The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

برای تشکیل قلب جنین چی بخوریم و از چه غذاهایی باید اجتناب کرد؟

تغذیه مناسب در شکل‌گیری سیستم قلبی عروقی جنین نقش اساسی دارد. جنین ها برای رشد نیاز به مقادیر کافی از اسیدهای چرب امگا۳، ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی دارند. از آنجا‌ که مراحل اولیه رشد قلب جنین در سه ماهه اول بارداری اتفاق می‌افتد، لازم است بانوی باردار مواد مغذی بسیاری مانند کلسیم و فسفر را که به شکل‌گیری بافت قلب جنین کمک می‌کند،‌ مصرف کند. برای گرفتن بهترین نتیجه با پزشک خود یا مشاور تغذیه مشورت کنید تا برای رشد جنین برنامه غذایی پیشنهاد دهد. در ادامه این مقاله به شما خواهیم گفت که برای تشکیل قلب جنین چی بخوریم؟

برای تشکیل قلب جنین چی خوبه بخوریم؟

بنابر عقیده موسسه فرانکلین، تقریبا قلب هرکس به اندازه مشت دست اوست؛ از آنجاکه بدن شما رشد می‌کند، قلب و مشت شما به یک اندازه بزرگ می‌شوند. هرچند جنین در رحم در طول سه ماهه اول و دوم نسبت به اندام‌های دیگر بدن دارای قلب بزرگی است. با رشد جنین قلب او از یک لوله ساده به توده‌ای از رگ‌ها و بطن تبدیل می‌شود. از آنجایی‌که تغذیه جنین کاملا وابسته به تغذیه مادر است، معمولا به مادران باردار توصیه می‌شود از مصرف مواد غذایی مانند کافئین، سدیم و کلسترول اضافی پرهیز کنند زیرا ممکن است به رشد قلب جنین آسیب برسانند.

برای تشکیل قلب جنین چی بخوریم؟

اغلب مادران باردار می‌توانند با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی که شامل غلات کامل،‌ برگ‌های سبز و پروتئین‌های کم‌چرب است، تغذیه‌ مناسبی برای قلب جنین خود پیش بگیرند. با این حال ممکن است برخی از بانوان بر مصرف غذاهایی تاکید داشته باشند که حاوی مقادیر زیادی مواد معدنی یا مواد مغذی خاص هستند. به گزارش babycenter.com کلسیم، مس، فسفر و تیامین چهار ماده غذایی هستند که برای رشد قلب جنین حیاتی است. کلسیم و فسفر در شیر یافت می‌شود و توصیه شده است که روزانه به‌ ترتیب ۱۰۰۰ تا ۷۰۰ میلی‌گرم مصرف شود. روزانه باید از غذاهایی مانند بادام هندی، لوبیا و گوشت خرچنگ حداقل ۱ میلی‌گرم مس دریافت کنید. در آخر، تیامین نیز ضروری است. روزانه باید حدود ۱.۴ میلی‌گرم تیامین مصرف شود که در جو دوسر،‌ نخود و اغلب محصولات گوشتی یافت می‌شود.

غذاهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کرد

علاوه بر اینکه غذاهای مفید برای قلب جنین مصرف می‌کنید، سعی کنید از غذاهای مضر نیز دوری کنید. موسسه فرانکلین توصیه می‌کند مصرف چربی خود را به حدود ۳۰ درصد از مجموع کالری مصرفی در روز محدود کنید. علاوه بر این مصرف کلسترول و سدیم خود را به‌ ترتیب به کمتر از ۳۰۰ و ۳۰۰۰ میلی‌گرم  برسانید. مواد افزودنی و شیمیایی مانند نمک اسید گلوتامیک (MSG) نیز برای جنین عوارض جانبی دارد. وقتی شک دارید، می‌توانید در مورد غذا و نوشیدنی‌های خاص که می‌بایست از رژیم غذایی شما حذف شود با پزشک خود مشورت کنید.

حال که می دانید برای تشکیل قلب جنین چی بخوریم، احتمالا می توانید بهترین غذاها را در سه ماهه اول بارداری در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

بیشتر بدانید:

1- رابطه ضربان قلب جنین در سونوگرافی و سقط جنین

2- چگونگی تغییرات تعداد ضربان قلب جنین در بارداری

3- شنیده نشدن صدای ضربان قلب جنین در سونوگرافی

4- اولین تپش قلب و اولین حرکت های جنین چه زمانی شروع می شود؟

 

منبع: hellomotherhood