The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دقیق ترین روش نزدیکی برای بارداری کدام است؟

وقتی می خواهید باردار شوید، رابطه جنسی چیزی فراتر از لذت بردن است. احتمالا می خواهید همه نکات دقیق را درست در رختخواب انجام دهید تا احتمال بارداری خود را به حداکثر برسانید. رعایت نکات روش نزدیکی برای بارداری تاثیر بسیار زیادی در گرفتن هرچه زودتر نتیجه مثبت دارد. چند تغییر در زمان و دفعات عشق ورزیدن شما ممکن است به افزایش احتمال موفقیت شما کمک کند. در ادامه این مقاله مهم ترین نکات روش نزدیکی برای بارداری را برای شما شرح خواهیم داد.

برای حامله شدن چه موقع باید رابطه جنسی برقرار کنید؟

بهترین زمان برای بارداری در بارورترین نقطه چرخه قاعدگی شما است. پنجره باروری یعنی روزهایی که بیشترین احتمال بارداری برای شما وجود دارد، شامل پنج روز قبل از تخمک گذاری و روز تخمک گذاری است.

لازم به ذکر است که دو روز قبل از تخمک گذاری و روز تخمک گذاری بیشترین قدرت باروری را دارید. داشتن رابطه جنسی در این روزها بیشترین احتمال بارداری را برای شما فراهم می کند.

در طی تخمک گذاری، تخمدان شما تخمک بالغ آزاد می کند. آن تخمک در مسیر به سمت رحم از لوله های رحمی عبور می کند. در این مسیر داخل لوله ها، اسپرم با تخمک ملاقات کرده و لقاح انجام می شود. اسپرم می تواند حدود پنج روز در دستگاه تناسلی بانوان زنده بماند. بنابراین اگر می خواهید باردار شوید، هدف شما این است که هنگام تخمک گذاری اسپرم زنده در لوله های فالوپ خود داشته باشید.

از کجا بفهمیم چه زمانی تخمک گذاری می کنیم؟

یک راه این است که روزهای چرخه خود را حساب کنید. تقویمی از دوره های قاعدگی خود را در ذهنتان نگه دارید یا از اپلیکیشن نی نی پلاس استفاده کنید. هر چرخه در روز اول قاعدگی شروع می شود و در روز قبل از شروع قاعدگی بعدی به پایان می رسد.

همچنین می توانید به دنبال نشانه های تخمک گذاری باشید. این نشانه ها شامل:

• تغییر در ترشحات واژن: هنگامی که تخمک گذاری می کنید، ترشحات دهانه رحم شما ابتدا شفاف شده و سپس شبیه قوام سفیده تخم مرغ خام می شود.

• افزایش دمای پایه بدن (BBT): دمای پایه بدن شما بعد از تخمک گذاری کمی افزایش می یابد. قبل از بیدار شدن از خواب می توانید BBT را با یک دماسنج درجه حرارت بدن اندازه بگیرید. اما این مورد فقط به شما می گوید که تخمک گذاری کرده اید و نمی توانید تخمک گذاری را پیش بینی کنید. با این حال اگر درجه حرارت خود را در چند چرخه ردیابی کنید، می توانید به طور تقریبی پیش بینی کنید که چه روز سیکل شما معمولا تخمک گذاری می کنید.

• از کیت تخمک گذاری استفاده کنید: این دقیق ترین روش است. داروخانه کیت تخمک گذاری را به فروش می رسانند. این کیت به دنبال تغییرات هورمونی در ادرار شما بوده و می توانند زمان تخمک گذاری را به شما اطلاع دهد. برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل های کیت مراجعه کنید.

بهترین روش نزدیکی برای بارداری و بهترین پوزیشن نزدیکی برای بارداری کدام است؟

با انتشار صدها میلیون اسپرم در هر انزال مردانه، هر گونه رابطه جنسی بدون محافظت در زمان تخمک گذاری می تواند منجر به بارداری شود. تا زمانی که اسپرم وارد واژن شود، شما امکان باردار شدن را دارید.

داشتن برخی موقعیت های خاص در حین رابطه جنسی احتمال بارداری را افزایش می دهد. موقعیت های مرد در بالا و زن در پایین امکان دخول عمیق تر را فراهم می کند در نتیجه احتمال نزدیک شدن اسپرم به دهانه رحم بیشتر خواهد بود. در موقعیت های ایستاده و زن در بالا، جاذبه بر علیه شما کار می کند. بعلاوه نیم ساعت بعد از رابطه جنسی دراز بکشید تا احتمال ورود اسپرم به درون رحم را بیشتر کنید. قرار دادن بالش در زیر کمر نیز باعث می شود اسپرم در مسیر درست شنا کند.

برای حامله شدن چند بار باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

شاید خوانده باشید که رابطه جنسی زیاد باعث کاهش کیفیت و کمیت اسپرم می شود. برخی تحقیقات نشان داده است که اسپرم ها پس از یک دوره 3-2 روزه کیفیت بهتری دارند. داشتن رابطه جنسی یک شب درمیان در طول پنجره بارور احتمال بارداری شما را افزایش می دهد.

