The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ارضا شدن با دست در بارداری آیا ایمن و بی خطر است؟

بارداری، ممکن است همه چیز را در روال زندگی شما تغییر دهد، از خصوصیات فیزیکی و ظاهری گرفته تا اخلاقیات و ویژگی های روحی، همه و همه در طی دوران بارداری دستخوش تغییر شده و به همین دلیل سوالات و نگرانی های زیادی برای مادران ایجاد می شود. یکی از این نگرانی ها در رابطه با مسائل جنسی و تجربه ارگاسم به روش های مختلف و به عنوان مثال ارضا شدن با دست در بارداری است که به دلیل خجالت کمتر مطرح می شوند.

آیا ارضا شدن یا همان ارگاسم در دوران بارداری ایمن است؟

وقتی صحبت از رابطه جنسی در دوران بارداری به میان می آید، موارد زیادی وجود دارند که می تواند باعث تردید شما و همسرتان شوند: به دلیل هورمون ها و حالت تهوع صبحگاهی ممکن است احساس کنید که به این کار علاقه ای ندارید. شریک زندگی شما ممکن است نگران "آسیب زدن به جنین" یا آسیب رساندن به شما باشد و از همه مهم تر هر دوی شما ممکن است نگران ارگاسم و انقباضات رحمی باشید.

اما خبر خوب این است که اگر بارداری شما کم خطر باشد و پزشک نیز ممنوعیتی قائل نشده باشد، به صورت کلی تجربه رابطه جنسی و ارضا شدن در هر سه ماهه بارداری بی خطر و ایمن است. البته که برای رفع این تردیدها و نگرانی ها، بهترین راهکار این است که همیشه با پزشک خود در مورد رابطه جنسی، مشورت کرده و از او مجوز بگیرید.

آیا ارضا شدن با دست در بارداری ایمن است؟

اگرچه بر اساس نظر پزشکان، در بارداری های کم خطر رابطه جنسی از هر نوع می تواند مجاز باشد، اما گاهی اوقات شرایطی ایجاد می شود که دخول ناممکن شده و بنابراین زوجین به روش های دیگری برای تجربه لذت جنسی روی می آورند، در چنین شرایطی یکی از سوال های رایج این است که آیا ارضا شدن با دست در بارداری نیز ایمن است؟!

خوشبختانه بله! ارضا شدن با دست در بارداری چه به وسیله خودتان و چه به وسیله همسرتان، هیچ خطری نداشته و کاملا ایمن است، البته به شرط آنکه بارداری کاملا کم خطر بوده و هیچ یک از شرایط زیر را نداشته باشید:

- پایین بودن جفت (جفت لولایینگ) و جفت سرراهی،

- خونریزی و لکه بینی،

- نارسایی سرویکس و کوتاه شدن زودهنگام طول دهانه رحم،

- احساس درد و ناراحتی در حین رابطه و ارضا شدن،

- سابقه سقط جنین در گذشته،

- وجود شرایط تهدید به سقط در بارداری فعلی،

- سابقه زایمان زودرس،

- وجود شرایط تهدید به زایمان زودرس در بارداری فعلی،

- پارگی و یا نشت کیسه آمنیوتیک،

- وجود انقباضات رحمی،

- دردهای زودهنگام زایمانی،

- بارداری مکرر (بیش از 5 نوبت تجربه بارداری)،

- و همچنین وجود ضایعات فعال تبخال تناسلی بر روی دستگاه تناسلی خانم یا آقا،

در چنین شرایطی نه تنها ارضا شدن با دست در بارداری ممنوع است، بلکه به هیچ شکل دیگری نیز مادر باردار نباید ارگاسم را تجربه کند، زیرا این احتمال وجود دارد که سلامت بارداری و جنین به خطر بیفتد.

البته که این ممنوعیت، به معنای توقف تمامی روابط نبوده و بنابراین شما و همسرتان باید تلاش کنید تا با تقویت روابط عاطفی و عاشقانه، همچنان صمیمیت میان خود را حفظ کنید. این کار، سبب می شود تا سلامت روحی و جنسی هر دوی شما نیز تامین شده و دچار آسیب نشود.

