The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی چه موقع است؟

مرده زایی به معنای از دست رفتن جنین در هفته 24 بارداری (در برخی منابع هفته 20 بارداری ذکر شده)، از دست رفتن نوزاد در حین زایمان و یا در مدت 24 ساعت اول بعد از زایمان است. باتوجه به شیوع این عارضه بهتر است علائم مرده زایی را بدانید. اگر شما هم این حادثه تلخ را تجربه کرده اید، احتمالا می خواهید بدانید که بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی چه موقعی است و چه زمانی می توانید مجددا برای حامله شدن اقدام کنید. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا برایتان شرح دهیم بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی از نظر روحی و جسمی یا پزشکی چیست و متخصصان چه توصیه ای در این زمینه دارند.

بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی

تصمیم گیری در مورد بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی و تلاش دوباره برای نوزادی دیگر پس از تولد نوزاد مرده یک امر بسیار شخصی است. آنچه برای یک زوج مناسب است ممکن است برای دیگری اصلا مناسب نباشد. ممکن است هنوز آنقدر بابت از دست دادن فرزندتان ناراحت باشید که حتی برای خواندن این مقاله احساس آمادگی نکنید. در حالی که ممکن است زوج دیگری در اسرع وقت بخواهند مجددا برای حاملگی اقدام کنند.

بهتر است به عنوان یک زن و شوهر با هم صحبت کنید. اما اگر یکی از شما قبل از دیگری احساس آمادگی برای پدر یا مادر شدن کرد تعجب نکنید. طبیعی است که روابط جنسی نیز پس از تولد نوزاد مرده تحت تأثیر قرار گیرد با یکدیگر صحبت کنید و در صورت ادامه این امر از پزشک عمومی یا ماما مشورت بگیرید.از نظر جسمی بهتر است به بدن خود فرصت دهید تا پس از حاملگی از دست رفته از نظر فیزیکی بهبود یابد. درک بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی و تلاش دوباره می تواند گیج کننده باشد و ممکن است از متخصصان توصیه های متناقضی در این باره دریافت کنید.

از نظر پزشکی بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی چند ماه بعد است؟

توصیه استانداردی که به والدینی که مرده زایی داشته شده اند، داده شده این است که شش ماه تا یک سال منتظر بمانید و سپس دوباره سعی کنید اما توصیه های پزشکی عمومی هستند و احساس شما را در نظر نمی گیرد. اگر به هر دلیلی عجله دارید، امروزه متخصصان می گویند که بعد از سه ماه می توانید مجدد اقدام کنید گرچه بهتر است تا شش ماه صبر کنید. ما توصیه می کنیم با یک متخصص زنان و زایمان صحبت کنید. توجه داشته باشید که صبر کردن به اندازه کافی فرصت بیشتری به بدن شما برای بهبودی می دهد و احتمال آنکه تولد نوزادی سالم را تجربه کنید بسیار بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است که اصلا عجله نکنید.

آیا برای اقدام به بارداری مجدد بعد از مرده زایی باید منتظر جواب آزمایش بیوپسی جنین بمانم؟

همچنین ممکن است برای تصمیم گیری درمورد بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی مایل باشید منتظر نتیجه آزمایشات انجام شده بر روی جنین مرده بمانید. این نتایج ممکن است یک مشکل خاص را نشان دهد و شما می خواهید بدانید که آیا این می تواند بارداری آینده را تحت تأثیر قرار دهد یا اینکه قابل درمان است. اگر نتایج این آزمایش وجود مشکلات ژنتیکی را نشان دهد، احتمالا باید قبل از بارداری مجدد به متخصص ژنتیک مراجعه کنید.

سایر عوامل مانند سن یا سلامت عمومی شما ممکن است در بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی نیز تأثیر بگذارد.

برای بررسی سلامت جسمی خود شش هفته پس از زایمان، یک قرار ملاقات با متخصص زنان بگیرید. در این جلسه مشاوره می توانید در مورد بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی با دکترتان مشورت کنید.

اگر تصمیم دارید خیلی زود مجددا باردار شوید، خوردن اسید فولیک را شروع کنید و هرگونه تغییر در سبک زندگی مانند ترک سیگار و الکل را انجام دهید تا قبل از شروع به اقدام در بهترین حالت ممکن باشید.

