The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟

بعد از اقدام به بارداری و تلاش برای مادر شدن تمام آنچه فکر شما را مشغول کرده این است که چه زمانی تست بارداریتان مثبت خواهد شد به همین سبب می پرسید که چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟ در حقیقت چه زمانی می توانید تست بزنید تا هم جواب صحیح دریافت کنید و هم ناامید نشوید. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟ و بهترین زمان برای استفاده از بی بی چک چند روز بعد از اقدام به حاملگی است.

چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟

هورمون hCG تولید شده توسط جفت در روز 9ام بعد از لقاح وارد خون مادر می شود و در روز 14ام بعد از لقاح غلظت آن به حدی می رسد که وارد ادرار مادر خواهد شد و شما می توانید با کمک بی بی چک از باردار بودن یا نبودنتان مطلع شوید. روز 14 بعد از لقاح تقریبا مصادف با موعد مقرر قاعدگی شماست.

چند روز بعد از اقدام به بارداری تست بزنیم؟

درست است که آزمایش خون و حتی در برخی موارد بی بی چک می تواند بارداری را در روز اول موعد قاعدگی نشان دهد، اما ما توصیه می کنیم که حداقل تا یک هفته بعد از موعد پریود صبر کنید و سپس تست بزنید به دو دلیل:

  1. ممکن است غلظت هورمون ها در خون شما به حدی نرسیده باشد که تست نشان دهد و الکی ناامید شوید درحالی که باردار هستید.
  2. ممکن است بارداری در مراحل اولیه سقط شود و بعد از مثبت شدن تست و بدون شک خوشحال شدنتان، پریود شده و علاوه بر سردرگم شدن احساس شکست کنید.

چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص میشود و تست بارداری چگونه کار می کند؟

روش های مختلفی برای آزمایش بارداری وجود دارد، از جمله انجام آزمایش خون در آزمایشگاه و استفاده از بی بی چک در منزل، در حال حاضر ما در حال بررسی بی بی چک یا همان بسته های بدون نسخه هستیم که می توانید از یک داروخانه یا سوپرمارکت خریداری کرده و به خانه ببرید. به این ترتیب، وقتی یک هفته از موعد قاعدگی شما گذشت و پریود نشدید، می تواند با کمک بی بی چک و ادرارتان بدانید که باردار هستید یا نه.

بی بی چک ها یا همان تست های بارداری خانگی همه وجود گنادوتروفین جفتی انسانی (hCG) را در ادرار بررسی می کند. این هورمون بارداری است که بلافاصله پس از بارداری توسط بدن تولید می شود. بعد از اتصال جنین به پوشش رحم، hCG توسط جفت (سلول های تروفوبلاست) تولید می شود و نسبتاً سریع در بدن شما تجمع می یابد و در ادرار و جریان خون وجود دارد. حتی اگر در غلظت های بسیار کمی قابل تشخیص باشد، برای نتیجه آزمایش قابل اطمینان، مدتی طول می کشد تا سطح آن افزایش یابد پس باید کمی صبر کنید!

چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟ چگونه تست بارداری را انجام دهیم؟

مارک های مختلف روش های مختلفی برای آزمایش ادرار دارند. بیشتر افراد توصیه می کنند که باید آزمایش را صبح اول صبح انجام دهید، زیرا در این زمان ادرار غلیظ است و دقیقترین نتیجه را می دهد. برای این کار مقداری ادرار را در یک ظرف جمع کنید و سپس برگه بی بی چک را درون آن قرار دهید. در برخی دیگر از انواع بی بی چک ممکن است نیاز باشد که ادرار را جمع کنید و سپس با استفاده از قطره چکان مقدار کمی از ادرار را درون چاله مخصوص کیت بی بی چک بچکانید. برخی از انواع بی بی چک اینگونه طراحی شده اند که باید روی بخش مورد نظر ادرار کنید.

جواب بی بی چک را چگونه بخوانیم؟

نحوه ارائه نتیجه نیز با توجه به مارک بی بی چک متفاوت است. همه آنها مدت زمانی را که باید قبل از خواندن نتیجه صبر کنید به شما می گویند. سپس نتیجه نهایی یا با تغییر رنگ، یک خط، یک علامت مثبت یا منفی یا حتی کلمات "باردار نیست" یا "باردار" نمایش داده می شود.

 در بیشتر بی بی چک های موجود در ایران دو خط C و T وجود دارد. خط C در واقع خط کنترل است و به شما می گوید که اصلا تست سالم هست یا نه یعنی اگر روشن شد کیت بی بی چک سالم است و درست کار می کند. خط T خط تست است اگر روشن شد یعنی باردار هستید و اگر روشن نشد باردار نیستید.

