The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود؟

لانه گزینی فرآیندی است که طی آن تخمک بارور شده و یا زیگوت خود را به دیواره رحم مادر متصل می کند تا بتواند از طریق برقراری ارتباط خونی با مادر به رشد و نمو خود ادامه دهد. طی این فرآیند گاهی چند قطره خون از محل اتصال زیگوت به رحم خارج می شود که به آن لکه بینی لانه گزینی می گویند. بسیاری از مادران می پرسند که لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود اتفاق می افتد؟ تست بارداری چند وقت بعد از لکه بینی لانه گزینی مثبت خواهد شد؟ با ما باشید تا تمام آنچه لازم است را درباره لانه گزینی بدانید.

لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود رخ می دهد؟

تخمک گذاری در حوالی 14 روز قبل از آغاز دوره بعدی خونریزی (پریود بعدی) رخ می دهد. تخمک بارور شده در انتهای هفته بعد به رحم می رسد و چند روز قبل از شروع پریود لانه گزینی خواهد کرد. به همین ترتیب وقتی می پرسید که لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود رخ می دهد باید به شما بگوییم که این واقعه 3 تا 4 روز قبل از پریود رخ خواهد داد به همین سبب ممکن است که شما آن را با لکه بینی های معمول پیش از قاعدگی اشتباه بگیرید.

لکه بینی لانه گزینی چند روز بعد از پریود؟

باتوجه به این که لانه گزینی قبل از تاریخ مقرر قاعدگی رخ می دهد، لکه بینی لانه گزینی قبل از پریود رخ می دهد نه بعد از آن.

چند روز بعد از خونریزی لانه گزینی بی بی چک مثبت میشود؟

زمان مثبت شدن بی بی چک در بانوان مختلف کمی متفاوت است. زیرا سرعت افزایش مقدار هورمون βhCG تعیین می کند که چه زمانی بی بی چک شما مثبت خواهد شد. به عنوان یک قاعده کلی گرچه این احتمال وجود دارد که یک تا دو روز بعد از موعد قاعدگی بی بی چک شما مثبت گردد اما برای جلوگیری از مواجه شدن با نتیجه منفی کاذب، توصیه می کنیم که یک هفته بعد از تاریخ عقب افتادن پریودتان از بی بی چک استفاده کنید.

سایر نشانه های لانه گزینی 

 حال که می دانید لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود رخ می دهد، سایر نشانه های لانه گزینی را برای شما شرح خواهیم داد زیرا این لکه بینی الزاما در تمامی مادران دیده نخواهد شد.

حالت تهوع

مسلمأ مشهورترین علائم اولیه بارداری: حالت تهوع، یا بیماری صبحگاهی ( هرچند که ممکن است در هر ساعت از روز اتفاق بیفتد)، است.

افزایش سطح پروژسترون به دنبال لانه گزینی می تواند حالت تهوع ایجاد کند. اما مجددأ، این اتفاق معمولأ در حدود هفته ۴ یا ۵ بارداری رخ می دهد ( حدود زمانی که عادت ماهانه عقب می افتد). پروژسترون گوارش شما را کند می کند، که این هم می تواند به حالت تهوع دامن بزند. افزایش سطح βhCG و حس بویایی حساس می تواند مشکل را بدتر کند. بنابراین اکنون زمان مناسبی برای اجتناب از پختن پیاز است.

سردرد

اگرچه وجود هورمون ها برای بارداری موفق ضروری هستند، اما افزایش شدید آنها (بخصوص پروژسترون)، می تواند بعد از لانه گزینی، باعث سردرد شما شود.

نوسانات خلقی

اگر لحظه ای خوشحال و راضی هستید و لحظه بعد ناراحت و گریان می شوید، یا از دیدن شریک زندگی خود در صبح هیجان زده می شوید ولی بعد به هیچ دلیلی با او مشاجره می کنید، ممکن است دچار نوسانات خلقی شده باشید. استروژن و پروژسترون و همچنین هورمون βhCG به دنبال لانه گزینی افزایش می یابند. این می تواند شما را دچار افسردگی و یا بدخلقی کند.

افت دمای لانه گزینی

اگر برای شناسایی بهترین زمان باروری خود، دمای پایه بدن خود را ردیابی کرده اید، به احتمال زیاد در طی چند ماه تغییرات دمای بدن خود را ثبت کرده اید.

به طور معمول، دمای بدن یک مادر قبل از تخمک گذاری، پایین تر است و سپس افزایش می یابد و دوباره قبل از شروع دوره ماهانه دمای بدن کاهش می یابد. اگر باردار شوید، دمای بدن همچنان بالا می ماند.

بسیار ساده است، البته به جز یک مورد.

به نظر می رسد برخی از بانوان در طول زمان کاشت، افت دمای بدن را تجربه می کنند. این از کاهش معمولی دمای بدن متفاوت است و بدان معنی است که دوره عادت ماهانه شما فرا رسیده است، در صورت نزدیک شدن به دوره عادت ماهانه دمای بدن شما پایین می ماند.

در صورت لانه گزینی دمای بدن شما به مدت یک روز افت می کند و سپس دوباره بالا می رود. تصور می شود که این امر ممکن است به دلیل افزایش استروژن باشد، اما کاملأ به اثبات نرسیده است.

طبق تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰۰۰۰۰ نمودار دمای پایه بدن، 75 درصد از بانوان باردار، تغییرات وافت دمای بدن را در هنگام لانه گزینی تجربه نکرده اند، علاوه بر این، درتقریبأ ۱۱ درصد از بانوانی که باردار نبوده اند این افت مشاهده شد.

این یک مطالعه بررسی شده پزشکی نیست. اما هنگامی که تفسیر نمودار دمای پایه بدن شما مطرح می شود، ممکن است مفید باشد. افت دما در لانه گزینی در هنگام بارداری محتمل است، اما می توان در زمان بارداری، افت دما را تجربه نکرد.

لازم به ذکر است که بعضی از بانوان علائم و نشانه هایی از لانه گزینی را مشاهده می کنند. علائم ممکن است شامل خونریزی سبک، گرفتگی عضلات، حالت تهوع، نفخ، درد سینه ها، سردرد، نوسانات خلقی و احتمالأ تغییر در دمای پایه بدن باشد.

اما، بسیاری از این علائم خیلی شبیه علایم قبل از قاعدگی هستند. علاوه بر این، بیشتر بانوان به هیچ وجه علائم کاشت را تجربه نمی کنند و در واقع باردار هستند.

بهترین روش برای اطمینان از بارداری، انجام آزمایش بارداری در منزل یا تماس با پزشک است. ( به خاطر داشته باشید که حتی اگر علائم لانه گزینی نیز دارید، چند روز طول می کشد تا βhCG کافی تولید شود تا یک تست مثبت شود.)

حال که می دانید لکه بینی لانه گزینی چند روز قبل از پریود رخ می دهد و چقدر باید انتظار بکشید، انتظار دو هفته، زمان بین تخمک گذاری و زمانی که معمولأ می توانید یک آزمایش مثبت بارداری را ببینید، می تواند تمام صبر شما را آزمایش کند. توجه خود را به بدن تان ادامه دهید، فعالیت هایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید تا ذهن خود را از انتظار خارج کنید و بدانید که مادر شگفت انگیزی خواهید شد.

منبع: healthline

 

بیشتر بدانید:

1- لانه گزینی چیست و خونریزی لانه گزینی چه علائمی دارد؟

2- آیا لکه بینی و خونریزی ناشی از لانه گزینی خطرناک است ؟

3- تشخیص خونریزی لانه گزینی و نشانه های آن چگونه است؟

4- لکه بینی پس از تاخیر در قاعدگی نشانه بارداری و لانه گزینی می باشد؟