The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره و سردرگمی پستان چیست؟

نوزادان به طور غریزی با اطلاع از اینکه چگونه باید عمل مکیدن را انجام دهند، متولد می شوند و گویی آن ها برای شیر خوردن از پستان ها تنظیم شده اند. اما هنگامی که آن ها بنا به هر دلیلی همزمان از یک بطری هم شیر می خورند، گاهی اوقات ترجیح می دهند که تا انتها از همان شیشه شیر تغذیه کنند و این بسیار سخت است که بتوان آن ها را مجبور کرد تا دوباره از پستان ها شیر بخورند. این اتفاق به عنوان سردرگمی نوک پستان یا ترجیح دادن شیشه شیر به پستان شناخته می شود. به همین سبب مادران می پرسند که چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ در ادامه این متن تمامی راهکارهای کاربردی را برای شما شرح خواهیم داد.

چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟

برخی از نوزادان با چندبار شیر خوردن از شیشه، در هنگام گرفتن مجدد سینه مادر بد قلقی می کنند اما بعضی از نوزادان مشکلی با خوردن همزمان شیر از نوک سینه و شیشه شیر و در نتیجه رفت و برگشت از بطری به پستان (یا برعکس) ندارند، اما برخی دیگر کمی مشکل دارند و بنابراین دچار سردرگمی در گرفتن نوک پستان می شوند. اگر شما هم دچار این مشکل شده اید و می پرسید که چیکار کنم نوزادم دوباره سینمو بگیره، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چه عواملی باعث سردرگمی نوزاد در گرفتن نوک پستان می شود؟

خوردن شیر از بطری به تکنیکی متفاوت از دریافت شیر از پستان ها نیاز دارد. هنگامی که فرزند شما از سینه هایتان شیر می خورد، نوک پستان را در دهان خود قرار داده و سپس با استفاده از حرکات زبان و فک، تا مکش و فشرده سازی ایجاد می کند تا بتواند شیر سینه را به بیرون بکشد. با این کار ممکن است چند لحظه طول بکشد تا شیر به درون دهان نوزاد جاری شود.

اما وقتی که نوزاد شیر را از طریق بطری دریافت می کند، فقط با لب هایش سر بطری را مکیده و با این کار به راحتی و بلافاصله شیر به دهانش سرازیر می شود. با در نظر گرفتن این نکات، قابل درک است که یک نوزاد روش تغذیه ای را ترجیح دهد که راحت تر و سریع تر است. به علاوه این مساله طبیعی است که در چنین شرایطی، هنگاهی که روش تغذیهنوزاد از بطری به سینه تغییر می کند و در نتیجه او نمی تواند مانند شیر خوردن از شیشه شیر، به سرعت به شیر برسد، ناراحت شود.

اگر فرزند دلبند شما هنگام شیر خوردن از سینه ها به اندازه کافی شیر دریافت نمی کند، این بدیهی است که ممکن است ترجیح دهد به کمک بطری شیر تغذیه شود. عدم دریافت شیر کافی از سینه های مادر، دلایل زیادی دارد:

از جمله اینکه: ممکن است نوزاد به خوبی با نوک سینه چفت نشود، شما در تولید و تهیه شیر سینه ها مشکلی داشته باشید و یا خروج شیر از سینه دچار اختلال شده باشد. اگر بنا به این دلایل و یا هر دلیل دیگری فکر می کنید که فرزند شما شیر کافی دریافت نمی کند، یا اگر روند افزایش وزن او بسیار کند و تدریجی است، لازم است تا با متخصص اطفال فرزندتان و یا یک مشاور شیردهی تماس بگیرید و مساله را به او اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای حل این مشکل انجام شوند.

علائم سردرگمی نوزاد در گرفتن نوک پستان چیست؟

- فرزند شیرخوار شما ممکن است همانطور که به دنبال نوک پستانی می گردد که بیشتر شبیه به سر شیشه شیر باشد، در چفت شدن با نوک سینه دچار مشکل شود.

- فرزند شیرخوار شما سعی می کند انتهای نوک سینه شما را درست مانند سر بطری شیر بمکد. این مدل مکیدن، نه تنها بی تأثیر است، بلکه می تواند منجر به زخم شدن نوک پستان شود.

