The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه بفهمم دوقلو باردارم ، چگونه دوقلویی تشخیص داده می‌شود؟

شاید حتی فکر کردن به این موضوع که به جای یک جنین، دو فرشته کوچک در شکم خود داشته باشید مو به تنتان راست کند! شاید هم عاشق دوقلوها باشید. به هر حال فرقی نمی کند که دوقلو دوست دارید یا نه اما برجسته شدن زودهنگام شکم، سابقه دوقلو زایی در خانواده و ... ممکن است شما را به این فکر بیندازد که آیا امکان دارد بارداری من دوقلو باشد؟ چگونه بفهمم دوقلو باردارم؟ اگر می پرسید که از کجا بفهمم که دوقلو باردارم، این مطلب را مطالعه کنید.

تشخیص بارداری دوقلویی

 روزی روزگاری (نه خیلی دور)،‌ تشخیص حاملگی دوقلویی، در اتاق زایمان مشخص می‌شد. هم‌اکنون اغلب بارداری‌های دوقلویی، در سه ماهه اول بارداری با سونوگرافی مشخص می‌شود.

  • چگونه دوقلویی تشخیص داده می‌شود؟ برای بانویی که تحت درمان باروری بوده است (و به نظر می‌رسد دوقلو باردار است)، برنامه سونوگرافی زودتر از موعود طبق صلاحدید پزشک انجام می شود. تشخیص بارداری دو یا سه قلویی معمولا از طریق سونوگرافی اولیه سه ماهه اول بارداری انجام می‌شود. همچنین چگونگی تشخیص بارداری دوقلویی با رشد سریع رحم و افزایش هورمون بارداری که از طریق آزمایش خون مشخص می‌شود قابل تشخیص است. تشخیص زودهنگام به این معنا است که وقت لازم برای آمادگی و برنامه‌ریزی برای مسافران جدید را داشته باشید. این به شما فرصت کافی برای اطمینان از فراهم بودن بهترین مراقبت‌های پیش از زایمان را خواهد داد.

  آیا دوقلو باردار بودن خطرناک است؟ آیا بارداری دوقلویی جای نگرانی دارد؟ 

هر بارداری،‌ دغدغه‌ها و ناراحتی‌های مربوط به خود را دارد. اما هنگامی‌که دوقلو (یا چندقلو) باردار هستید، این نگرانی‌ها دو برابر می‌شود. به طور یقین در مورد خطرات بیشتر بارداری‌های دوقلو شنیده‌اید؛ از زایمان‌ زودرس، استراحت مطلق (که این روزها به عنوان محدودیت فعالیت شناخته می‌شود) تا تولد نوزادان کم وزن و سزارین. آیا تا به حال خبر خوشحال‌کننده‌ای نیز شنیده‌اید؟

برای والدین دوقلوهای امروزی، دلایل زیادی برای جشن گرفتن وجود دارد. به لطف دانش پزشکی جدید، احتمال بسیار زیادی برای بارداری سالم، زایمانی راحت و بی‌دردسر و نوزاد دو یا چندقلوی سالم دارید. بنابراین هنگامی که از شوک دوقلودار شدن بیرون آمده و با این واقعیت روبرو شدید که به جای یک نوزاد، قرار است دو یا چند نوزاد داشته باشید،‌ می‌توانید نگرانی‌ها را کنار بگذارید و قلب و خانه‌تان را برای یک خانواده‌ بزرگ آماده کنید. 

حال که می دانید چگونه بفهمم دوقلو باردارم، بهترین راهکار انجام سونوگرافی است، عجله نکنید! در سونوگرافی سه ماهه اول همه چیز مشخص خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

1- نشانه های بارداری دوقلویی یا چندقلویی

2- آیا مصرف قرص کلومیفن باعث بارداری دوقلویی است؟

3- آیا با مصرف داروهای محرک تخمک گذاری شانس دوقلو زایی بالا می رود

4- دوقلوهای ناهمسان و دوقلوهای همسان