستید و مجبور نخواهید بود هر بار غیبت خود را توضیح دهید. این کار باعث افزایش تولید شیر شما نیز می‌شود. این امر ممکن است یک تا دو هفته طول بکشد، اما در نهایت برای شما و نوزادتان به یک روال عادی و معمول تبدیل می‌شود و شما مانند یک حرفه‌ای دوشیدن و پمپ کردن شیر را خواهید آموخت.

شیردهی در مادران شاغل، اگر از خانه کار می‌کنید

در حالی که کار کردن از خانه مزایای زیادی دارد (نیازی به رفت و آمد نیست)، نزدیک بودن شما به نوزاد در طول روز می‌تواند تعادل بین شیردهی و کار را دشوار کند. بهترین کار این است که برای شیردهی یک برنامه داشته باشید و با پرستار کودک یا همسر خود هماهنگی داشته باشید. اگر نیاز دارید که برای حضور در جلسه خانه را ترک کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی شیر دوشیده شده در خانه داشته باشید.

مراقبت از خود

درهنگام شیردهی مادران شاغل، متعادل کردن همه چیز می‌تواند چالش برانگیز باشد. شما نمی‌توانید همزمان همه جا باشید و جدایی از نوزاد حتی برای چند ساعت در محل کار نیز از نظر عاطفی دشوار خواهد بود. مهم‌ترین چیز این است که به خودتان استراحت دهید. تغذیه سالم داشته باشید، اگر می‌توانید تمرینات ورزشی ملایم را انجام دهید و مدت زمانی را صرف انجام فعالیت‌هایی کنید که مورد علاقه شما هستند.

کمک گرفتن

برای موفقیت در شیردهی در مادران شاغل، در صورت نیاز در کمک گرفتن از دیگران تردید نکنید، چه از همسرتان یا یکی از بستگان یا یک پرستار کودک. تلاش برای انجام همه کارها به تنهایی احساس استرس و خستگی بیش از حد در شما ایجاد می‌کند. بخشی از یک مادر خوب بودن این است که شما بتوانید تصدیق کنید که نمی‌توانید همه این کارها را خودتان به تنهایی انجام دهید.

 مطالعه بیشتر:

1- مشکلات رایج در شیردهی

2- شیردهی و شاغل بودن مادر

3- روش نگهداری و استفاده از شیر دوشیده مادر

4- تغذیه با شیر مادر در زنان شاغل و راهکارهای پیشنهادی

?پرسش و پاسخ های شیردهی مادران شاغل

چگونه در محل کار شیر بدوشیم؟

یک برنامه طراحی کنید. با کارفرمای خود در مورد نیاز به دوشیدن شیر خود صحبت کنید. از قبل برنامه ‌ریزی کنید که در محل کار در چه مکانی شیر خود را بدوشید. مطمئن شوید که یک مکان آرام و خلوت که دارای پریز برق باشد را انتخاب کنید. برای ذخیره کردن شیر دوشیده شده خود در طول روز نیاز به یخچال یا کلمن یا بسته‌های یخ خواهید داشت.

قانون شیردهی برای مادران شاغل چگونه است؟

قانون استاندارد کار ایجاب می‌کند که کارفرمای شما امکانات مورد نیاز برای مادران شیرده را فراهم کند. این قانون مستلزم آن است که همه مادران شیرده محلی برای شیر دادن داشته باشند که از انظار به دور بوده و عاری از مزاحمت و رفت و آمد همکاران و عموم باشد، که بتوان شیر مادر را در آن محل دوشید.همچنین لازم است که کارفرمایان برای مادران شاغل زمان منطقی استراحت برای دوشیدن شیر تا ۱۲ ماه پس از تولد نوزاد را در نظر بگیرند. بنابراین در مطرح کردن نیازهای خود با کارفرمایان نباید بترسید.

منبع: whattoexpect