The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت کمردرد و ترشحات واژن من به صورت هم زمان چیست؟

کمردرد، یک مشکل بسیار شایع است. این درد می تواند از احساسی مانند سیخ زدن و سوزن سوزن شدن تا احساس یک درد تیز، متغیر باشد. همچنین درد کمر می تواند یک علامت کوتاه مدت یا بلند مدت باشد. همه بانوان ترشحات واژن را تجربه می کنند، اما میزان و نوع ترشحات می تواند متفاوت باشد. ترشحات معمولی معمولاً سفید شفاف یا کدر هستند. همچنین ممکن است هنگام خشک شدن روی لباس زرد به نظر برسند. همچنین ممکن است به دلیل قاعدگی یا استفاده از قرص های پیشگیری از بارداری هورمونی در ترشحات واژن تغییراتی ایجاد شود. در اینجا هشت علت احتمالی کمردرد و ترشحات واژن آورده شده است.

علت کمردرد و ترشحات واژن به صورت هم زمان چیست؟

اگر دچار کمردرد و ترشحات واژن به صورت هم زمان شده اید، علل گوناگونی ممکن است برای آن وجود داشته باشد، ازجمله:

 عفونت مجاری ادراری

عفونت ادراری (UTI) می تواند در هر قسمت از مجاری ادراری رخ دهد. باکتری ها باعث اکثریت قریب به اتفاق عفونت های ادراری می شوند. البته قارچ ها یا ویروس ها نیز می توانند باعث عفونت ادراری شوند.

اورتریت

اورتریت وضعیتی است که در آن مجرای ادراری یا لوله ای که ادرار را از مثانه به خارج از بدن منتقل می کند، ملتهب و تحریک می شود که می تواند سبب کمردرد و ترشحات واژن شود. مایع منی نیز از همین مجرای ادراری مردان عبور می کند.

بیماری التهابی لگن (PID)

بیماری التهابی لگن (PID) هم می توانند سبب کمردرد و ترشحات واژن شوند که خود به معنای عفونت منتشر در اندام های تناسلی در بانوان است. لگن در قسمت تحتانی شکم قرار دارد و شامل لوله های فالوپ، تخمدان ها، دهانه رحم و رحم است.

واژینیت

واژینیت شرایطی را توصیف می کند که می تواند باعث عفونت یا التهاب واژن شما شود و از دیگر علل کمردرد و ترشحات واژن هستند

بارداری

بارداری زمانی اتفاق می افتد که اسپرم تخمک را پس از خروج از تخمدان در زمان تخمک گذاری ملاقات کرده و آن را بارور می کند. سپس تخمک بارور شده به سمت رحم حرکت می کند، جایی که لانه گزینی در آنجا اتفاق می افتد. کاشت و لانه گزینی موفقیت آمیز تخمک بارور شده در رحم، منجر به بارداری می شود.

حاملگی خارج رحمی

در صورت وقوع حاملگی خارج رحمی، تخمک بارور شده در رحم لانه گزینی نمی کند. در عوض، ممکن است در لوله فالوپ، حفره شکمی یا دهانه رحم لانه گزینی کرده و منجر به بارداری خارج رحمی می شود.

سرطان دهانه رحم

سرطان دهانه رحم (سرویکس)، نوعی سرطان است که در دهانه رحم ایجاد می شود. دهانه رحم قسمت پایینی رحم یک بانو را به واژن او متصل می کند.

آرتریت واکنشی (سندرم رایتر)

آرتریت واکنشی، نوعی آرتریت است که عفونت در بدن می تواند باعث شعله ور شدن آن شود. به طور معمول، یک عفونت مقاربتی یا عفونت باکتریایی در روده ها باعث ایجاد آرتریت واکنشی خواهد شد.

چه زمانی باید برای علت کمردرد و ترشحات واژن به پزشک خود مراجعه کنید؟

کمردرد و ترشحات واژینال به ندرت یک شرایط نگران کننده اورژانسی است، اما می تواند علامت هشداردهنده ای باشد که به شما می گوید باید به پزشک خود مراجعه کنید. در صورتی که باردار هستید، با مشاهده ترشحات واژینال زرد مایل به سبز، بسیار غلیظ یا آبکی، به پزشک مراجعه کنید، زیرا این علائم می تواند نشان دهنده عفونت باشد.

در صورت وجود موارد زیر نیز باید به پزشک مراجعه کنید:

ترشحات واژینال سبز، زرد یا سفید،

• خارش واژن،

سوزش واژن،

• تحریک واژن،

• ترشحات واژینال غلیظ یا شبه پنیر،

• خونریزی واژینال یا لکه بینی که ناشی از قاعدگی شما نیست،

• ترشحات واژینال که بوی قوی یا بدی دارند،

اگر علائم شما بعد از یک هفته بهبود نیافت و یا تشدید شد، حتما به پزشک مراجعه کنید.

به علاوه این اطلاعات به صورت خلاصه ذکر شده اند. بنابراین اگر فکر می کنید شرایط شما غیرطبیعی است، به پزشک مراجعه کنید.