اگر خط T بی بی چک هاله انداخت یعنی چی؟

چنانچه خط T بسیار کمرنگ بود و اصطلاحا هاله انداخت، یعنی احتمالا باردار هستید اما مقدار هورمون بسیار کم است. در چنین شرایطی یا باید چند روز بعد مجدد بی بی چک بزنید و یا آزمایش خون بدهید.

 بی بی چکم اولش منفی بود بعد از چند ساعت مثبت شد، یعنی حامله ام؟

خیر. توجه داشته باشید که جواب بی بی چک در عرض چند دقیقه بعد از آن با ارزش است. زمان مربوطه بر روی بسته آن ذکر شده است. اگر مثلا روی بسته نوشته 10 دقیقه و بی بی چک شما بعد از یک ساعت مثبت شده باردار نیستید.

بهترین زمان برای انجام تست بارداری چه موقعی است؟

توصیه معمول و دقیق این است که تا یک هفته بعد از موعد مقرر قاعدگی صبر کنید تا زمان کافی برای افزایش سطح قابل تشخیص hCG فراهم شود. امروزه برخی از آزمایشات حساسیت بیشتری نسبت به سایرین دارند و ممکن است شما بتوانید از یک تا دو روز قبل از زمان پریود خود تست داده و از باردار بودنتان مطلع شوید. دستورالعمل های موجود در بسته را بررسی کنید!

آزمایش خون زودتر بارداری را تشخیص می دهد یا بی بی چک؟

آزمایش خون انجام شده در آزمایشگاه می تواند زودتر از کیت بارداری در منزل حاملگی شما را تشخیص دهد زیرا همانطور که گفتیم هورمون hCG ابتدا وارد خون و سپس وارد ادرار می شود.

آیا نتیجه تست بی بی چک دقیق است؟

حال که می دانید چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود، احتمالا در مورد دقت بی بی چک خواهید پرسید. باید بگوییم اگر به اندازه کافی منتظر بمانید و زمانی که روی بسته کیت توصیه شده را دنبال کنید، کیت های تست خانگی به طور کلی 97٪ دقیق هستند. برخی از کیت ها دارای دو تست هستند بنابراین اگر نتیجه ای گرفتید که انتظارش را نداشتید، می توانید طی چند روز دوباره بررسی کنید. لازم است بدانید که آزمایش مثبت تقریباً به درستی قابل اطمینان است اما احتمال منفی کاذب کمی بیشتر است. اگر نتیجه آزمایش مثبت گرفتید، باید با پزشک مشورت کنید.

مطالعه بیشتر:

چند روز بعد از نزديكي بارداري مشخص مي شود؟

نشانه ها و علائم بارداری یک هفته بعد از لقاح چیست؟

تست بارداری یا تست حاملگی بعد از چند روز نشان میدهد؟

آیا علائم بارداري بعد از 48 ساعت نزديكي مشخص می شود؟

?پرسش و پاسخ های چند روز بعد از لقاح بارداری مشخص می شود؟

جواب بی بی چک را چگونه بخوانیم؟

در بیشتر بی بی چک های موجود در ایران دو خط C و T وجود دارد. خط C درواقع خط کنترل است و به شما می گوید که اصلا تست سالم هست یا نه یعنی اگر روشن شد کیت بی بی چک سالم است و درست کار می کند. خط T خط تست است اگر روشن شد یعنی باردار هستید و اگر روشن نشد باردار نیستید.

اگر خط T بی بی چک هاله انداخت یعنی چی؟

چنانچه خط T بسیار کمرنگ بود و اصطلاحا هاله انداخت، یعنی احتمالا باردار هستید اما مقدار هورمون بسیار کم است. در چنین شرایطی یا باید چند روز بعد مجدد بی بی چک بزنید و یا آزمایش خون بدهید.

بی بی چکم اولش منفی بود بعد از چند ساعت مثبت شد، یعنی حامله ام؟

خیر. توجه داشته باشید که جواب بی بی چک در عرض چند دقیقه بعد از آن با ارزش است. زمان مربوطه بر روی بسته آن ذکر شده است. اگر مثلا روی بسته نوشه 10 دقیقه و بی بی چک شما بعد از یک ساعت مثبت شده باردار نیستید.

آزمایش خون زودتر بارداری را تشخیص می دهد یا بی بی چک؟

آزمایش خون انجام شده در آزمایشگاه می تواند زودتر از کیت بارداری در منزل حاملگی شما را تشخیص دهد زیرا همانطور که گفتیم هورمون hCG ابتدا وارد خون و سپس وارد ادرار می شود.

منبع: ivi.uk