The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تاثیر گریه مادر بر جنین چیست و آیا جنین هم ناراحت می شود؟

احساس غم و اندوه، افسردگی و به دنبال آن گریه های پی در پی در دوران بارداری میان بانوان بسیار شایع است. ممکن است وقتی درحال گریه کردن هستید و یا بعد از آن از خودتان بپرسید که تاثیر گریه مادر بر جنین چیست؟ آیا جنین گریه کردن مرا حس می کند؟ آیا او هم ناراحت می شود؟ نکنه جنین من در اثر این گریه ها آسیب ببینه؟ تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ تمامی سوالاتتان را درمورد تاثیر ناراحتی و گریه مادر بر جنین بدانید.

تاثیر گریه مادر بر جنین چیست؟ چیزی که جنین هنگام گریه کردن شما احساس می‌کند

بیشتر ما می‌دانیم که در بارداری هر چیزی که ما می‌خوریم و می‌نوشیم جنین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما در مورد چیزی که ما احساس می‌کنیم چطور؟

تحقیقات انجمن علوم روانشناسی دریافته است که جنین شش ماهه تحت تاثیر احساسات مادر قرار می‌گیرد و این فقط موقتی نیست. سلامت عاطفی شما می‌تواند بر شکل گیری نگرش جنین در مورد زندگی تاثیر بگذارد. بنابراین گریه شما چگونه جنین را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ برخی موارد زیر می‌توانند به خوبی نشان دهند که احساسات شما چگونه تا ابد زندگی فرزندتان را تغییر می‌دهد؟

مادران پر استرس

هر مادر گاه گاه با استرس برخورد می‌کند و این نمی‌تواند تاثیر ماندگاری بر جنین داشته باشد. اما اضطراب طولانی مدت، استرس و افسردگی می‌تواند این تاثیر را به جا بگذارد. مادرانی که در دوران بارداری بسیار مضطرب هستند، احتمال بیشتری برای داشتن نوزاد مضطرب و مبتلا به کولیک خواهند داشت. زمانی که شما استرس دارید، بدن شما هورمون استرس تولید می‌کند و اگر چه احساسات شما نمی‌تواند از طریق جفت به جنین منتقل شود، اما هورمون‌ها می‌توانند. اگر جنین شما بیش از حد در معرض هورمون استرس باشد، عادت می‌کند که استرس مزمن داشته باشد.

مادران افسرده

بر اساس مطالعات خط سلامت، افسردگی در دوران بارداری به اندازه افسردگی پس از زایمان شایع است. این افسردگی بسیار شایع است- ۱۰ درصد از مادران باردار افسرده هستند. نوزادانی که از مادران افسرده به دنیا می‌آیند یک و نیم برابر بیشتر احتمال دارد در ۱۸ سالگی دچار افسردگی شوند و مشکلات عاطفی بیشتری مانند پرخاشگری تجربه خواهند داشت.

افسردگی شما همچنین می‌تواند بر چگونگی رشد جنین تاثیر بگذارد، اما این تاثیر بیشتر به تداوم افسردگی مرتبط است تا خود افسردگی. طبق این مطالعه، اگر مادر در حین بارداری افسرده باشد و بعد از زایمان نیز افسردگی او ادامه یابد، فرزند او به طور طبیعی رشد می‌کند و اگر مادر در دوران بارداری از نظر روانی سالم باشد و بعد از زایمان نیز سالم بماند، رشد جنین و نوزاد طبیعی خواهد بود. اما اگر یکی از این موارد تغییر کند، یعنی مادر در دوران بارداری سالم باشد، اما بعد از زایمان افسرده شود، این می‌تواند روند رشد را با کندی مواجه کند.

مادرانی که از بارداری‌شان ناخشنود هستند

ناخشنودی از رشد یک انسان کوچک در درون بدن شما می‌تواند اوضاع را بدتر کند. مطالعات نشان می‌دهد که مادرانی که در هنگام بارداری هیچ گونه وابستگی به جنین در رحم خود احساس نمی‌کنند، فرزند آنها مشکلات عاطفی خواهد داشت.

مادرانی که روزهای غمگین دارند

همه ما روزهای غم‌انگیز داریم. اجازه ندهید این شما را نگران کند. استرس گاه به گاه یا روزهای بد هیچ تاثیر ماندگاری بر کودک شما نخواهد گذاشت.

برای جلوگیری از تاثیر گریه مادر بر جنین چه کاری می‌توان انجام داد؟

برای داشتن احساس خوشحالی کمک بگیرید! بدیهی است شما نمی‌توانید از تمام استرس های خود خلاص شوید، اما علائم افسردگی را یاد بگیرید و در مورد داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری با پزشک خود صحبت کنید (آنها موجود هستند!).

و اگر کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید، یک حمام طولانی بگیرید، نفس عمیق بکشید، یوگا یاد بگیرید، یا از یک روز خوش لذت ببرید. فراموش نکنید شما در حال پرورش یک انسان هستید.

منبع: wral

 

 بیشتر بدانید:

1- تاثیر استرس در دوران بارداری بر روی جنین

2- برقراری پیوند بین مادر و جنین در دوران بارداری

3- علت گریه در بارداری چیست و چه تاثیری بر روی جنین دارد؟

4- چگونه با جنین خود ارتباط برقرار کنیم و تاثیر این ارتباط چیست