- فرزند شیرخوار شما برای گرفتن نوک پستان ناامید و کلافه به نظر می رسد و یا حتی ممکن است از شیر خوردن از سینه ها امتناع کند.

چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟

در درجه اول، مهمترین کار این است که در هر بار نوبت شیردهی، به جای دادن شیشه شیر در ابتدا حتما سینه های خود را به فرزندتان پیشنهاد بدهید تا سعی کند از آن ها شیر بخورد. این کار ممکن است کمی زمان ببرد و نیازمند صبر و حوصله باشد تا در نهایت فرزند شما بتواند با موفقیت از سینه ها، شیر بخورد. برای موفقیت در این مسیر، دانستن این نکات می تواند به شما کمک کند:

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ نوازش کردن و حفظ تماس پوستی در هنگام شیردهی را فراموش نکنید. هنگام شیردهی از سینه ها، با فرزند خود به حد کافی و مناسب تماس پوست به پوست داشته باشید. این کار به فرزند شما کمک کرده تا احساس شادی و آرامش را تجربه کند. به علاوه چنین کاری او را ترغیب می کند تا از تداوم شیر خوردن از سینه های مادر و این روند کندتر (در مقایسه با خوردن شیر از شیشه شیر) لذت ببرد.

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ بر روی تکنیک تمرکز کنید. هنگامی که از سینه های خود به فرزندتان شیر می دهید، از موقعیت خوب قرارگیری نوزاد و چفت شدن مناسب دهان او با نوک سینه خود مطمئن شوید. به عنوان مثال، هنگامی که نوزاد را روی سینه خود قرار می دهید، دهان او باید کاملاً باز باشد. کمک گرفتن از یک مشاور شیردهی می تواند به شما کمک کند تا با پیشنهادات و استراتژی های مربوط به تکنیک های شیردهی بیشتر آشنا شوید.

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ به صورت پیشگیرانه عمل تغذیه را انجام دهید. نشانه های گرسنگی فرزند خود را فرا گرفته و قبل از اینکه او بسیار گرسنه و در نتیجه ناراحت شود، شیردهی از سینه ها را انجام دهید. اگر فرزندتان بسیار گرسنه باشد، ممکن است به شدت گریه کرده و دیوانه وار رفتار کند و بنابراین تسلی دادن و آرام کردن او امری دشوار باشد. همچنین در چنین شرایطی نوزاد برای جاری شدن شیر بی تاب تر خواهد بود و دوست دارد تا سریع تر به غذا برسد.

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ به فرزند خود پیش غذا دهید. سعی کنید قبل از اینکه بخواهید از سینه های خودتان به فرزندتان شیر بدهید، در ابتدا مقدار کمی شیر را با دست دوشیده و یا پمپاژ کنید، بنابراین فرزند شما سریعتر به شیر می رسد و در نتیجه برای ادامه دادن این کار تشویق خواهد شد. شما حتی می توانید قبل از اینکه نوزاد با نوک سینه چفت شود، کمی شیر به دهان او بریزید و یا اینکه اگر برایتان متقاعد کننده تر است و می توانید، شیر دوشیده شده را به کمک قاشق و یا فنجان به نوزاد بدهید.

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ محافظ نوک پستان را امتحان کنید. نوزادانی که به نوک پستان مصنوعی علاقه مند شده و آن را به نوک سینه مادر خود ترجیح داده اند، ممکن است در نهایت با کمک موقتی "محافظ نوک پستان"، که یک قطعه سیلیکونی است و شما آن را روی نوک پستان خود قرار می دهید، موفق شوند از سینه های مادر خود شیر بخورند.

- چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟ کمک بخواهید. اگر فکر می کنید فرزند شما از طریق شیر خوردن از سینه ها، شیر کافی دریافت نمی کند، ضروری است تا با متخصص اطفال فرزند خود و یا یک مشاور شیردهی صحبت کنید.

سردرگمی پستان، چگونه بر نوزاد تأثیر می گذارد؟

سردرگمی نوزاد در گرفتن نوک پستان می تواند منجر به مکیدن بی اثر و ناکارآمد پستان و در نتیجه شیردهی کمتر شود، که در نهایت این اتفاق و ادامه این چرخه ممکن است باعث کاهش تولید شیر سینه های شما شده و در موفقیت طولانی مدت شیردهی از سینه ها تداخل ایجاد نماید.

