The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مشکلات نزدیکی در بارداری و نحوه مقابله با آنها چگونه است؟

در دوران بارداری با وجود تغییرات زیادی که در بدن شما رخ می دهد، شاید مشکلات جنسی آخرین چیزی است که به آن فکر می کنید. در این قسمت به مشکلات شایع در برقراری رابطه جنسی از ترشح شیر از پستان ها تا حالت تهوع می پردازیم و راهکارهای ساده ای برای حل مشکلات نزدیکی در بارداری نشان می دهیم. به شما کمک کنیم رابطه جنسی بهتر و لذت بخشی را در این دوران تجربه کنید.

مشکلات شایع مادر باردار

شکم شما ورم کرده، بدن شما پف کرده و برای برقراری رابطه جنسی تردید دارید. در حالی که در رحم خود فرزندی را می پرورانید، شک می کنید که آیا می توانید صمیمیت و عشق قبل از بارداری را دوباره با همسر خود تجربه کنید! ولی اجازه ندهید، این افکار و مشکلات شایع رابطه شما و همسرتان را تحت تاثیر قرار دهد. حفظ و تقویت رابطه بین شما و همسرتان اهمیت زیادی دارد و حتی این رابطه قبل از تولد نوزاد باید محکم تر شده باشد.( قبل از اینکه عوض کردن پوشک و تغییر در برنامه خواب مشکلات جدیدی را برای شما ایجاد کند و شما وقت کافی برای تقویت عشق و صمیمیت نخواهید داشت) سعی کنید جریان متلاطم آب را هدایت کرده و راه حل مناسبی برای حل مشکلات پیدا کنید. با توجه به نکات زیر می توانید با مشکلات جنسی در دوران بارداری مقابله کنید:

حالت تهوع

در بارداری مشکلات مرتبط با شکم و دستگاه گوارش مانند حالت تهوع باعث از بین رفتن تمایل جنسی در بیشتر خانم ها می شود و با شروع ویار صبحگاهی، برقراری رابطه جنسی آخرین چیزی است که به آن فکر می کنید. علاوه بر این سردرد (ممکن است پس از یک رابطه جنسی افزایش یابد) ویار بارداری را بدتر می کند. بنابراین تا بهتر شدن ویار صبر کنید یا برنامه زمانی رابطه جنسی خود را تغییر دهید ( مثلا اگر صبح حالت تهوع دارید برقراری رابطه را به بعد از ظهر موکول کنید) سخت نگیرید معمولا حالت تهوع در ابتدای سه ماهه دوم بارداری بهتر می شود.

 خستگی

احتمالا از ابتدایی ترین مشکلات نزدیکی در بارداری با رشد جنین بخصوص در سه ماهه اول و سوم بارداری مادر احساس خستگی زیادی می کند. لحظه ایی که سر خود را روی بالش می گذارید از شدت خستگی به خواب عمیق فرو می روید و این مسئله احساس بین زن و شوهر عاشقی که به طور معمول هر شب رابطه جنسی داشتند را از بین می برد. خوشبختانه برای شما و همسرتان راه حل ساده ای وجود دارد. صبح قبل از انجام هر کاری رابطه جنسی برقرار کنید. ( این کار باعث می شود در طول روز احساس بهتری داشته باشید) یا بعد از ظهر آخر هفته قبل از غروب آفتاب فرصت خوبی است. پس از برقراری رابطه جنسی وقتی هنوز همسر شما در رختخواب است می توانید بالش خوبی برای همسر خود باشید.

 افزایش تکان های جنین

 در حالی که شکم شما مانعی بین شما و همسرتان است، نمی توانید برخی از حالت های برقراری رابطه جنسی، که قبل از بارداری عاشق این حالت ها بودید را دوباره تجربه کنید. البته کماکان می توانید حالت های مختلفی مانند حالت خوابیده به پهلو که عشق و صمیمیت بیشتری به همراه دارد را امتحان کنید.

 تصور منفی از ظاهر بدن

یکی از اولین مشکلات نزدیکی در بارداری حس ناخوشایند به بدن خودتان است. اما آیا می دانستید بیشتر مردان، خانم های باردار را تحریک کننده تر می دانند؟ بنابراین نسبت به خود شک و بدبینی نداشته باشید. چراغ ها را خاموش کرده و فقط به این فکر کنید چقدر برای همسر خود جذاب هستید.  