کمردرد و ترشحات واژن چگونه درمان می شوند؟

اگر کمردرد و ترشحات واژن شما به دلیل عفونت قارچی ایجاد شده باشند، پزشک ممکن است یک درمان ضد قارچی تجویز کند. این درمان ها می تواند شامل قرص، کرم واژینال و شیاف واژینال باشد. در صورت داشتن عفونت باکتریایی معروف به واژینوز باکتریایی، پزشک ممکن است دارویی به نام مترونیدازول (فلاژیل) را برایتان تجویز کند. این دارو به شکل قرص، ژل و شیاف واژینال ارائه می شود. هنگام مصرف این درمان ها دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. برای جلوگیری از عوارض جانبی، نباید تا 48 ساعت بعد از درمان، الکل مصرف کنید.

همیشه دوره درمان دارویی خود را برای اطمینان از از بین رفتن عفونت کامل کنید، حتی اگر در میانه درمان، علامت هایتان محو شده بودند.

درمان خانگی کمردرد و ترشحات واژن

در صورت احساس ناراحتی واژن و سوزش یا تورم در این ناحیه، یک پارچه سرد یا کیسه یخ پوشیده شده با پارچه را به مدت 10 دقیقه روی ناحیه تناسلی خود قرار دهید. شما همچنین باید از انجام رابطه جنسی در این مدت خودداری کنید تا از تحریک بیشتر جلوگیری شود. برای درمان کمردرد می توانید یک مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن مصرف کنید. کرم های ضد قارچی موضعی که می توانند علائم عفونت قارچی را کاهش دهند نیز بدون نسخه در دسترس هستند.

برای جلوگیری از کمردرد و ترشحات واژن چه کنیم؟

همیشه نمی توان از بروز این علائم جلوگیری کرد. با این حال، شما می توانید این اقدامات را برای جلوگیری از کمردرد و ترشحات واژن به دلیل عفونت انجام دهید:

• همیشه بعد از استفاده از سرویس بهداشتی، ناحیه تناسلی خود را با دستمال کاغذی از جلو به عقب پاک کنید.

• از محصولات معطر بدن مانند دوش واژینال یا تامپون خوشبو کننده استفاده نکنید.

• از دوش واژینال به صورت کلی هرگز استفاده نکنید.

• مایعات فراوان بنوشید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

• لباس زیر تمیز و نخی بپوشید.

• همیشه هنگام برقراری رابطه جنسی از محافظت (کاندوم) استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:

درد واژن در دوران بارداری به چه علت و درمان آن چیست؟

دلیل کمر درد شدید در بارداری وفرق آن با درد کمر در طی زایمان

آیا کمردرد نشانه سقط است و کدام نوع از کمر درد خطرناک است؟

ترشحات قهوه ای در هر یک از سه ماهه های دوران بارداری نشانه چیست؟

?پرسش و پاسخ های کمردرد و ترشحات واژن

علت کمردرد و ترشحات واژن به صورت هم زمان چیست؟

عفونت ادراری (UTI) می تواند در هر قسمت از مجاری ادراری رخ دهد. باکتری ها باعث اکثریت قریب به اتفاق عفونت های ادراری می شوند. البته قارچ ها یا ویروس ها نیز می توانند باعث عفونت ادراری شده و کمردرد و ترشحات واژن ایجاد کنند.

چه زمانی باید برای علت کمردرد و ترشحات واژن به پزشک خود مراجعه کنید؟

در صورت وجود موارد زیر نیز باید به پزشک مراجعه کنید: • ترشحات واژینال سبز، زرد یا سفید • خارش واژن • سوزش واژن • تحریک واژن • ترشحات واژینال غلیظ یا شبه پنیر • خونریزی واژینال یا لکه بینی که ناشی از قاعدگی شما نیست • ترشحات واژینال که بوی قوی یا بدی دارند،

کمردرد و ترشحات واژن چگونه درمان می شوند؟

اگر کمردرد و ترشحات واژن شما به دلیل عفونت قارچی ایجاد شده باشند، پزشک ممکن است یک درمان ضد قارچی تجویز کند. این درمان ها می تواند شامل قرص، کرم واژینال و شیاف واژینال باشد. در صورت داشتن عفونت باکتریایی معروف به واژینوز باکتریایی، پزشک ممکن است دارویی به نام مترونیدازول (فلاژیل) را برایتان تجویز کند.

درمان خانگی کمردرد و ترشحات واژن چیست؟

در صورت احساس ناراحتی واژن و سوزش یا تورم در این ناحیه، یک پارچه سرد یا کیسه یخ پوشیده شده با پارچه را به مدت 10 دقیقه روی ناحیه تناسلی خود قرار دهید. شما همچنین باید از انجام رابطه جنسی در این مدت خودداری کنید تا از تحریک بیشتر جلوگیری شود. برای درمان کمردرد می توانید یک مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن مصرف کنید. کرم های ضد قارچی موضعی که می توانند علائم عفونت قارچی را کاهش دهند نیز بدون نسخه در دسترس هستند.

منبع: healthline