The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راه های لذت بردن از دوران بارداری،25 راه برای لذت بردن چیست؟

 بارداری استقامت بدنی را تغییر‌‌‌ می‌دهد. خانم را به قله احساسات و عواطف‌‌‌ می‌برد و باعث تغییر در ارزش‌هایش‌‌‌ می‌شود. متاسفانه گاه تمام تمرکز مادران باردار بر دردها و ناراحتی‌های دوران بارداری متمرکز‌‌‌ می‌شود و این موضوع اجازه نمی‌دهد از این دوره منحصر به فرد لذت ببرند. در این مقاله راه های لذت بردن از دوران بارداری را به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید به جای فکر کردن به مشکلات و کاستی ها، هرچه بیشتر از این دوران لذت ببرید.

25 راه برای لذت بردن از دوران بارداری

بارداری فقط به معنای درد لگن و کمر و تهوع و ... نیست. برای لذت بردن از دوران بارداری راه کارهای زیادی وجود دارد. ازجمله:

1- از وضعیت کنونی خود تمام استفاده را ببرید: تنها در دوران بارداری است که در اتوبوس و مترو مردم حاضرند از جایشان برخیزند تا شما بنشینید. یا اگر ساک سنگینی همراه دارید آن را برایتان حمل کنند. از این فرصت لذت ببرید.

2- برای لذت بردن از دوران بارداری، خریدها را آسان بگیرید: خرید کردن برای نوزادی که قرار است متولد شود جذاب است. اجازه ندهید خرید تبدیل به موضوعی ناراحت کننده و عذاب آور شود. باور کنید تنها چیزی که نوزاد شما به آن نیاز دارد لباس‌های اولیه، سر پناه و خوراک و محبت والدینش است.

3- به ظاهرتان برسید:

لباس‌های زیبای بارداری بخرید. به آرایشگاه بروید و به خودتان برسید و نگران ظاهرتان در دوران بارداری نباشید. عکس‌های جذاب بگیرید و شاد باشید.

4- به شکم‌تان توجه کنید:

زمانی که جنین بیدار و سرحال است یه قالب ژله یا لیوان نیمه پر آب روی شکم بگذارید و از حرکات آن لذت ببرید.‌‌‌ می‌توانید به ضربان قلبش گوش دهید و حتی این صدا را برای آینده ضبط کنید.

5- زندگی خود را ارزیابی کنید: اگر تاکنون اصلاح سبک زندگی برایتان مهم نبوده است، بارداری فرصتی‌‌‌ می‌شود تا خود را برای تغییر در اولویت‎های زندگی آماده کنید.

6- ملکه باشید: برای 9 ماه شما این فرصت را دارید که هر وقت‌‌‌ می‌خواهید بخوابید، دوش بگیرید، کفش‌هایتان را در آورید و استراحت کنید و ..

جهت لذت بردن از دوران بارداری، برای سه ماهه آخر بارداری بالشت بارداری بخرید و برای راحت تر بودن هنگام خواب‌‌‌ میان دو زانو بگذارید. اگر برای انجام کارهای منزل احساس خستگی‌‌‌ می‌کنید نیروی خدماتی استخدام کنید.

7- به معنویات برسید:

زمانی که باردارید به فلسفه خلقت بیشتر فکر‌‌‌ می‌کنید و‌‌‌ می‌توانید به خدا نزدیک تر شوید.

8- ماساژ بگیرید:

ماساژ در دوران بارداری به کاهش درد کمر و مفاصل و کاهش استرس و افزایش حس آرامش و بالا رفتن درک از محیط و بدن کمک‌‌‌ می‌کند. تحقیقات نشان داده است زنانی که ماساژ دوران بارداری دریافت‌‌‌ می‌کنند زایمان‌های راحت تری دارند و ارتباط بهتری با جنینی برقرار‌‌‌ می‌کنند.

9- برای زندگی سالم تر به خود انگیزه دهید:

گاهی اوقات ما نه برای خودمان بلکه به خاطر دیگران کارهایی را انجام‌‌‌ می‌دهیم. در دوران بارداری شما 9 ماه فرصت دارید تا به خاطر فرزندتان رژیم سالمی را انتخاب کنید و به ورزش بپردازید. انتخاب عادات خوب نه تنها برای شما بلکه برای جنین‌تان مهم و مفید است.

10- با والدین‌تان ارتباط برقرار کنید:

بارداری باعث‌‌‌ می‌شود تا اشتراکاتی با والدینتان بیابید. از این فرصت استفاده کرده و ارتباطتان را با آنها مجددا قوی کنید.

11- از تحریک حس‌هایتان کمال استفاده را ببرید:

همانطور که بوی ماهی را شدیدتر از قبل حس‌‌‌ می‌کنید‌‌‌ می‌توانید از تحریک حس بویایی در بوئیدن گل رز لذت ببرید

12- رابطه جنسی‌تان را تقویت کنید:

دوران بارداری زمان خوبی برای برقراری رابطه جنسی بدون پیشگیری است. در این زمان حس‌ها تحریک شده‌اند و هورمون‌ها در پیک خود قرار دارند. خلاق باشید و پوزیشن‌های جدید را امتحان کنید.

