The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟

ناراحتی یک تجربه طبیعی در دوران بارداری است. بدن شما تغییرات جسمی و روانی بسیاری را تجربه می‌کند و زندگی روزانه شما در حال تغییر است. البته شما در این دوران دچار فراز و نشیب‌های احساسی نیز هستید. نوسانات هورمونی که سبب رشد و نمو جنین درون شکمتان می شوند، نوسانات خلقی از جمله ناراحتی، عصبانیت، گریه و ... را برای شما ایجاد خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟

نوسانات روحی یک بخش تقریباً اجتناب ناپذیر از بارداری است. اما اجتناب ناپذیر بودن به این معنی نیست که نمی‌توان برای آسان کردن آن کاری انجام داد.

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟ با خود صبور باشید

 این یک کار بزرگ است. تنها چیزی که از حال بد بدتر است، احساس بدی است که در مورد واقعیت حال خود دارید. فراموش نکنید که شما در این تجربه تلخ تنها نیستید، که هورمون‌ها (و نه ضعف شخصیت) مقصر بسیاری از چیزهایی که شما احساس می‌کنید هستند، و همه اینها با گذشت زمان می‌گذرد.

با شریک زندگی و فرزندان خود صحبت کنید: ممکن است عصبانی شوید و شروع به گریه کردن کنید. بگذارید همسر و فرزندان شما بدانند که آنها تقصیری ندارند. از قبل برای آن دوره‌های تحریک پذیری آنی عذرخواهی کنید. هنگام صحبت با فرزندان خود مراقب باشید آنها را بابت روحیه خود سرزنش نکنید. آنها از قبل برای اینکه قرار است شما را با یک نوزاد جدید قسمت کنند، عصبی هستند، پس بهانه دیگری برای افزودن به ناراحتی آنها در اثر تغییرات در شرایط زندگی آینده خانواده، به آنان ندهید. در عوض، فقط توضیح دهید که مادر اخیراً احساس خوبی ندارد، اما همه چیز خوب است و بهتر خواهد شد.

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟ کتاب‌های بارداری مبتنی بر ایجاد ترس را کنار بگذارید

 البته شما می‌خواهید یک بارداری سالم داشته باشید و می‌خواهید مطلع باشید، بنابراین در مورد مراقبت‌های قبل از تولد، رژیم غذایی و تولد فرزندتان به انتخاب‌های هوشمندانه‌ای نیاز دارید. با این حال، اگر آن کتاب‌های بارداری شما را مضطرب می‌کنند، آنها را نخوانید. مطالب مثبتی پیدا کنید یا در طول بررسی‌های قبل از زایمان مستقیماً از پزشک خود سوال کنید.

برای امواج تهوع صبحگاهی آماده شوید: از نظر عاطفی، یکی از بدترین بخش‌های مربوط به تهوع صبحگاهی این است که بدون هشدار می‌تواند رخ دهد. این می‌تواند شما را از کنترل خارج کند و بنابراین به نوسانات و نگرانی‌ها منجر می‌شود. برای کاهش ترس، سعی کنید آماده باشید. برای مقابله با گرسنگی ناگهانی، میان وعده‌هایی به همراه داشته باشید. کیسه‌های پلاستیکی را در کیف و جیب خود داشته باشید تا وقتی احساس می‌کنید که قصد استفراغ کردن دارید و دستشویی در دسترس نیست، از آنها استفاده کنید.

اگر حالت تهوع شما با بوهای ناخوشایند یا قوی تحریک می‌شود، سعی کنید چیزهای خوشبو را همراه خود داشته باشید تا فوراً جلوی بوی ناخوشایند را بگیرید. یک ظرف میخک و دارچین ممکن است برای این کار مناسب باشد، یا یک بطری کوچک از لوسیون یا عطری که دوست دارید.

اولویت دادن به خواب: در سه ماهه اول احتمالاً هر چقدر هم خوب بخوابید، احساس خستگی رهایتان نمی‌کند. در طول سه ماهه سوم، شما برای داشتن احساس راحتی تلاش می‌کنید و این منجر به کمبود خواب می‌شود. اما شما به خواب احتیاج دارید! خستگی راهی یک طرفه برای ناراحتی است. اگر می‌توانید در طول روز چرت بزنید، حتما این کار را بکنید. حتی اگر به معنای چرت زدن روی میز کار باشد.

در خانه هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا زمان خواب‌تان یک دوره آرام و ساکت باشد و بدین ترتیب احتمال بیشتری وجود دارد که خواب مورد نیازتان را داشته باشید.

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟ برای ویزیت‌های قبل از زایمان از یک شخص حمایت کننده بخواهید شما را همراهی کند

 این شخص می‌تواند همسر، دوست نزدیک یا یک خویشاوند باشد. داشتن یک همراه، به خصوص برای سونوگرافی یا آمنیوسنتز می‌تواند به کاهش استرس کمک کند.

هنگام خرید لباس زایمان، دوست خود را به همراه‌تان ببرید: وقتی به دنبال لباس بارداری هستید، احساس چاقی و زشتی می‌کنید. کسی را با خود ببرید که در خارج از اتاق پرو ایستاده و به شما اطمینان دهد که زیبا هستید.

در دوره آموزشی زایمان شرکت کنید و یک ماما انتخاب کنید: ترس از روز زایمان امری عادی است. هرچه بیشتر بدانید و احساس حمایت بیشتری کنید، اضطراب‌تان کمتر خواهد بود. شرکت در کلاس‌های آموزش زایمان و استخدام یک ماما می‌تواند به کاهش اضطراب کمک کند.

با سایر مادران باردار ارتباط برقرار کنید: صحبت کردن با دیگران در مورد نوسانات و نگرانی‌های روحی‌تان می‌تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. انجمن‌ها و گروه‌های رسانه‌های اجتماعی مختص مادران باردار وجود دارند. همچنین شما می‌توانید از طریق کلاس‌های آموزش زایمان با مادران دیگر ملاقات کنید.

چگونه با ناراحتی دوران بارداری مقابله کنیم؟ یوگا و مراقبه را امتحان کنید

 یوگا و مراقبه می‌توانند به کاهش اضطراب و افزایش بهبودی شما کمک کنند. برنامه‌های مراقبه رایگان بسیاری در اینترنت موجود است. اگر قصد دارید در کلاس یوگا شرکت کنید، حتماً کلاس‌های مخصوص مادران باردار را انتخاب کنید. یا اگر نمی‌توانید چنین کلاسی را پیدا کنید، یک کلاس یوگا ملایم یا ترمیمی بگیرید و قبل از شروع کلاس در مورد انجام حرکات مناسب با مربی خود صحبت کنید.

به یک مشاور مراجعه کنید: گاهی اوقات برای کمک به مقابله با این حالات، به یک متخصص نیاز دارید. راحت باشید. برای دیدن یک مشاور نیازی به وجود "افسردگی بالینی" نیست. مشاوران برای کمک به افراد در کنار آمدن با تغییرات عمده زندگی، بارداری و زایمان خواه فرزند اول یا پنجم شما یا یک تغییر اساسی در زندگی، تخصص دارند.

 

بیشتر بدانید:

1- علت گریه در بارداری چیست و چه تاثیری بر روی جنین دارد؟

2- تاثیر گریه مادر بر جنین چیست و آیا جنین هم ناراحت می شود؟

3- علت تغییر خلق و خو در بارداری چیست و چگونه درمان می شود؟

4- حس بد، تغییر خلق و خو و دمدمی مزاجی در بارداری

 

منبع: verywellfamily