سردرگمی نوزاد در گرفتن نوک پستان همچنین می تواند باعث شود که شما از روی بی حوصلگی مدت زمان شیر خوردن از سینه ها را کوتاه کرده و به جای تلاش برای به نتیجه رساندن این کار، به فرزند خود شیشه شیر بدهید. البته که انجام چنین کاری اصلا توصیه نمی شود، زیرا این کار نوزاد را از دریافت شیر پرکالری و پرچرب (شیر پسین یا Hand milk) که برای رشد او بسیار مهم است و در پایان هر نوبت تغذیه از پستان ها، تولید می شود، محروم می کند.در حالی که این مرحله را طی می کنید، این مساله بسیار مهم است که دوشیدن و پمپاژ سینه ها را ادامه دهید تا تولید شیر شما در حد کافی و مناسب حفظ شود.

آیا راهی برای جلوگیری از سردرگمی نوزاد برای گرفتن نوک پستان وجود دارد؟

برای جلوگیری از سردرگمی نوزاد در گرفتن نوک پستان و کمک به فرزند خود در این زمینه، می توانید:

1. برای پیشنهاد دادن بطری شیر و پستانک ها به نوزاد، تا زمانی که شیردهی از سینه ها کاملاً تثبیت شده باشد، صبر کنید.

این امر به ویژه هنگامی که فرزند شما در یادگیری صحیح چفت شدن با نوک سینه و یا مکیدن مشکل دارد و یا در مواردی که نگران تولید شیر سینه های خود هستید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آكادمی پزشكی اطفال آمریكا توصیه می كند تا زمانی كه شیردهی از سینه ها به طور نرمال و کامل انجام نشود که به احتمال زیاد تا سن 4 هفتگی نوزاد به طول می انجامد، هرگز به فرزند شیرخوار خود بطری و یا پستانك ندهید.

البته این بدان معنا نیست که دادن پستانک و یا شیشه شیر به نوزاد، همیشه گزینه منفی است. اگر فرزند شیرخوار شما به خوبی از شیر مادر تغذیه می کند، مکیدن گاه به گاه پستانک می تواند او را آرام کند. به خصوص در شرایطی که قادر به شیردهی فوری نیستید و یا در صورتی که به استراحت نیاز دارید، مکیدن یک پستانک می تواند به سرعت فرزند شما را آرام کند. در واقع اگر شیردهی از سینه ها به خوبی پیش رفته باشد و فرزندتان بتواند به اندازه کافی از سینه ها شیر بخورد، حتی با وجود دادن گه گاهی شیشه شیر و پستانک، باز هم علاقه خود به گرفتن نوک سینه و شیر خوردن از سینه ها را از دست نخواهد داد.

2. گزینه های دیگر تغذیه را در نظر بگیرید.

اگر فرزند شما قبل از اینکه شیردهی از سینه ها کاملاً به تثبیت برسد، به تغذیه تکمیلی نیاز پیدا کرده است، به جای دادن شیر از طریق شیشه شیر، استفاده از یک فنجان و یا سیستم شیردهی تکمیلی را به عنوان گزینه ای برای دادن شیر خشک به نوزاد در نظر بگیرید. (سیستم شیردهی تکمیلی، دستگاهی است که دارای یک لوله تغذیه ای کوچک و انعطاف پذیر است که در کنار نوک پستان چسبانده می شود تا شرایطی مشابه به شیر خوردن از سینه ها را برای نوزاد ایجاد کند).

3. سرعت شیر خوردن را با استفاده از تغذیه با بطری به صورت گام به گام، کم کنید.

هنگامی که می خواهید به فرزند خود شیشه شیر بدهید، دقت نمایید تا نوعی را انتخاب کنید که سرشیشه آن از نوع جریان آهسته باشد تا بتوانید از روش تغذیه با بطری به صورت گام به گام استفاده کنید. تغذیه با بطری شیر به صورت گام به گام سرعت جریان شیر را کند می کند به طوری که در هنگام شیر خوردن از این شیشه شیرها، شیرخوار به شیوه ای شبیه به شیر خوردن از سینه ها، سر شیشه را می مکد، شیر را قورت می دهد و نفس می کشد.