اگر می خواهید درمورد روش های بارداری موفق بعد از مرده زایی بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

چه موقع بعد از مرده زایی دوباره بارور می شوم؟

قاعدگی بعدی شما معمولاً حدود پنج تا شش هفته پس از زایمان شما اتفاق می افتد. اما خونریزی تا چند هفته پس از زایمان طبیعی است. به این خونریزی و ترشحات همراه آن لوشیا می گویند. لوشیا بعد از زایمان شروع می شود، 3-5 روز سنگین و قرمز است و تا حدود 10 روز قهوه ای یا صورتی و روشن تر است و ممکن است تا مدتی به صورت لکه بینی ادامه داشته باشد. گاهی اوقات ممکن است دشوار باشد که بفهمید خونریزی پریود شما شروع شده است یا لوشیا است که هنوز ادامه دارد.

احتمالاً دو هفته قبل از اولین قاعدگی تخمک گذاری کرده و بارور خواهید بود. به همین سبب ممکن است خیلی زود پس از تولد مرده دوباره باردار شوید. با این حال، برای جلوگیری از خطر مجدد مرده زایی توصیه می شود صبر کنید تا هرگونه زخم در بدنتان بهبود یابد و رحم شما دوباره بازیابی شود. ممکن است نیاز باشد که در مورد روش پیشگیری از بارداری برای کوتاه مدت با ماما صحبت کنید تا زمانی که احساس آمادگی کنید و دوباره سعی کنید.

استفاده از داروهای ضد افسردگی بعد از مرده زایی

اگر از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید مراقب باشید. اگر شوک و ضربه از دست دادن فرزندتان باعث افسردگی بالینی شما شده باشد ممکن است متخصص به شما داروهای ضد افسردگی را پیشنهاد داده باشد تا از سلامت روانی شما حمایت کند. توجه داشته باشید که اگر دارو مصرف می کنید بسیار مهم است که قبل از باردار شدن با پزشک خود صحبت کنید زیرا برخی از داروها می توانند بارداری شما را تحت تأثیر قرار دهند و ممکن است نیاز به مدیریت دقیق داشته باشند.

مرده زایی بعد از درمان های ناباروری

اگر جنین خود را از طریق درمان باروری باردار شده بودید، ممکن است از تلاش مجدد بسیار مأیوس باشید. شاید مطمئن نباشید که اصلا دوباره باردار می شوید؟ امکان انجام مجدد مراحل کمک باروری هست؟ آیا هنوز هم واجد شرایط استفاده از این روش ها هستید. ممکن است تصمیم بگیرید که نمی خواهید دوباره درمان باروری را تجربه کنید. همه این عوامل تصمیم گیری در مورد بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی را پیچیده تر می کند.

مطالعه بیشتر:

تولد نوزاد مرده: زنده ماندن عاطفی

پنج قدم تا شکست سقط، بارداری و تولد نوزاد...

فاصله بین سقط و بارداری مجدد چقدر باید باشد؟

نمونه برداری از جنین سقط شده آیا ضروری است؟

?پرسش و پاسخ های بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی

از نظر پزشکی بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی چند ماه بعد است؟

توصیه استانداردی که به والدینی که مرده زایی داشته شده اند، داده شده این است که شش ماه تا یک سال منتظر بمانید و سپس دوباره سعی کنید.

چرا باید بعد از مرده زایی حداقل شش ماه از بارداری جلوگیری کنیم؟

صبر کردن به اندازه کافی فرصت بیشتری به بدن شما برای بهبودی می دهد و احتمال آنکه تولد نوزادی سالم را تجربه کنید بسیار بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است که اصلا عجله نکنید.

آیا برای اقدام به بارداری مجدد بعد از مرده زایی باید منتظر جواب آزمایش بیوپسی جنین بمانم؟

برای تصمیم گیری درمورد بهترین زمان بارداری بعد از مرده زایی مایل باشید منتظر نتیجه آزمایشات انجام شده بر روی جنین مرده بمانید. این نتایج ممکن است یک مشکل خاص را نشان دهد و شما می خواهید بدانید که آیا این می تواند بارداری آینده را تحت تأثیر قرار دهد یا اینکه قابل درمان است. اگر نتایج این آزمایش وجود مشکلات ژنتیکی را نشان دهد، احتمالا باید قبل از بارداری مجدد به متخصص ژنتیک مراجعه کنید.

چه موقع بعد از مرده زایی دوباره بارور می شوم؟

احتمالاً دو هفته قبل از اولین قاعدگی تخمک گذاری کرده و بارور خواهید بود. به همین سبب ممکن است خیلی زود پس از تولد مرده دوباره باردار شوید. با این حال، برای جلوگیری از خطر مجدد مرده زایی توصیه می شود صبر کنید تا هرگونه زخم در بدنتان بهبود یابد و رحم شما دوباره بازیابی شود.

منبع: tommys