The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بارداری در زمستان و 10 راه برای داشتن یک بارداری سالم و شاد

بارداری نه ماهه شما با حدودا سه فصل از سال منطبق می شود اگر بخشی از این دوران لذت بخش را در زمستان سپری می کنید، توصیه می کنیم که حتما متن آماده شده زیر را در رابطه با بارداری در زمستان مطالعه کنید.

10 راه برای داشتن یک بارداری سالم و شاد در زمستان

بارداری در هوای خوب و دلپذیر کار ساده ای نیست چه رسد به باردار شدن در فصل زمستان با برف و یخ و دمای زیر صفر. بدون شک اگر در زمستان باردار شدید باید خودتان را برای چالش های پیش رو حسابی آماده کنید. ما در این مقاله راهکارهای خوبی را جمع آوری کردیم، با ما همراه باشید تا بارداری در فصل زمستان را کمی راحت تر سپری کنید و در هوای وحشتناک، سالم و ایمن بمانید.    

1- غذاهای رنگارنگ بخورید

سیستم ایمنی بدن وقتی با غذاهای مناسب تغذیه می شود، به بهترین وجه عمل می کند. طبیعت رنگارنگ در هنگام بارداری در زمستان، به رنگ های سفید و خاکستری و قهوه ای را به بشقاب خود بیاورید. ثابت شده است رنگین کمان غذاها امکان مقابله با انواع عفونت های باکتریایی، ویروسی و قارچی را فراهم می آورد. آشپزی با گیاهان تازه که خاصیت ضد میکروبی دارند و نیز مصرف غذاهای قرمز، بنفش و سبز تیره مانند فلفل، کلم، اسفناج و کلم پیچ به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی و فلاونوئیدی اکیداً توصیه می شود.

2- دستان خود را با صابون معمولی بشویید

در هنگام بارداری در زمستان در فصل سرما و آنفولانزا ، شستن مکرر دستها کار بسیار ضروری است اما لازم نیست حتما با صابون ضد باکتری این کار را انجام دهید. استفاده از صابون معمولی، کشیدن آن روی دست و آب کشی دست ها کافی است. در واقع دست ها باید برای مدتی در کف صابون بمانند. تا جایی که امکان دارد از مصرف ژل های ضد باکتری روی دست های کودکان خودداری کنید چرا که ممکن است هنگام مکیدن انگشت مقداری از آن وارد دهان کودک شود.  

3- خوب بخوابید

بیشتر فعالیت ترمیمی بدن مانند مقابله با میکروبهایی که در طول روز با آنها مواجه هستیم، حین خواب انجام می شود. مادران جوان که به تازگی صاحب فرزند شده اند، معمولا نمی توانند هشت ساعت کامل بخوابند اما باید هر شب به اندازه کافی حداقل تا جایی که بدن به خواب عمیق و ترمیم کننده فرو برود، استراحت کنند. مادران شیرده نیز بهتر است قبل از خواب کودک را با شیر کافی تغذیه کنند تا حین خواب ناگزیر به بیدار شدن نباشند. می توان مقداری از شیر مادر را دوشید و در صورت نیاز در نیمه های شب کودک را با آن تغذیه کرد.

4- به اندازه کافی آب بنوشید

نوشیدن آب کافی به دفع ویروس ها و باکتری ها، قبل از آنکه بتوانند آسیبی به بدن برسانند، کمک می کند. نوشیدن آب گرم با لیمو به عنوان یک نوشیدنی عالی در هنگام بارداری در زمستان پیشنهاد می شود، این نوشیدنی علاوه بر آبرسانی سلولها، به رفع یبوست و پاکسازی دستگاه گوارش کمک می کند. همچنین لیموها دارای خاصیت ضد میکروبی بوده و نوشیدن یک فنجان مایعات لیمویی در روزهای سرد بسیار آرامش بخش است!

 5- سطوح خانه را پاکیزه نگه دارید

برای پاکیزگی کف اتاق ها، سینک، سکوی آشپزخانه و سایر سطوح این دو نکته را در نظر داشته باشید که اولاً زمانی این کار را انجام دهید که کودک در منزل نباشد تا حتی المقدور از تماس او با مواد شوینده و پاک کننده جلوگیری به عمل آید. دوم اینکه در صورت استفاده از مواد شوینده، موادی حاوی روغن های طبیعی مانند روغن لیموی طبیعی تهیه کنید.