برای سرعت دادن به پروسه شیر خوردن، در حالی که از سر و گردن فرزند شیرخوار خود حمایت می کنید، او را به حالت نیمه قائم در دامان خود نگه دارید. سپس بطری شیر را در حالت افقی نگه داشته و لب های فرزند خود را با استفاده از سر شیشه غلغلک دهید تا دهانش کاملاً باز شود. در حالی که هنوز بطری را به صورت افقی نگه داشته اید، نوک آن را در دهان فرزند خود فرو کنید و مراقب حرکات موزون ریتمیک او در حین شیر خوردن باشید. بعد از سه تا پنج بار بلعیدن شیر، بطری را از دهان نوزاد خارج کنید. برای چند ثانیه صبر کرده و سپس فرزند کوچک خود را وادار کنید تا دوباره بطری شیر را گرفته و تمامی این مراحل را تکرار کنید.

چنانچه با به کارگیری تمامی این راه حل ها همچنان نوزاد شما در گرفتن نوک سینه بدقلقی می کند و می پرسید که چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره، مشورت با مشاور شیردهی ضرورت خواهد داشت.

مطالعه بیشتر:

نگرفتن سینه مادر توسط نوزاد به چه علت است؟

شیردهی با فنجان یا لیوان به نوزاد مزایا و معایب آن چیست؟

علت تیر کشیدن پستان ها در شیردهی چیست و چه باید کرد؟

علت اصلی نگرفتن سینه (پستان) مادر توسط نوزاد و درمان آن؟

?پرسش و پاسخ های چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره

چرا برخی نوزادن شیشه شیر را به سینه مادر ترجیح می دهند؟

وقتی که شیرخوار شیر را از طریق بطری دریافت می کند، فقط با لب هایش سر بطری را مکیده و با این کار به راحتی و بلافاصله شیر به دهانش سرازیر می شود. با در نظر گرفتن این نکات، قابل درک است که یک شیرخوار روش تغذیه ای را ترجیح دهد که راحت تر و سریع تر است. به علاوه این مساله طبیعی است که در چنین شرایطی، هنگاهی که روش تغذیه شیرخوار از بطری به سینه تغییر می کند و در نتیجه او نمی تواند مانند شیر خوردن از شیشه شیر، به سرعت به شیر برسد، ناراحت شود.

علائم سردرگمی شیرخوار در گرفتن نوک پستان چیست؟

- فرزند شیرخوار شما ممکن است همانطور که به دنبال نوک پستانی می گردد که بیشتر شبیه به سر شیشه شیر باشد، در چفت شدن با نوک سینه دچار مشکل شود. - فرزند شیرخوار شما سعی می کند انتهای نوک سینه شما را درست مانند سر بطری شیر بمکد. این مدل مکیدن، نه تنها بی تأثیر است، بلکه می تواند منجر به زخم شدن نوک پستان شود.- فرزند شیرخوار شما برای گرفتن نوک پستان ناامید و کلافه به نظر می رسد و یا حتی ممکن است از شیر خوردن از سینه ها امتناع کند.

چیکار کنم نوزادم سینمو بگیره؟

در درجه اول، مهمترین کار این است که در هر بار نوبت شیردهی، به جای دادن شیشه شیر در ابتدا حتما سینه های خود را به فرزندتان پیشنهاد بدهید تا سعی کند از آن ها شیر بخورد. این کار ممکن است کمی زمان ببرد و نیازمند صبر و حوصله باشد تا در نهایت فرزند شما بتواند با موفقیت از سینه ها، شیر بخورد. برای موفقیت در این مسیر صبر کلید اصلی است.

بچم نوک سینه منو نمیگیره چیکار کنم؟

به فرزند خود پیش غذا دهید. سعی کنید قبل از اینکه بخواهید از سینه های خودتان به فرزندتان شیر بدهید، در ابتدا مقدار کمی شیر را با دست دوشیده و یا پمپاژ کنید، بنابراین فرزند شما سریعتر به شیر می رسد و در نتیجه برای ادامه دادن این کار تشویق خواهد شد. شما حتی می توانید قبل از اینکه شیرخوار با نوک سینه چفت شود، کمی شیر به دهان او بریزید و یا اینکه اگر برایتان متقاعد کننده تر است و می توانید، شیر دوشیده شده را به کمک قاشق و یا فنجان به شیرخوار بدهید.

منبع: babycenter