The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ویار شیرینی و جنسیت جنین و علت ویار به شیرینی چیست؟

درست از لحظه ای که از باردار شدن خود مطلع می شوید و این خبر را به اطرافیان می گویید، پیش بینی ها برای حدس زدن جنسیت جنینی که در درون رحم شما است، شروع می شود و در این میان بزرگترها و قدیمی ها، راه و روش های مخصوص به خودشان را برای تشخیص جنسیت دارند که یکی از آن ها بر اساس ویار حاملگی است. ما در این مقاله به ارتباط ویار شیرینی و جنسیت جنین پرداخته ایم و همچنین به این سوال پاسخ داده ایم که آیا این روش حقیقت دارد؟

علت ویار به شیرینی زنان باردار چیست؟

ویار، ویارانه یا هوس های دوران بارداری، یکی از عجیب ترین تجربه های این دوران هیجان انگیز هستند. فکرش را بکنید، ناگهان و بدون هیچ پیش زمینه قبلی، میل شدید و ناگهانی به یک خوراکی خاص پیدا می کنید، حتی خوراکی هایی که تا قبل از این هیچ علاقه ای به خوردن آن ها نداشتید! و تا زمانی که به هدف خود یعنی خوردنی های مدنظرتان نرسید، نمی توانید به هیچ چیز دیگری فکر کنید.

بر اساس مطالعات انجام شده به نظر می رسد که 50 تا90 درصد از خانم ها در دوران بارداری خود، ویار را تجربه می کنند و جالب اینجا است که نوع ویار بارداری، در هر خانم با دیگری متفاوت است. ویار بارداری، می تواند در هر زمانی ایجاد شود، اما به طور معمول این حالات در سه ماهه اول بارداری شروع شده، در سه ماهه دوم شدت می گیرد و در سه ماهه سوم به مرور کاهش می یابد.

اما چه چیزی واقعا باعث ویار بارداری می شود، این سوالی است که هنوز پاسخ دقیقی برای آن پیدا نشده و صرفا فرضیاتی مطرح شده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

نیاز به یک ماده مغذی خاص

برخی پزشکان و کارشناسان بر این عقیده هستند که شاید، ویار دلیل بر نیاز بدن شما به یک ماده مغذی خاص باشد. البته این بدان معنا نیست که اگر شما هوس شکلات کرده اید، یعنی بدنتان شکلات می خواهد! بلکه احتمالا بدن شما به دنبال یکی از مواد مغذی موجود در ترکیبات آن است. برای درک بهتر به این مثال ها، دقت کنید:

- آیا نمی توانید از فکر کردن در مورد بستنی دست بردارید؟ ممکن است به کلسیم نیاز داشته باشید.

- آیا هوس یک بشقاب سرخ کرده یا گوشت قرمز دارید؟ ممکن است به آهن احتیاج داشته باشید.

- آیا بیشتر از گذشته، دلتان موز می خواهد؟ شاید این پتاسیم است که واقعاً به آن احتیاج دارید.

- آیا همواره به دنبال خوردن چیپس و ترشی هستید؟ بدن شما ممکن است نیازمند دریافت سدیم باشد.

البته این کاملاً محتمل است که در طی فرآیند انرژی بر رشد و تکامل جنین، بدن شما به برخی مواد خاص بیشتر نیاز داشته باشد.

تغییرات هورمونی

فرضیه احتمالی دیگر برای ویار، تغییرات هورمونی دوران بارداری است. در طول نه ماه بارداری، سطح هورمون های استروژن و پروژسترون شما به طور پیوسته افزایش می یابد. این دو هورمون مرتبط با سندرم پیش از قاعدگی (PMS) هستند، بنابراین اگر معمولا در آن زمان از ماه هوس می کنید، ممکن است در دوران بارداری نیز این حالت را تجربه کنید. این ها تنها تغییراتی نیستند که رخ می دهند، با تغییر سطح هورمون های مختلف، سطوح سروتونین و دوپامین نیز تغییر می کند.

سروتونین یک انتقال دهنده عصبی است که به دلیل اثرات تثبیت کننده خلق و خوی شناخته شده است. بسیاری از داروهای ضدافسردگی (SSRIs) با هدف افزایش سروتونین تجویز می شوند. بنابراین، هنگامی که با نوسانات هورمونی در دوران بارداری برخورد می کنید، ممکن است به دنبال خوردن غذاهایی بروید که به رفع افسردگی کمک می کند.

دوپامین نیز یک انتقال دهنده عصبی دیگر است که به عنوان ماده شیمیایی "عشق" شناخته می شود، زیرا پس از رابطه جنسی افزایش می یابد. البته این تنها زمانی نیست که دوپامین به مغز شما هجوم می آورد. خوردن چیزی که به شدت به آن علاقه دارید می تواند سطح دوپامین را در بدن زنان افزایش دهد.