فواید ارضا شدن با دست در بارداری

ارضا شدن با دست در بارداری های کم خطر و یا به هر شکل دیگر از جمله رابطه واژینال یا دهانی، فواید بسیار زیادی را برای زوجین به دنبال دارد، از جمله:

- بهبود گردش خون در بدن و خونرسانی به بخش های مختلف از جمله رحم،

- تقویت عضلات کف لگن و آماده کردن آن ها برای زایمان،

- تقویت سیستم ایمنی بدن،

- تقویت روابط عاطفی و صمیمیت میان زوجین،

- کاهش فشار خون و در نتیجه جلوگیری از مشکل پرفشاری خون در بارداری،

- بهبود عزت نفس مادران بارداری که از تغییرات جسمی خود احساس خوشایندی ندارند،

- تقویت عضلات مثانه و در نتیجه کاهش احتمال نشت ادرار،

- بهبود روحیه و کاهش اختلالات خلقی و افسردگی بارداری،

- کاهش اختلالات خواب و کمک به تجربه خوابی با کیفیت،

- و کاستن از استرس ها و نگرانی های دوران بارداری،

البته باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که تنها در صورتی از چنین فوایدی بهره مند خواهید شد که پزشک ارضا شدن در بارداری را برای شما ممنوع نکرده باشد.

خطرات ارضا شدن با دست در بارداری

برای زنانی که بارداری آن ها کم خطر بوده و هیچ عارضه یا سایر مشکلات پزشکی را ندارند، ارضا شدن با دست در بارداری هیچ خطری ندارد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است در پی ارگاسم متوجه انقباضاتی در رحم خود شوید که انقباضات کاذب زایمان یا براکستون هیکس نام داشته و اگرچه ناراحت کننده هستند، اما جای نگرانی ندارند.

مطالعه بیشتر:

زن حامله تا چند ماهگی می تواند رابطه داشته باشد؟

آیا داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری خطرناک است؟

مشکلات نزدیکی در بارداری و نحوه مقابله با آنها چگونه است؟

پوزیشن مناسب در بارداری، آموزش روش های صحیح نزدیکی در حاملگی

?پرسش و پاسخ های ارضا شدن با دست در بارداری

چه زمانی ارضا شدن با دست در بارداری مجاز نیست؟

پایین بودن جفت (جفت لولایینگ) و جفت سرراهی، خونریزی و لکه بینی، نارسایی سرویکس و کوتاه شدن زودهنگام طول دهانه رحم، احساس درد و ناراحتی در حین رابطه و ارضا شدن، سابقه سقط جنین در گذشته، وجود شرایط تهدید به سقط در بارداری فعلی، سابقه زایمان زودرس،

آیا ارضا شدن با دست در بارداری ایمن است؟

خوشبختانه بله! ارضا شدن با دست در بارداری چه به وسیله خودتان و چه به وسیله همسرتان، هیچ خطری نداشته و کاملا ایمن است، البته به شرط آنکه بارداری کاملا کم خطر باشد.

فواید ارضا شدن با دست در بارداری چیست؟

بهبود گردش خون در بدن و خونرسانی به خش های مختلف از جمله رحم، تقویت عضلات کف لگن و آماده کردن آن ها برای زایمان، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت روابط عاطفی و صمیمیت میان زوجین، کاهش فشار خون و در نتیجه جلوگیری از مشکل پرفشاری خون در بارداری، بهبود عزت نفس مادران بارداری که از تغییرات جسمی خود احساس خوشایندی ندارند،

خطرات ارضا شدن با دست در بارداری چیست؟

برای زنانی که بارداری آن ها کم خطر بوده و هیچ عارضه یا سایر مشکلات پزشکی را ندارند، ارضا شدن با دست در بارداری هیچ خطری ندارد. با این حال، گاهی اوقات ممکن است در پی ارگاسم متوجه انقباضاتی در رحم خود شوید که انقباضات کاذب زایمان یا براکستون هیکس نام داشته و اگرچه ناراحت کننده هستند، اما جای نگرانی ندارند.