13- از موهایتان لذت ببرید:

بارداری زمانی است که در آن موها ضخیم تر و ریشه آنها محکم تر‌‌‌از قبل می‌شوند و در نتیجه پر پشت تر به نظر‌‌‌ می‌رسند. تا جای ممکن بهتر است به کمک مواد شیمیایی به دنبال تغییر رنگ و فرم موها نباشید اما‌‌‌ می‌توانید مدل‌های مختلف مو را در این زمان امتحان کنید و زیباتر از همیشه باشید.

14- اطلاعات کسب کنید:

کسب اطلاعات کافی در مورد بارداری و زایمان و نگهداری از نوزاد سبب کاهش استرس ‌‌‌می‌شود.‌‌‌ می‌توانید در کلاس‌های بارداری ثبت نام کنید یا مطالب مربوطه را در کتاب‌ها و سایت‌های مربوط به بارداری و نوزاد مطالعه کنید.

 15- به همسرتان بیشتر توجه کنید:

در دوران بارداری تمام تمرکزها روی مادر است و پدر کمتر مورد توجه قرار‌‌‌ می‌گیرد. بارداری فرصت مناسبی است تا همسرتان را هم در کارهای مربوطه دخالت دهید. او را همراه با خود به قرارهای ملاقات با پزشک یا سونوگرافیست ببرید.

16- دوستان جدید پیدا کنید:

به دنبال گروهی از مادران بادرار یا تازه فارغ شده باشید تا با آنها درد و دل کرده و از تجربیات‌شان استفاده کنید.

17- شادی خود را با دیگران قسمت کنید:

از دیگر زنان اطرافتان در مورد خاطرات دوران بارداریشان سوال کنید. دنبال خاطرات بد و ترسناک نباشید و به این موضوع توجه کنید که زنانی که از زایمان خود خاطره بدی داشته‌اند تعداد فرزندان بیشتری دارند و این نشان‌‌‌ می‌دهد تنها در آن لحظه آن خاطره برایشان بد بوده و بعدها تبدیل به موضوعی شیرین شده است.

18- شیطنت کنید:

برای لذت بردن از دوران بارداری شکمتان را نقاشی کنید. تی شرت‌هایی بپوشید که از جنسیت جنین سوال پرسیده و ...

19- سعی کنید شخصیت جنین‌تان را کشف کنید:

به این موضوع توجه داشته باشید که جنین‌تان چقدر تحرک دارد و نسبت به غذاهایی که‌‌‌ می‌خورید چه واکنشی از خود نشان‌‌‌ می‌دهد یا وقتی به موسیقی گوش‌‌‌ می‌دهید چگونه عکس العمل نشان‌‌‌ می‌دهد. به کمک این مسایل‌‌‌ می‌توانید تا حدی با شخصیت جنین‌تان آشنا شوید.

20- روابط همسری را تقویت کنید:

بارداری زمانی است که‌‌‌ می‌توانید ساعات بیشتری را تنها با همسرتان سپری کنید. از این فرصت استفاده کرده و بیشتر به تعطیلات بروید. در مورد ترس‌ها و امیدهای آینده خود با همسرتان صحبت کنید و روابط‌تان را تقویت کنید.

21- ورزش‌های جدید را امتحان کنید:

شاید نتوانید مثل سابق بدوید یا دوچرخه سواری کنید. بجای آن یوگای دوران بارداری یا شنا یا ایروبیک دوران بارداری را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

22- بی خیال ترازو شوید:

بارداری زمان آن نیست که مرتبا روی وزنه بروید و خود را بکشید و مرتبا مراقب اضافه وزنتان باشید. لازم نیست بی خیال دستورات پزشک شوید و بیش از حد وزن اضافه کنید اما از اینکه‌‌‌ می‌توانید در مقایسه با قبل آزادانه تر غذا بخورید لذت ببرید و بجای آنکه با رفتن روی ترازو و کشیدن مرتب خود به خود استرس وارد کنید تنها به دنبال پیروی از رژیم غذایی سالم باشید.

23- روی هدف تمرکز کنید:

وقتی خسته‌اید یا درد دارید، برای لذت بردن از دوران بارداری به فکر نوزادی بیافتید که قرار است به شما نگاه کند و لبخند بزند. وقتی شبها نمی‌توانید بخوابید به موجود کوچکی فکر کنید که قرار است در آغوشش بکشید.

24- بخندید:

مادرهای باردار کمی گیج و دست و پا چلفتی‌‌‌ می‌شوند. از لحظه‌های خنده‌دار این دوران استفاده کنید و بجای ناراحت بودن به هر اتفاقی که‌‌‌ می‌افتد بخندید.

25- همه چیز را تقصیر هورمون‌ها بیاندازید:

اگر ناراحت و گریان هستید همه تقصیرها را گردن هورمونها بیاندازید. همسرتان را راهی کنید تا برایتان بستنی بخرد و خودتان حمام آب گرم بگیرید تا آرامش پیدا کنید.

 

بیشتر بدانید:

1- زندگی ناسالم قدرت باروری و احتمال بارداری را کم می کند

2- چگونه در بارداری زیبا باشیم؟

3- 8 تکنیک رسیدن به آرامش در دوران بارداری

4- 30 توصیه برای حفظ زیبایی در دوران بارداری

منبع: parents