نقش دقیق هر یک از این انتقال دهنده های عصبی بر میل شدید و ویار به غذا مشخص نیست. اگرچه آنچه واضح است این است که با تغییر سطح هورمون ها، انتقال دهنده های عصبی و سایر مواد شیمیایی کلیدی، ممکن است هوس کنید تا غذاهایی را بخورید که به شما آرامش می بخشد. شاید به همین دلیل است که بیشتر مادران باردار به دنبال شیرینی و شکلات هستند تا کرفس!

آیا ویار شیرینی و جنسیت جنین به هم ارتباط دارند؟

یکی از باورهای بزرگ ترها این است که اگر به هوس و ویار بارداری خود توجه کنید، می توانید به راحتی جنسیت فرزند درون رحم خود را تشخیص دهید. بر همین اساس، گفته می شود که اگر هوس غذاهای شیرین مانند شکلات، بستنی و ... داشته باشید، یعنی قرار است یک شاهزاده خانم به جمع خانواده شما اضافه شود. اما این واقعا این مساله حقیقت دارد و تحقیقات علمی هم با ارتباط میان ویار شیرینی و جنسیت جنین موافق هستند؟!

شاید این پاسخ برایتان ناامیدکننده باشد، اما متاسفانه خیر! تاکنون هیچ تحقیق موثقی ارتباط احتمالی بین ویار شیرینی و جنسیت جنین را نشان نداده است. شاید برحسب شانس و احتمال، ویار شیرینی داشته باشید و متوجه شوید که فرزندتان هم یک دختر کوچولوی دوست داشتنی است. اما این بدان معنا نیست که واقعا ویار شیرینی و جنسیت جنین به هم مرتبط باشند و هر کس که در بارداری به شیرینی علاقه دارد، دختری در راه داشته باشد. بنابراین اگر مشتاق به تشخیص جنسیت فرزند خود در طی بارداری هستید، باید به دنبال روش های علمی ثابت شده و معتبر مانند سونوگرافی (هفته 16 بارداری به بعد) و یا آزمایش سل فری دی ان ای (cffDNA) که با عنوان نیفتی یا نیپتی (هفته 10 بارداری به بعد)، نیز شناخته می شود، باشید. بین این دو روش، سونوگرافی هزینه بسیار کمتری دارد.

مطالعه بیشتر:

علت ویار بارداری چیست و از چه زمانی شروع می شود؟

ویار به شوهر در بارداری و علت ویار به شوهر در بارداری چیست؟

توت سفید در بارداری، ویار توت سفید در بارداری و جنسیت جنین

عوارض مصرف شیرینی در بارداری ومقدار مجازمصرف شیرینی چقدراست؟

?پرسش و پاسخ های ویار شیرینی و جنسیت جنین

آیا ویار شیرینی در بارداری طبیعی است؟

فرضیه احتمالی دیگر برای ویار، تغییرات هورمونی دوران بارداری است. در طول نه ماه بارداری، سطح هورمون های استروژن و پروژسترون شما به طور پیوسته افزایش می یابد. این دو هورمون مرتبط با سندرم پیش از قاعدگی (PMS) هستند، بنابراین اگر معمولا در آن زمان از ماه هوس می کنید، ممکن است در دوران بارداری نیز این حالت را تجربه کنید

علت اصلی هوس شیرینی جات در بارداری چیست؟

با تغییر سطح هورمون ها، انتقال دهنده های عصبی و سایر مواد شیمیایی کلیدی، ممکن است هوس کنید تا غذاهایی را بخورید که به شما آرامش می بخشد. شاید به همین دلیل است که بیشتر مادران باردار به دنبال شیرینی و شکلات هستند تا کرفس!

چگونه بفهمیم جنسیت جنین چیه؟

اگر مشتاق به تشخیص جنسیت فرزند خود در طی بارداری هستید، باید به دنبال روش های علمی ثابت شده و معتبر مانند سونوگرافی (هفته 16 بارداری به بعد) و یا آزمایش سل فری دی ان ای (cffDNA) که با عنوان نیفتی یا نیپتی (هفته 10 بارداری به بعد)، نیز شناخته می شود، باشید. بین این دو روش، سونوگرافی هزینه بسیار کمتری دارد.

آیا ویار شیرینی و جنسیت جنین به هم ارتباط دارند؟

شاید این پاسخ برایتان ناامیدکننده باشد، اما متاسفانه خیر! تاکنون هیچ تحقیق موثقی ارتباط احتمالی بین ویار شیرینی و جنسیت جنین را نشان نداده است.