آیا روان کننده بر احتمال باردار شدن تأثیر دارد؟

در مطالعات آزمایشگاهی مشخص شده که روان کننده های بر پایه آب مانند Astroglide و K-Y Brand Jelly حرکت اسپرم را بین 60 تا 100 درصد کاهش می دهند.

اگر نگران این هستید که روان کننده شانس بارداری خود را کاهش دهد، مارک های دوستدار اسپرم مانند Pre-Seed را امتحان کنید. بهترین کار این است که قبل از دخول معاشقه کافی داشته باشید تا واژن به اندازه کافی برای دخول آماده شود.

نکات دیگر برای باردار شدن

تغییر شیوه های رابطه جنسی تنها راه بهبود احتمال بارداری نیست. در اینجا چند کار دیگر وجود دارد که می توانید برای تقویت باروری انجام دهید:

• ارگاسم. برای یک مرد انزال برای باردار شدن شریک زندگی اش ضروری است. اگرچه یک زن برای باردار شدن مجبور نیست به اوج لذت جنسی برسد، اما ارگاسم زنان می تواند باعث بهبود حرکت اسپرم به سمت مقصد شود.

• وزن خود را کنترل کنید. بیش از حد چاق یا لاغر بودن می تواند قدرت باروری شما را کاهش دهد.

• سیگار نکشید. سیگار کشیدن احتمال ناباروری و سقط جنین را افزایش داده و نیز تحرک اسپرم را کاهش می دهد.

• کافئین را محدود کنید. مقدار زیاد (بیش از پنج فنجان قهوه در روز) کافئین می تواند قدرت باروری را کاهش دهد.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید؟

احتمالا می پرسید که علی رغم توجه به نکات روش نزدیکی برای بارداری و تلاش، باردار نشدن تا چند ماه طبیعی است و چه زمانی باید به متخصص مراجعه کنیم؟ این جواب به سن شما بستگی دارد.

• زنان کمتر از 30 سال قبل از کمک پزشکی باید حداقل 1 سال تلاش کنند.

• زنان 30 تا 35 سال یا بالاتر باید پس از 6 ماه تلاش به یک متخصص زنان مراجعه کنند.

اگر هر یک از این مشکلات زیرا را دارید، که می تواند روی باروری تأثیر بگذارد، زودتر از پزشک وقت بگیرید.

قاعدگی نامنظم

آندومتریوز

بیماری التهابی لگن

• سابقه سقط جنین

• جراحی فتق یا مشکل بیضه

هر نوع رابطه جنسی محافظت نشده احتمال بارداری دارد. اما داشتن نزدیکی به موقع با رعایت نکات روش نزدیکی برای بارداری، احتمال موفقیت شما را افزایش می دهد.

اگر بارداری بلافاصله برای شما اتفاق نمی افتد، به خود یا شریک زندگی خود فشار وارد نکنید. باردار شدن می تواند چند ماه حتی تا یک سال طول بکشد. اما اگر مدت هاست با رعایت نکات روش نزدیکی برای بارداری تلاش می کنید و هنوز هم با نگرانی در انتظار حامله شدن هستید، برای مشاوره به پزشک مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر:

شناخت بهترین زمان مناسب نزديكي براي بارداري

چند روز بعد از نزديكي بارداري مشخص مي شود؟

آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن

پوزیشن مناسب در بارداری، آموزش روش های صحیح نزدیکی در حاملگی

?پرسش و پاسخ های روش نزدیکی برای بارداری

برای حامله شدن چند بار باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

شاید خوانده باشید که رابطه جنسی زیاد باعث کاهش کیفیت و کمیت اسپرم می شود. برخی تحقیقات نشان داده است که اسپرم ها پس از یک دوره 3-2 روزه کیفیت بهتری دارند. داشتن رابطه جنسی یک شب درمیان در طول پنجره بارور احتمال بارداری شما را افزایش می دهد.

آیا روان کننده بر احتمال باردار شدن تأثیر دارد؟

اگر نگران این هستید که روان کننده شانس بارداری خود را کاهش دهد، مارک های دوستدار اسپرم مانند Pre-Seed را امتحان کنید. بهترین کار این است که قبل از دخول معاشقه کافی داشته باشید تا واژن به اندازه کافی برای دخول آماده شود.

آیا به ارگاسم رسیدن زن در باردار شدن او تاثیری دارد؟

برای یک مرد انزال برای باردار شدن شریک زندگی اش ضروری است. اگرچه یک زن برای باردار شدن مجبور نیست به اوج لذت جنسی برسد، اما ارگاسم زنان می تواند باعث بهبود حرکت اسپرم به سمت مقصد شود.

علی رغم تلاش، باردار نشدن تا چند ماه طبیعی است و چه زمانی باید به متخصص مراجعه کنیم؟

این جواب به سن شما بستگی دارد. • زنان کمتر از 30 سال قبل از کمک پزشکی باید حداقل 1 سال تلاش کنند. • زنان 30تا 35 سال یا بالاتر باید پس از 6 ماه تلاش به یک متخصص زنان مراجعه کنند.

منبع: healthline

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید