The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین روش از شیر گرفتن کودک و مراحل از شیر گرفتن کدام است؟

تبریک می‌گویم، شما با موفقیت کودک خود را در دوران نوزادی به خوبی شیر داده‌اید! این چیزی است که باید به آن افتخار کنید. شیردهی طولانی مدت نیاز به تعهد دارد. اما حالا که فرزند شما بزرگ‌تر شده، چگونه باید آن را متوقف کرد؟ بهترین روش از شیر گرفتن کودک کدام است؟ کودکان نوپا به خاطر کج خلقی‌ها و عدم تمایل به رها کردن خواسته‌هایشان مشهور هستند، بنابراین به احتمال زیاد شما انتظار دارید که فرآیند از شیر گرفتن اشک‌آور و با دشواری انجام شود. به راستی این روند می‌تواند چالش برانگیز باشد. اما خوشبختانه این امکان وجود دارد که بدون آسیب و نگرانی، شیردادن به کودک خود را متوقف کنید. در زیر به چگونگی آن می‌پردازیم.

بهترین روش از شیر گرفتن کودکان

قبل از شروع  توضیح بهترین روش از شیر گرفتن کودک و مراحل از شیرگرفتن، مواردی وجود دارند که باید در مورد تغذیه کودک، مراحل رشد و تاثیرات جسمی از شیر گرفتن بر بدن خودتان بدانید.

چگونه بر تغذیه کودکان تاثیر خواهد گذاشت؟

یکی از اولین مواردی که احتمالاً در مورد آن نگران هستید، تغذیه کودک تان است. دانستن اینکه نوزادان هنگام شیرخوردن دقیقا چه مقدار شیر از سینه شما دریافت می‌کنند غیرممکن است. برخی از مادران تقریباً هیچ شیری تولید نمی‌کنند، در حالی که بعضی نیز شیر زیادی تولید می‌کنند. از آنجا که تغذیه با شیر مادر، کالری، مواد مغذی و چربی بیشتری به کودک می‌رساند، آنچه شما باید بعد از شیر گرفتن به آن توجه کنید، رساندن کالری کافی به کودک در طول روز است. بنابراین هنگامی که شیر خود را به عنوان یک منبع غذایی حذف می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که فرزند شما این مواد مغذی را از غذایی که به او می‌دهید دریافت می‌کند. با این حال آنقدر روی غذای مصرفی کودک خود تمرکز نکنید که دچار وسواس شوید. میزان غذای کودکان نوپا از روزی به روز دیگر متفاوت است. بعضی روزها آنها تقریبا چیزی نمی‌خورند، در حالی که روز دیگر از یک بزرگسال بیشتر غذا می‌خورند. در نظر داشته باشید که این تفاوت رفتارها طبیعی است و نباید انتظار داشته باشید که کودک شما هر بار که وقت غذایش برسد یک مقدار متعادل غذا بخورد. در عوض برای یک هفته تغذیه متعادل تلاش کنید. بدن کودکان هوشمند است و آنچه را که نیاز داشته باشند می‌خورند. وظیفه شما فقط تهیه انواع غذاها در فواصل منظم است و این آنها هستند که تصمیم می‌گیرند که چه مقدار بخورند.

از شیر گرفتن چه تاثیری بر رشد کودکان دارد؟

برای کودکان نوپا برنامه‌ها و روال‌های روزمره، احساس امنیت و پیش‌بینی ایجاد می‌کند. برای کودکانی که از شیر مادر تغذیه می‌شوند، شیردهی بخشی از این برنامه منظم است و به احساس ثبات در آنها کمک می‌کند. بنابراین درک این مسئله مهم است که شما ناچار‌ به یافتن راهی برای تامین نیاز او به امنیت بعد از توقف شیردهی، هستید. به عنوان بهترین روش از شیر گرفتن کودک، می‌توانید با پیدا کردن راهی برای جایگزین کردن شیردهی این کار را بکنید. این امر می‌تواند یک جایگزین خوراکی یا یک فعالیت آرامش بخش باشد. برخی از این ایده‌ها در بهترین روش از شیر گرفتن کودک از قرار زیر است:

• شیر را در یک فنجان زیبا و فوق العاده خاص که خودش انتخاب کرده بریزید.

• دادن پستانک (اگر کودک تا به حال پستانک نگرفته، در این سن به او ندهید)

• دادن شیر با یک بطری آب

• موزیک آرامش بخش

• پنج دقیقه در آغوش گرفتن

هنگامی که بعد از از شیر گرفتن، کودک شما نیاز به شیردهی دارد، از جایگزینی که برایش در نظر گرفته‌اید استفاده کنید. شما فرزند خود را کاملاً می‌شناسید، بنابراین چیزی به او بدهید که از آن لذت ببرد و آرامش پیدا کند.

نکته مثبت این است که حواس کودک شما در این سن براحتی پرت می‌شود. این بدان معناست که زمانی که نوزاد به دلیل محرومیت از شیر شما دچار ناراحتی می‌شود، پرت کردن حواس او با جایگزینی یک روش عالی برای راضی کردن او است.

چه تاثیری بر شما می‌گذارد؟

پیش از شرح بهترین روش از شیر مادر گرفتن کودک، مشکلاتی را توضیح می دهیم که ممکن است برای شما پیش آید. زمانی که کودک را از شیر می‌گیرید، توجه داشته باشید که این امر می‌تواند به همان اندازه برای بدن شما استرس زا باشد که برای احساسات کودک‌تان. سینه‌های شما یک کارخانه شیر است که به تولید شیر برای کودک شما عادت دارد و به قدر تقاضا شیر عرضه می‌کند. با کاهش مدت زمان و دفعات شیردهی، بدن شما با کاهش عرضه به آن واکنش نشان می‌دهد. با این وجود از شیر گرفتن ناگهانی، پتانسیل ایجاد تراکم شیر در سینه‌ها، انسداد مجاری شیر (که دردناک است) و ورم پستان (اگر عفونی شده‌اند) وجود دارد.انسداد مجاری شیر دارای علائم زیر است:

• یک نقطه سفت و کوچک در پستان

• تورم یا کبودی پستان

• حساسیت موضعی پستان

• احساس گرما در پستان

اگر مجاری شیر دچار گرفتگی شده‌اند، آن را ماساژ دهید تا شیر جریان یابد. کمپرس گرم را روی آن قرار دهید و شیردهی از آن سینه را ادامه دهید تا گرفتگی برطرف شود. اگر این ناراحتی‌ها ادامه داشته باشند و شما هر کدام از علائم زیر را داشته باشید، با پزشک خود تماس بگیرید، زیرا ممکن است دچار عفونت پستان شده باشید که احتمالاً به آنتی‌ بیوتیک نیاز دارید:

• تب

• خروج چرک از پستان

• لرز

• علائمی مانند آنفولانزا

• شروع سریع احساس بیماری

بهترین روش از شیر گرفتن کودک، از شیر گرفتن قدم به قدم

اکنون که همه چیزها را در مورد از شیر گرفتن کودک یاد گرفته‌اید، شش قدم زیر را باید طی کنید:

۱- بهترین روش از شیر گرفتن کودک، به فرآیند متعهد شوید

اولین قدم در واقع مربوط به مادر است. اگرچه از شیر گرفتن شما را از فشار جسمی شیردهی رهایی می‌بخشد، اما کاهش ارتباط فیزیکی شما با فرزندتان می‌تواند به طور غیرمنتظره‌ای بر احساساسات شما تأثیر بگذارد. قبل از شروع خود را کاملاً آماده کنید و به آن متعهد باشید. اگر برنامه را شروع کنید و بعد تصمیم به عقب نشینی بگیرید، دفعه بعدی که تلاش می‌کنید کودک را از شیر بگیرید، کار دشوارتر می‌شود. در عین حال، مشاهده نشانه‌های فرزندتان بسیار مهم است، دقیقاً مانند شروع زمان شیردهی. اگر از شیر گرفتن خیلی سریع انجام شود یا اگر کودک شما هنوز آماده نباشد، ممکن است شاهد افزایش تنش و آسیب باشید. ممکن است تصمیم بگیرید تغییرات را برای چند روز یا چند هفته کاهش دهید.

۲- بهترین راه از شیر گرفتن کودک، با کودک نوپا صحبت کنید

بیشتر کودکان خردسال می‌توانند چیزهای زیادی را بفهمند و حتی استدلال و منطق را درک می‌کنند. بنابراین به فرزند خود توضیح دهید که شیردهی برای نوزادان است و او در حال رشد و بزرگ شدن است. به او بگویید که به زودی او دیگر مجاز به شیر خوردن از سینه مادر نخواهد بود. کودک خردسال می‌تواند به تعویق انداختن را درک کند. به عنوان مثال، به او بگویید وقتی هوا روشن است نمی‌تواند شیر بخورد و تنها در شب مجاز است که شیر بخورد. یا شیردهی بعد از شام انجام خواهد شد.

۳- بهترین روش از شیر گرفتن کودک، شیردهی برحسب تقاضا را متوقف کنید

هر رابطه مادر و فرزندی متفاوت است. اما در این سن بسیاری از کودکان نوپا به یک روال منظم خو گرفته‌اند و انتظار دارند طبق معمول در ساعت‌های معین شیر بخورند (بعد از بیدار شدن، قبل از چرت روزانه، هنگام خواب شب). با این حال اگر شیردهی شما طبق برنامه منظم اتفاق نیفتاده و طبق درخواست فرزندتان به او شیر می‌دهید، زمان آن است که این کار را متوقف کنید. اگر کودک شما می‌خواهد خارج از برنامه منظم تغذیه شود، به آرامی امتناع کنید، اما جایگزین مناسب را به او ارائه دهید و به او اطمینان دهید که در زمان مناسب و قبل از خواب به او شیر می‌دهید.

۴- بهترین روش از شیر گرفتن بچه، جلسات شیردهی را کوتاه کنید

در حالی که بدن شما تولید حجم زیادی شیر را متوقف می‌کند، کاهش تدریجی زمان شیردهی ایده خوبی برای تطابق عاطفی کودک و همچنین راحتی جسمانی شما خواهد بود.

یادآوری: بسته به میزان شیر شما، بدن نیاز دارد که به تدریج تولید شیر خود را کاهش دهد تا از احتقان، ناراحتی و انسداد مجاری شیر جلوگیری شود. مدت زمان شیردهی را یک دقیقه در هر جلسه کاهش دهید تا زمانی که شیردهی به ۳ دقیقه در هر بار برسد. یا بر اساس یک آهنگ مخصوص شیردهی یا آهنگ مورد علاقه کودک شیردهی را ادامه دهید. اگر فرزند شما از اینکه قبل از سیر شدن شیردهی را متوقف کرده‌اید ناراحت است، دوباره جایگزین مشخص را به او پیشنهاد دهید.

۵- بهترین روش از شیر گرفتن کودک، جلسات شیردهی را یکی یکی حذف کنید

با جلسات شیردهی روزانه شروع کنید و یک جلسه در هفته را حذف کنید تا هم بدن شما و هم کودک بتواند با آن تطبیق پیدا کنند. این مرحله از یک مادر تا دیگری متفاوت خواهد بود. بعضی از آنها ممکن است هر روز پنج بار در حال شیردهی باشند، در حالیکه برخی دیگر دو بار در روز شیر می‌دهند. به طور کلی، جلسه شیردهی هنگام خواب شب، دشوارترین مرحله در این فرآیند رها کردن است، زیرا کودکان از این جلسه در درجه اول برای آرامش خود و راحتی قبل از خواب استفاده می‌کنند.‌ این جلسه را آخر از همه حذف کنید. اگر فرزند شما در زمانی که شما شیردهی را متوقف کرده‌اید گریه کند و نیاز به خوردن داشته باشد، جایگزینی که در نظر گرفته‌اید به او بدهید.

نکته: تسلیم نشوید. زیرا این می‌تواند به فرزند شما القاء کند که گریه و ناله موثر است و می‌تواند دفعه بعدی که می‌خواهید نه بگویید مشکل‌تر شود. پس محکم باشید.

۶- بهترین روش از شیر گرفتن کودک، کمک بخواهید

هنگامی که قصد دارید آخرین جلسه شیردهی را قطع کنید، وقت آن است که از کمک دیگران استفاده کنید! از شخص دیگری (همسر، مادر و یا یک دوست) کمک بگیرید. بسیاری از کودکان اگر مادر در کنارشان نباشد، فراموش می‌کنند که تقاضا کنند. اطمینان حاصل کنید که هر فردی که جایگزین شما می‌شود در مقابل درخواست کودک تسلیم نشود و هنگامی که کودک تقاضای شیر دارد، جایگزین را در اختیار او قرار دهد.

بهترین روش برای از شیر گرفتن کودک، از شیر گرفتن همراه با خواب

یک روش عالی برای از شیر گرفتن، حذف کردن تدریجی جلسات شیردهی است. اگر کودک شما در طول زمان شیردهی به خواب می‌رود، ممکن است شما به جای شیردهی نیاز به پیدا کردن راهی برای آرام کردن او داشته باشید تا بتواند در غیاب شیردهی به خواب رود. سعی کنید او را تکان دهید تا بدون شیر خوردن آرام شود. این روش ممکن است مدتی طول بکشد، اما اگر مداومت داشته باشید، اکثر کودکان به آن عادت می‌کنند.

خلاصه 6 مرحله در بهترین روش از شیر گرفتن کودک

از شیر گرفتن کودک شامل ۶ مرحله است که به طور خلاصه در زیر ذکر می شود:

۱- تعهد و تداوم در طول روند

۲- صحبت کردن با کودک در مورد از شیر گرفتن

۳- متوقف کردن شیردهی در مقابل تقاضای کودک

۴- کوتاه کردن جلسات شیردهی

۵- حذف کردن تدریجی جلسات شیردهی

۶- کمک گرفتن از دیگران

از شیر گرفتن کودک نوپا به نظر دلهره آور می رسد، اما لزوما چنین نیست. اگر قبل از شروع یک استراتژی محکم داشته باشید، از شیر گرفتن را تدریجی پیش ببرید و یک جایگزین آرامش بخش را در نظر بگیرید، می توانید این روند را با کمترین ناراحتی به انجام برسانید.

مطالعه بیشتر:

1- از شیر گرفتن

2- اصول از شیر گرفتن کودک و آشنا کردن او با شیشه شیر

3- روش صحیح از شیر گرفتن کودک و زمان مناسب برای این کار

4- علائم آمادگی کودک برای از شیر گرفتن، چه فصلی برای از شیر گرفتن بچه مناسب است؟

?پرسش و پاسخ های بهترین روش از شیر گرفتن کودک

برای متوقف کردن گریه کودک همگام از شیر گرفتن، چه کاری باید کرد؟

برای بعضی از مادران دشوار است که کودکان نوپای خود را از شیر بگیرند، زیرا آنها در طول شب از خواب بیدار می‌شوند و تا زمانی که تغذیه نشوند به خواب نمی‌روند. یک پیشنهاد مفید این است که تا حد ممکن او را با جایگزین مناسب آرام کنید و زمانی که دچار بیقراری شدید به او شیر بدهید. این روش تنها در صورتی کار می‌کند که هر شب زمان انتظار را طولانی‌تر کنید. برای مثال اگر پس از دو ساعت انتظار کودک به او شیر می‌دهید، در هفته بعد سه ساعت بعد به او شیر دهید. به این ترتیب شما می‌توانید آستانه تحمل کودک خود را به تدریج افزایش دهید. ممکن است زودتر از آنچه فکر می‌کنید موفق شوید.

از شیر گرفتن همراه با خواب چگونه انجام می شود؟

یک روش عالی برای از شیر گرفتن، حذف کردن تدریجی جلسات شیردهی است. اگر کودک شما در طول زمان شیردهی به خواب می‌رود، ممکن است شما به جای شیردهی نیاز به پیدا کردن راهی برای آرام کردن او داشته باشید تا بتواند در غیاب شیردهی به خواب رود. سعی کنید او را تکان دهید تا بدون شیر خوردن آرام شود. این روش ممکن است مدتی طول بکشد، اما اگر مداومت داشته باشید، اکثر کودکان به آن عادت می‌کنند.

مراحل از شیر گرفتن کودکان چیست؟

۱- تعهد و تداوم در طول روند ۲- صحبت کردن با کودک در مورد از شیر گرفتن ۳- متوقف کردن شیردهی در مقابل تقاضای کودک ۴- کوتاه کردن جلسات شیردهی ۵- حذف کردن تدریجی جلسات شیردهی ۶- کمک گرفتن از دیگران

آیا از شیر گرفتن کودک سخت است؟

خیر. از شیر گرفتن کودک نوپا به نظر دلهره آور می رسد، اما لزوما چنین نیست. اگر قبل از شروع یک استراتژی محکم داشته باشید، از شیر گرفتن را تدریجی پیش ببرید و یک جایگزین آرامش بخش را در نظر بگیرید، می توانید این روند را با کمترین ناراحتی به انجام برسانید.

منبع: momlovesbest