6- بدن خود را حرکت دهید

ورزش منظم و عرق کردن به دفع سموم بدن کمک می کند و به شما قدرت می بخشد اما نسبت به تناسب اندام خود سخت گیر نباشید. حتی اگر فرصت باشگاه رفتن ندارید، در خانه به اندازه کافی فعالیت داشته باشید. روزی یک ساعت را به فعالیت هایی مانند پیاده روی اختصاص دهید. همه این فعالیت ها حتی اگر به صورت پراکنده در طی روز انجام شوند به اندازه ورزشهای معمولی قبلی مفید هستند و به سیستم ایمنی بدن کمک می کنند. همچنین می توانید روزی 5 الی 10 هزار قدم پیاده روی کنید، با استفاده از گام شمار قدمهای خود را بشمارید.

7- سطح استرس خود را مدیریت کنید

همه می گویند وجود کودک زیر دوسال در منزل، استرس بالایی به همراه دارد. اما پاسخ های جسمی ناشی از این استرس مقابله با آن را دشوارتر می سازد. در اثر استرس هورمونهایی ترشح می شود که موجب تضعیف دیواره روده می گردد، دیواره روده نقش مهمی در از بین بردن عوامل مهاجم و بیماری زا دارد. به این ترتیب استرس کنترل نشده علاوه بر این که یک مشکل عاطفی است یک مشکل جسمی نیز به شمار می آید. برای پایین آوردن سطح استرس، به اندازه چند خط بنویسید. هر روز احساسات خود را تعدیل کنید، تمرین تنفس عمیق انجام دهید، به ویژه تمرینات آرام بخش مغز باعث می شوند بازدم های شما عمیق تر از دم باشند.

8- در شستشوی دستها به کودکان کمک کنید

مراقب باشید فرزند دلبندتان اصول بهداشتی را رعایت کند، از یاد نبرید که تنها به این وسیله می توان کودک را از قرار گرفتن در معرض میکروب ایمن داشت. رعایت بهداشت با شستشوی مرتب دست ها در منزل آغاز می شود. بهتر است این کار با نظارت والدین انجام گیرد. اگر فرزند بزرگتری دارید که به مدرسه می رود، معمولا دانش آموزان عادت دارند به محض رسیدن به منزل لباسهای خود را در می آورند، به این ترتیب ممکن است میکروب های حیاط مدرسه به لوازم منزل، مبلمان و قالیچه منتقل شود.

9- مصرف مکمل های غذایی را در نظر داشته باشید

اگرچه توصیه می شود مواد مورد نیاز بدن از طریق مواد غذایی تامین گردد و مادران باردار مکمل های غذایی را بدون مشورت پزشک استفاده نکنند اما مصرف درست و صحیح مکمل مشکلی بلامانع است. برخی مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی مانند روغن ماهی سرشار از امگا 3 و ویتامین D و یا یک نوع پروبیوتیک با کیفیت هستند. امگا 3 و ویتامین D در هنگام بارداری در زمستان که آفتاب نمی تابد، به طور طبیعی در دسترس نیستند. پروبیوتیک نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن به روده کمک می کند. با این حال، مکمل های غذایی فقط تکمیل کننده سبک زندگی سالم هستند و هیچگاه نمی توانند جای آن را در سلامتی بگیرند.

10- مراقب روحیه خود باشید

افسردگی و اضطراب که به نوعی اختلال خلقی در دوران بارداری و نیز بعد از زایمان محسوب می شوند علاوه بر سلب لذت و انرژی از شما، باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن نیز می شوند. که احتمال بروز آن در هنگام بارداری در زمستان بیشتر است. قرار نیست اسطوره مادری، همسری، خواهری، دختری یا دوستی باشید. اگر مشکلات زندگی و فرزندپروری شما را آزار می دهد با یک مشاور یا پزشک صحبت کنید و سطح افسردگی و اضطراب خود را بسنجید. از دیگران کمک بگیرید، کمک گرفتن در میان صدها مزیتی که دارد به سلامت جسمتان نیز کمک خواهد کرد.

 https://www.mom365.com/pregnancy/healthy-pregnancy/how-to-have-a-healthy-happy-winter-pregnancy