 ورم

در دوران بارداری جریان خون اطراف قسمت لگن افزایش می یابد. که این حالت بسته به تاثیری که روی شما می گذارد می تواند احساس بسیار خوب و لذت بخشی به شما بدهد یا باعث ناراحتی شما شود. این تغییر ناشی از بارداری حساسیت خانم باردار را افزایش داده که منجر به ارگاسم قوی تر و راحت تری می شود. ولی برخی احساس خوبی پس از ارگاسم ندارند و مانند یک عطسه به سرعت تمام می شود. این حالت روی احساس همسر شما نیز تاثیر می گذارد. ورم شما حالت راحت تر و بهتری برای او ایجاد می کند که همین نکته می تواند از نقاط مثبت بارداری برای او باشد.  

 ترشح شیر هنگام عشق بازی

از دیگر مشکلات نزدیکی در بارداری نشت شیر از پستان های متورم و دردناک است. ممکن است ترشح آغوز هنگام تحریک و عشق بازی برای برخی از خانم ها که اطلاعات کافی ندارند زشت به نظر برسد. این ترشح در سه ماهه سوم بارداری تشدید می شود. در صورتی که این مسئله نباید شما را ناراحت و نگران کند. راه حل: از همسر خود بخواهید روی قسمت های دیگر شما تمرکز کند.

 حساس شدن پستان ها

در حالی که در ابتدای بارداری پستان های شما پر از رگ های خونی می شود و همین امر همسر شما را بیشتر تحریک می کند، ولی لمس آنها توسط او باعث احساس درد و حساسیت پستان ها می شود. خبر خوب برای هر دو شما این است که حساسیت در چهار ماهگی کاهش می یابد. بنابراین می توانید به همسر خود بگویید حداقل تا سه ماهه دوم بارداری صبر داشته باشد.

 تغییرات زیاد در واژن

تغییر در قسمت تناسلی مادر بارداری که جنین در رحم او در حال رشد است مسئله عجیبی نیست. این تغییر ممکن است حساسیت و رطوبت بیشتر نسبت به قبل باشد به ویژه در حین عشق بازی این رطوبت بیشتر احساس می شود. اگر قسمت تناسلی شما در حالت عادی خشک است این رطوبت شرایط خوبی برای شما فراهم می کند. ولی زیاد بودن هر چیز خوب نیز می تواند باعث کم شدن احساس لذت در شما و همسرتان شود. ولی این مسئله نباید تاثیر منفی روی رابطه شما بگذارد. برای همسر شما کمی عشق بازی برای ادامه رابطه کافی است.

تغییر بوی ناحیه تناسلی

از دیگر مشکلات نزدیکی در بارداری استشمام بوی نامطبوع از نواحی تناسلی است. بسیاری از خانم های باردار بوی متفاوتی در قسمت زیر شکم خود احساس می کنند. بوی متفاوت با رطوبت کمتر، نباید رابطه جنسی شما را کم کند. اگر این مسئله شما را ناراحت می کند کمی روغن معطر در قسمت داخلی ران های خود بمالید که بو را از بین ببرد.

کمی خونریزی پس از رابطه جنسی

دیدن لکه خونی پس از رابطه جنسی شما را به شک می اندازد که آیا برقراری رابطه کار درستی است! اما نترسید وجود لکه خونی طبیعی است. در دوران بارداری خون زیادی در رگ های رحم و قسمت لگنی شما جریان دارد. لگن شما بزرگ و پر خون شده به همین دلیل ممکن است بعد از رابطه جنسی یک لکه خونی ببینید. تا زمانی که میزان خونریزی کم و در حد لکه بینی باشد جای نگرانی نیست. اگر میزان آن افزایش یافت با پزشک خود تماس بگیرید.

به یاد داشته باشید مهم نیست با کدامیک از مشکلات نزدیکی در بارداری مواجه هستید در نهایت شما و همسرتان باید احساس راحتی و صمیمت کنید. اگر دوست ندارید به برقراری رابطه جنسی با همسر خود فکر کنید می توانید با در آغوش گرفتن، بوسیدن و لمس بدن یکدیگر صمیمت بین خود را افزایش دهید.  

 

بیشتر بدانید:

1- آیا نزديكي در سه ماه اول بارداري ممنوع است؟

2- خطرات داشتن رابطه جنسی در سه ماهه آخر بارداری

3- تاثیر رابطه جنسی در دوران بارداری بر مادر و جنین

4- برای نزديكي در ماه نهم بارداري چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